Keuze tussen 2 : Sony of Panasonic

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loek6000
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 06-07-2023
Heb nu 2 modellen op het oog:

Panasonic TX-65HZ1000E of Sony KD-65A89

Waar ik in mijn andere thread helemaal geen rekening hield is dat het zeer wenselijk is dat de TV kan draaien, dit kán met de Panasonic maar niet met de Sony.

Er zit € 100 verschil tussen de 2 (Panasonic is duurder)

Waar ik wel op let is het geluidskwaliteit. Bij de Sony zitten deze in het scherm en dat lonkt mij. Ik heb het idee dat het geluid veel beter is dan de Panasonic, maar dat weet ik feitelijk dus niet.

Op de Sony zit google assistent, op de Panasonic niet.

Ook laat Tweakers weinig info zien over de Panasonic

Ik heb ook al gekeken voor LG, maar die in mijn prijsklasse zitten vallen met hun pootjes buiten mijn kast of zijn wit aan de achterkant.

Ik weet ook niet of Andriod 9.0 een meerwaarde biedt t.o.v. de Panasonic

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Voor het draaien van schermen kan je het beste een beugel nemen.
Ik ben van mening dat je je keuzes niet moet beperken met zo een triviaal dingetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loek6000
@Tartarus Een beugel is geen optie, de tv staat vóór een raam, daarachter is dus geen hout, wel daar links en rechts van maar daar wil ik geen beugel aan ophangen omdat daar een ruit aan grenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:24

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Om je keuze nog ingewikkelder te maken: De HZ1000 is het instapmodel van Panasonic uit 2020, terwijl de A89 een hoger geplaatst model uit 2020 was (niet het topmodel, dat was de A9).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loek6000
De keuze was niet meer zo moeilijk. De zuiderburen verkochten de Panasonic voor € 200 minder dan via winkels in NL :) :)

[ Voor 9% gewijzigd door loek6000 op 19-05-2022 15:34 ]