P4 2GHz te koop bij vobis!!!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 512 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Vobis? Kun je dat eten?

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 13:26

LauPro

Prof Mierenneuke®

Ik zeg het nog maar een keer: VOBIS? == k-zooi qwa prijs.

Ik zie de prijzen nog voor me: 5000 gulden voor 'de beste pc'! Die prijs haal je haast niet hij Funprice Computers!

Ik vind het wel een idee om zo'n (web)winkel op te starten, Elke week nieuw systeem wat op een Vobis computer lijkt en dan telkens voor de goedkoopste prijs, alles mag je zelf in elkaar zetten of het wordt voor je gedaan (tegen een vergoeding). Maar wie gaat dit doen??

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Heb zelf bij de Vobis in STAGE gelopen,en die mensen weten gewoon veel van computers,ja sommige natuurlijk niet,maar het ligt ook niet aan de winkel zelf,die verkopers en mensen die daar werken zullen zich misschien soms ook wel dood schamen als ze een pc verkopen zoals die P4,maarja het hoofdkantoor zegt wat er in zo'n standaard pc'tje moet en de winkel zelf moet zich er maar aan houden.

Tis misschien ook wel een dure winkel maar sommige mensen hier zeggen gewoon dat iedereen daar dom is daar,en ze zelf nog nooit een stap in de Vobis hebben gezet,hetzelfde geld voor andere dingen

*2D filter Geforce slecht,iedereen zegt het zonder dat ze er zelf naar hebben gekeken.

*Iiyama slecht,kan zo zijn maar ik heb er geen probs mee,en er zijn mensen die nog nooit een Iiyama hebben aangeraak of gezien hebben die daarom zomaar blind een Sony,Lg of Philips kopen.

Helft van deze mensen die gezegt hebben "Vobis dit Vobis dat" hebben nog nooit een voet in een Vobis vestiging gezet,en lullen gewoon mee met andere Tweakers

Verwijderd

LOL @ VOBIS :D

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 22:55 schreef Shaggy16 het volgende:
*Iiyama slecht,kan zo zijn maar ik heb er geen probs mee,en er zijn mensen die nog nooit een Iiyama hebben aangeraak of gezien hebben die daarom zomaar blind een Sony,Lg of Philips kopen.
Ilyama was geen optie vanwege die twee irrtants kl*tenklijntjes dwars over het beeld (bij een vlakke beeldbuis)
Helft van deze mensen die gezegt hebben "Vobis dit Vobis dat" hebben nog nooit een voet in een Vobis vestiging gezet,en lullen gewoon mee met andere Tweakers
Tsja ik koop alles bij P*werline en dat bevalt me prima, losse onderdelen gewoon in de winkel, geen gezeur, goed personeel, iig beter dan Vobis, Dixons en Dynabite verkopers. Die standaard systemen zijn vaak slechte combinaties, koop dan een Compaq of HP ofzo, geen Vobis creatie, als je echt niet anders kan.

Maar ja een beetje een tweaker koopt alles los en zet z'n prakkie zelf in elkaar.

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 23:01 schreef Cheatah het volgende:

Maar ja een beetje een tweaker koopt alles los en zet z'n prakkie zelf in elkaar.
Daar heb je helemaal gelijk in,krijg je een veel beter op elkaar afgestemd systeem voor een betere prijs

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 23:04 schreef Shaggy16 het volgende:
... een betere prijs
Duidelijk een Nederlandse tweaker :)

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
Op zaterdag 25 augustus 2001 00:17 schreef Zemanova het volgende:
VOBIS :r

Afzetters zijn het
juist ;)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 23:05 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Duidelijk een Nederlandse tweaker :)
Zeg is eerlijk zou jij die Vobis pc willen kopen voor die prijs >:)

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 02:40 schreef MisterDon het volgende:

Of denken jullie dat ik nog te optimistisch ben? :)
Ja, mijn buurvrouw heeft geen flauw idee wat een monitor is... :)

Verwijderd

Hebben jullie die euro prijs gezien .. Denk dat ze het systeem hebben gebruikt om het te berekenen.
3999,- / 2.20371 = 1814,67 en niet 1841..
Heel beroert allemaal

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 23:30 schreef Maus het volgende:
Hebben jullie die euro prijs gezien .. Denk dat ze het systeem hebben gebruikt om het te berekenen.
Heel beroert allemaal
:D
Op zaterdag 25 augustus 2001 23:12 schreef Shaggy16 het volgende:
Zeg is eerlijk zou jij die Vobis pc willen kopen voor die prijs >:)
Ik wil alleen die Vobis computer als hij minder kost dan alleen een P4 2GHz :)
Van de rest heb je alleen maar last...

