Snel kopen jongens!!!
http://www.vobis.nl/Images/Advertentie.jpg
volgens mij spreekt de advertentie voor zich
http://www.vobis.nl/Images/Advertentie.jpg
volgens mij spreekt de advertentie voor zich
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
En nog Ultra DMA2 HD ook nog, welk tijdperk leven die gasten in?Op vrijdag 24 augustus 2001 23:49 schreef Erazzzer het volgende:
????
Pentium 4 met sd RAM????
128 maar??
en 20 GB??
Verwijderd
Misschien een suggestie: ren vobis vomit ???Op vrijdag 24 augustus 2001 23:51 schreef SiCnEsSs het volgende:
rot op met je vobis
wat een zooi is dat zeg!
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
Niet in alle, wel in veel testsOp vrijdag 24 augustus 2001 23:55 schreef alexbl het volgende:
Fantastisch! Maarliefst 128Mb. SDRAM (red: SDRAM ???). Een 20Gb. UDMA2 (red: udma-TWEE ???) harde schijf. Maarliefst een GeForce MX ?!?. 3D geluid, oftewel: on-board. En last but not least: voor de monitor mag je nog 549,- bijdokken.
Maar het meest opvallend vind ik nog: 'Van 4999,- voor 3999,-'. Hoezo? Was dat ding de afgelopen 2 maand al te koop voor 4999,- of zo?
Wedden dat een 1Ghz. TB met 256Mb. en GeForce GTS dit kreng in ALLE benchmarks verslaat?
dr is kennelijk vraag naar.. en bij die vobis-klanten gaat het toch alleen maar om zoveel mogelijk MHz-en.. dus maar flink bezuinigen op de rest; als de cpu maar sneller is dan die van de buurmanOp vrijdag 24 augustus 2001 23:54 schreef IceStorm het volgende:
Maar neemt niet weg dat het toch 'apart' is dat ze nu al 2 Ghz procs (gaan) verkopen aan de gewone man.
iddOp vrijdag 24 augustus 2001 23:51 schreef SiCnEsSs het volgende:
rot op met je vobis
wat een zooi is dat zeg!
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Nee hun klanten zijn niet slim - die kijken alleen maar naarOp zaterdag 25 augustus 2001 00:01 schreef Erazzzer het volgende:
Of zijn ze echt zo dom bij vobis?? (kom er nooit)
I'm partial to your abracadabra
Over paar maanden is ie toch weer oudOp zaterdag 25 augustus 2001 00:21 schreef Bluezy het volgende:
[..]
Nee hun klanten zijn niet slim - die kijken alleen maar naar
2 ghz en bij Vobis zullen ze vertellen dat je dan de allersnelste pc hebt
Ja dat is het probleem. Mijn vader (weet niks van pc's) weet alleen dat een processor het 'hart' van een pc is. En hoe hoger het getal dat er bij staat hoe beter denkt hij. En hij staat model voor toch zeker een procent of 75 van de Nederlands consumentenpcmarktkennis (is dat een woordOp zaterdag 25 augustus 2001 00:21 schreef Bluezy het volgende:
die kijken alleen maar naar
2 ghz en bij Vobis zullen ze vertellen dat je dan de allersnelste pc hebt
Verwijderd
Verwijderd
I'm fed up 'cause all you wanna do is critisize.... (Alexander O'Neal '84)
Ik vindt het eerder een Opel met Ferrari motor erin ..Op zaterdag 25 augustus 2001 00:34 schreef The_YellowDog het volgende:
gadver...... diŽs gewoon om van te kotsen,
net als een ferrari met een opel motor van 90 pk er in..... bah bah bah.....
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
You can either agree with me or be wrong!
Verwijderd
Hij droomt wel waar het op staat en jij bent niet bij de tijdOp zaterdag 25 augustus 2001 01:01 schreef DJSmiley het volgende:
Geheugen... 128Mb.. naja, ok, is RIMM, dus 128 kan wel.. al zou 256 not bad zijn.
enne, SDRAMM in P4?? Yeah, in their dreams....
Verwijderd
Verwijderd
Waarschijnlijk een local probleem bij jou of je provider.Op zaterdag 25 augustus 2001 02:27 schreef HlpDsK het volgende:
Nou zeg .. als ik de link aanklik krijg ik een leeg wit vlak. En als ik de link rechtsklik en download krijg ik een grijs vierkantje.
Maar geen advertentie.
euhmOp zaterdag 25 augustus 2001 02:45 schreef Klubbheads het volgende:
hahaha dit moet een photoshop creatie zijn![]()
zo dom kan gewoonweg niet... wat voor KUT moederbord moet er dan wel niet inzitten?
LOLOLOLOLOLOL en dan als klapper.. jaja een GF2MX woa!!
ben ik ff blij dat ik niet zo'n domme klant bij vobis ben.
als je ergens een kat in de zak wilt kopen , moet je bij vobis wezuh..
P4T
P4 2Ghz
512mb RIMM
Geforce 3 at least..
2x 80gigz maxtors 7200rpm ata100
daar ken je nog wel een tijdje mee vooruit d8i ik zo.
klok je de proc ook nog ff omhoog.. naar 2.3 ghz ofzow
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Je hebt een Anti vobis filter op je comp.Op zaterdag 25 augustus 2001 02:46 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Zo ook leeg. Damn wat een vage shit.