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 19:29
VOBIS = GEWOON KUT
3 jaar geleden daar een pc gehaald (STOM!!!!!!!!!)
'alles' GVD onboard (maar ja wat wil je ook he, tis vobis)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

[..]

Ilyama was geen optie vanwege die twee irrtants kl*tenklijntjes dwars over het beeld (bij een vlakke beeldbuis)
/offtopic

Ben de laatste om Vobis te lopen beschermen, maar die twee lijntjes hebben niks te maken met Vobis en weinig met Ilyama- dat ligt gewoon aan de Sony Trinitron techniek. Meerdere fabrikanten hebben daar last van; neem anders een Diamondtron buis.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 23:59 schreef rick_h het volgende:

[..]

dr is kennelijk vraag naar.. en bij die vobis-klanten gaat het toch alleen maar om zoveel mogelijk MHz-en.. dus maar flink bezuinigen op de rest; als de cpu maar sneller is dan die van de buurman |:(
Wat is nederland toch eigenlijk een calvinistisch kut land.

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 02:14 schreef dion_b het volgende:
die twee lijntjes hebben niks te maken met Vobis en weinig met Ilyama- dat ligt gewoon aan de Sony Trinitron techniek. Meerdere fabrikanten hebben daar last van; neem anders een Diamondtron buis.
/offtopic

Daarom heb ik dus ook een LG :)

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Mijn ervaring met vobis is ook dat ze je vanalles proberen aan te smeren, als je al in de winkel binnenstapt is het meteen 'Kan ik u helpen?' En dan proberen ze je meteen het duurste aan te smeren...

Ook qwa omkosten zijn ze ruim, Ik ken een mevrouw die zelfs iemand van Vobis heeft opgehaalt (naar haar huis) en weer terug gebracht (naar de winkel) om een computerprobleem op te lossen (duurde maar 10 minuten) , omdat diegene geen vervoer had. En wat rekende de man ervoor? 80 gulden! Nou zo zou ik ook wel geld willen verdienen!

Verwijderd

Er staat windows ME op!
Zucht

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:23
Op zaterdag 25 augustus 2001 23:30 schreef Maus het volgende:
Heel beroert allemaal
Of ze denken dat dat de euro voor de europeanen geen vaste waarde heeft want zij hebben
2,1713987847985795500822622945479 gebruikt als eurowaarde.. raar bedrag... zo zie je maar weer hoe triest Vobis is... veels te duur en geen echte knowhow...

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:40
Hm PRIMEUR: ..........

vam 4999 voor 3999

jaja een primeur die afgeprijsd wordt :D laat me niet lachen

• Eric Oud Ammerveld
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-07-2024

Eric Oud Ammerveld

Arduino developing... :)

HAHAHAHA LOL.

Nou als ik al deze postings zo lees maakt het me toch weer blij dat ik bij Informatique werk :)

-=@@D=-

-=@@D=- Macbook Pro 16"

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:59

Destruction

(ex-)Automonteur

Laatst was ik met een kameraad mee gegaan naar Vobis ( die gast zocht een xtra brander ) en naast ons hoor ik iemand om 128MB 133Mhz geheugen vragen, en wat geeft die verkoper aan de vent ? 64MB 100MHZ!!!!!!!!!

Zegt ie er ook nog eens bij dat het 128MB is. :r

Die vent had geluk dat ik daar stond, anders was ie mooi genaaid door dat Vobis :r

Toen ik zei dat dat 64 was, en niet 128, zei die of ik zijn professionele werkwijze niet in de weg wilde staan

professioneel, ja vast wel :Z :z

Ik kots echt op die zaak. :r

en laat ik nu maar stoppen, ik ken meer van dat soort vobis verhalen

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op zondag 26 augustus 2001 13:28 schreef WorkForce2 het volgende:

[..]

Of ze denken dat dat de euro voor de europeanen geen vaste waarde heeft want zij hebben
2,1713987847985795500822622945479 gebruikt als eurowaarde.. raar bedrag... zo zie je maar weer hoe triest Vobis is... veels te duur en geen echte knowhow...
Nee ze hebben de 4 en de 1 omgedraaid, de eurocenten kloppen namelijk wel...

Alleen wie koopt er nou een P4 2Ghz met 128mb sdram. Dan doe je toch iets niet goed.

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 10:45 schreef narfpower het volgende:

[..]

ehy ik heb hem aangemeld

www.vobis.sucks.nl

:)
lol!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

'k denk nu (nog) 'negatiever' over Vbis!

• Duinkonijn
  • Laatst online: 12:32

Duinkonijn

Huh?

Op zaterdag 25 augustus 2001 20:08 schreef hm het volgende:
koop dit systeem dan bij Dixons, weet je zeker dat je goed zit
dixons zuigt ook en niet een klein beetje ook, ga gewoon naar een computer winkel of bestel het met je cctje in amerika :) :7
en vobis... zet die maar in de hoek naar escom >:)

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

nou vobis zuigt echt hoor jongens... moet je voor de grap eens naar binnen lopen op een drukke koopzondag... en dan waar al die oudere mensen zonder enig benul van pc's bij staan eens ff lekker hardop alle prijzen goed gaan afzeiken, want die prijzen zijn daar echt heel gaar. misscien wel goede service, maar hoevaak heb je die nodig, ik heb nog nooit ergen de service van hoeven te gebruiken dus om daar 1000 piek per systeem extra aan te dokken is ook beetje zinloos.. >:) ...
kan jezelf ook lachuh !! :) :)

Verwijderd

oh ja goeie service kom nou als je er ook maar iets mee krijgt moeten ze m opsturen en als je technische dingen gaan vragen dan is het helemaal huilen. is trouwens ook zo bij de meeste dixons. en die bakken maar aanprijzen. stel dan je eigen computer in elkaar bij een goede computerzaak. dan weet je ook wat erin zit of vraag in ieder geval om een lijst van wat erin zit dan weet je tenminste wat je koopt en krijg je betere service.

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

alle 'winkel'-pc's zuigen in prijs/kwaliteit, bouw er zelf één. Leer je nog van ook.

...gamen blijft leuk...

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
ATX Miditower model, Staat niet op site, 150,- (echt niet meer dan 100,- geloof me ;) )
128 MB sdram, 60,-
20 GB hdtje, 300,- (d8 t niet want voor 305,- heb ik een 40 GB)
Geforce 2 MX, 200,-
52 x cdrom speler, 100,- (Ontzettend brak ding.. Goldstar zeer veel moeite met CD's inlezen)
CD rewriter 12-10-40, 270,-
56k modempje, Staat niet op site, 75,- (niet meer dan 40,- waard)
3D geluid (16bit kaartje), 40,- (ontzettend brak ding ESSOLO)
Toetsenbord en Muis, Staat niet op site, 150,- (Toetsenbord: NoName 30,- Muis: NoName 30,-)
Speakers, Staat niet op site, 100,- (40 Watt pokke geluid)
Mijn ervaring met Vobis: Zeer slecht.
Zeer slechte service...
Technische dienst zit meer RA2 te spelen dan dat ze je helpen...
Reparatie duurt MAANDEN... (khad een 17" monitor laten repareren... kreeg m pas na 3 maanden terug, nadat ik had opgebeld)

Kortom... zet jezelf een mooie AMD in elkaar. Want zeg nou zelf... voor het geld dat je aan een intel cpu uitgeeft kun je een AMD kopen en nog een zooi andere dingen...

edit:

Damn typo's :(

Verwijderd

Eèn Woord: Pfff...

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 02:14 schreef dion_b het volgende:

[..]

/offtopic

Ben de laatste om Vobis te lopen beschermen, maar die twee lijntjes hebben niks te maken met Vobis en weinig met Ilyama- dat ligt gewoon aan de Sony Trinitron techniek. Meerdere fabrikanten hebben daar last van; neem anders een Diamondtron buis.
:? Dacht toch echt dat juist Diamondtron beeldbuizen twee lijntjes hebben, sterker nog! ik zit er op het moment naar te kijken, ff goed kijken, ja Diamondtron (Iiyama) :Z

Verwijderd

Een Geforce II MX zit er nog in, zal wel een MX-200 zijn. :r

Verwijderd

Zou die gast voor vobis werken ofzo >:)
Beetje ze eigen zooi promoten :P

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Op Vobis zou iedereen uberhaupt moeten kotsen..

Maar ik krijg een advertentie van een AMD 1,2 :)

Mother, will they like this song?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Ik wist eerst niet dat het zo erg was met Vobis. Dit is het bewijs dat niet iedereen elkaar nalult hier, want ik had nog bijna nooit commentaar over Vobis gelezen hier en kwam dus laatst in een Vobis winkel.

Nah, ik kon mijn ogen niet geloven. Die systemen die je daar compleet kan kopen zijn echt veels te duur gewoon.

En dan nog niet te spreken over dat highscreen merk dat het heeft enzo :r

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

highscreen is ook weer neit zo slecht..maar wel te duur voor et geld

maar goed.. op zich..de laatste aanbieding bij vobis van de pentium 4 vond ik toch wel meevallen eigenlijk.. 3999 voor p4 2 gig hz en die zooi erin..

maarre goed...

voro die prijzen maak ik een sneller systeem

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik heb een ideetje voor 1 van jullie. Mocht er iemand lid zijn van de consumenten gids dan zou het een goede zaak zijn om een brief te sturen naar de consumenten gids over deze P4 actie van Vobis.

De consumenten gids heeft namelijk een speciale rubriek met Ingezonden Brieven.

Zou iemand de "moeite" willen doen om de actie van Vobis uit te printen en het van commentaar te voorzien. De actie kan evengoed zonder uit te printen worden beschreven in de brief of mail, met daarbij de volgende punten van kritiek:

- systeem is te duur (vergelijkbaar met losse prijzen van Vobis zelf)
- de prijs is absoluut niet juist, er staat VAN/VOOR, terwijl dit systeem nog nooit eerder met deze componenten in de verkoop is gegaan.

Punt 1 is natuurlijk waar het in dit topic om draait en dat is het belangrijkste om de consumenten gids over in te lichten.

Graag zou ik hierop reactie willen zien en tevens iemand die dit wel wat lijkt. Ik kan diegene verzekeren dat de consumenten gids hierop geilt :)

bedankt!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:33

L0g0ff

omg

Hohoho wacht eens even....

Hoe oud is deze advertentie ??
Ik heb 3 1/2 jaar geleden mijn allereerste pc bij vobis gekocht via een pc prive project. Ik betaalde toen 2000,- voor een:
PII 233 MMX (jaja)
64 Mb Ram
4 Mb Video kaartje ATI
4 Gig hd
Tv kaart
beeldscherm Highscreen 15"
toetsenbord
logitech muis (de beruchte Rat)
boxen (ikweetniet hoeveel watt)
cd-rom speler 24 speed
ls-120 diskette station. (hier kun je diskettes instoppen van 120 MB)

Ok nu ff over de kast:
Het was een midi tower.
De kast was binnen 2 sec open (mooi systeem)
alle pci/agp/isa kaarten zaten vast met een klem. Deze klem kon je er zo vanaf halen, kaarten erin/eruit, klem er weer op kast weer dicht.
Ik heb in mijn hele leven nog nooit zo'n top kast gezien :)
Maar het allermooiste is nog de grote groene energy knop :)

De service van vobis vond ik ook wel redelijk, ik kon ze tenminste altijd bellen en ik kreeg dan helder andwoord op mijn vragen (dit kan je echt niet van alle "dealers" zeggen).

Ik heb mijn pc pas naar de klote geholpen toen ik een jetway mobo op de jaarbeurs kocht. Ik heb toen nog een jaar met mijn pc kunnen doen en nu issie aan stront geholpen(ik kan niet eens meer mijn videokaart installeren :(.

Niet fokkuh met vobis dus ;)
Greetzzzz
Omg

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Verwijderd

[..]

[..]
Dat zijn ijzeren draadjes die het scherm vlak houden.. (is mij verteld)

• marenk_vos
  • Laatst online: 23-07 13:21
Bij dynabyte hebben ze ook een P4 2 GHZ te koop,,,,,, ik geloof dat deze pc net geen 4 mile moest kosten,,, zal ook geforce2MX kaart op,,, sound onboard,,,, precieze specs weet ik verder niet,,,

Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb

Verwijderd

Poeh he Intel??
:P

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Bwahahahahhhh hier buiten (Delft) staan nu zelfs borden om de lantarenpalen heen. Je weet wel van die kartonnenplaten met reclames erop.

!P4 EXTREME 2 Ghz bij Vobis!

|:(

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Op woensdag 05 september 2001 08:24 schreef Freaky_Me het volgende:
Zou die gast voor vobis werken ofzo >:)
Beetje ze eigen zooi promoten :P
Wie ik nee gelukig niet. :+
On-topic:

Ik ben er toevalig vandaag geweest, en veel dingen vielen mij op. :)

Een Asus V7700 Geforce GTs met 64mb ddr kost daar 799,00!!!
Een Brander (welk merk enz. weet ik niet meer) koste bij Funprice iets van 220,00 en daar vragen ze er meteen 300,00 voor! Dat is toch om te huilen. :'( :'( :'(

Verwijderd

Huh....???

Volgens mij staat daar een AMD 1,2Ghz systeem!

Verwijderd

Wat zeuren jullie over dat van/voor verhaal. De adviesprijs is gewoon 4999 en is voor jullie nu 3999.
Dat het systeem nog niet in de winkel heeft gestaan heeft niets met de korting te maken. :)

Beetje makkelijk om met z'n allen te gaan kotsen op de Vobis. Of het nu terrecht is of niet. :)

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

is dit nog een beetje te overklokken, naar 2.5 gieg ofzo ?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 10:21 schreef freddifish het volgende:
is dit nog een beetje te overklokken, naar 2.5 gieg ofzo ?
Mwah, eerder 2,7 gieg (Echt waar!! :7 )

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
vobis..
nooit problemen mee gehad.

Totdat ik dat ding uit de doos haalde en aanzette :r

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 11:55 schreef jadjong het volgende:
vobis..
nooit problemen mee gehad.

Totdat ik dat ding uit de doos haalde en aanzette :r