De rode streepjes heb ik er helemaal zelf in gemaakt hoor!Op zaterdag 25 augustus 2001 02:49 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
euhm
het plaatje staat gewoon op de website van vobis, het is dus geen fake dingetje.
Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD
Verwijderd
Ik gebruik thuis al ruim 5 jaar een 17" Highscreen MS 1795P scherm, en daar is nog steeds niks mis mee. Heeft me toen wel 1100 piek gekost, maar 't ding kan zich kwalitatief nog steeds prima meten met de 17" schermen die bv. Compaq, HP of IBM tegenwoordig leveren.Op zaterdag 25 augustus 2001 00:50 schreef terw_dan het volgende:
En het ergste, een 17" monitor van highscreen. Sorry hoor maar ik heb nog weinig slechters gezien dan dat, knake monitoren.
Verwijderd
Verwijderd
Als je echt op de hoogte bent van de hardware handel dan weet je dat op dit moment de Intel845 chipset gereleased word. Jawel een P4 Chipset met SDram ondersteuning. Ik heb het bordje zelf eergisteren binnen gekregen. Een Msi met socket 478 (jawel nieuwe P4 socket)Op zaterdag 25 augustus 2001 00:01 schreef Erazzzer het volgende:
Ik vind het zowiezo een vreemde advertentie, mòet P4 niet RIMM hebben?
Pak je rust!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ehy ik heb hem aangemeldOp zaterdag 25 augustus 2001 08:46 schreef jasperonline het volgende:
Moet je een parodiesite maken op Vobis, en dan alle specs veranderen, en het de url vobis.sucks.nlgeven
Het is wel een misbaksel van een PC, maar SDRAM klopt volgems mij wel- i845 chipset + SDRAM. Beide nog niet helemaal uit, maar deze maand nog komen ze er (samen met die 2GHz). RDRAM is een stuk sneller (hoeveel moet uit praktijk blijken, maar 20% verschil zou gemiddeld schelen- oftewel beter een 1.6 met RDRAM dan een 2GHz met SDRAM).Op zaterdag 25 augustus 2001 00:01 schreef Erazzzer het volgende:
Ik vind het zowiezo een vreemde advertentie, mòet P4 niet RIMM hebben?
Oslik blyat! Oslik!
Vind je? Vind het een prima systeem hoor, kijk maar es naar die 233 van mijOp zaterdag 25 augustus 2001 06:38 schreef narfpower het volgende:
vobis whahahaha zielig!!!
kom op man het is nog goedkoper zelfs.
ik heb hem lekker helemaal lost besteld in elkaar gezet een dikke p3 600 met gf2 400mx 64mb en 251mb en 40gige oke
in die tijd een mega dikke super bak en nu
Verwijderd
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Ben je echt zo'n opschepper?? Als je even wacht dan heb je het systeem vele maler goedkoper! (Zelf bouwen dan hè!)Op zaterdag 25 augustus 2001 11:33 schreef IceStorm het volgende:
Ik ga er 1 bestellen. Heb ik meer megahertzen dan jullie!!!
Natuurlijk meent hij dat,sterker nog,ik heb er 2 besteldOp zaterdag 25 augustus 2001 11:36 schreef laupro het volgende:
Nu quote ik wel!:
[..]
Ben je echt zo'n opschepper?? Als je even wacht dan heb je het systeem vele maler goedkoper! (Zelf bouwen dan hè!)
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Eerder een 2CV4 met bi-turbo.... ferrari met 90pk moter zou ik nog wel willen hebben, heeft nog veel andere leuke featuresOp zaterdag 25 augustus 2001 00:34 schreef The_YellowDog het volgende:
gadver...... diŽs gewoon om van te kotsen,
net als een ferrari met een opel motor van 90 pk er in..... bah bah bah.....
Verwijderd
Verwijderd
sodeju, nu noem je ook wel de topmerken zeg!! voor 1200 piek had ik een LG 915FT+. Ok, toegegeven het duurt even voor je een goed exemplaar hebt maar als het werkt heb je ook een erg strakke monitor. Dan zou ik me toch vet genaaid voelen met mijn Highscreen prutbak voor 1100 piek.Op zaterdag 25 augustus 2001 04:56 schreef Afterlife het volgende:
[..]
Ik gebruik thuis al ruim 5 jaar een 17" Highscreen MS 1795P scherm, en daar is nog steeds niks mis mee. Heeft me toen wel 1100 piek gekost, maar 't ding kan zich kwalitatief nog steeds prima meten met de 17" schermen die bv. Compaq, HP of IBM tegenwoordig leveren.
Verwijderd
wanneer je de prijzen van Vobis gebruikt vergeet je nog eens dat ze daar ook al winstmarge op hebben. Dus die 500 piek die ze teveel vragen komt nog eens bovenop de winst die ze toch al pakken.Op zaterdag 25 augustus 2001 05:41 schreef Legion het volgende:
Ok laten we ff dit systeem ontleden en kijken waar nu het dure in zit......
(Btw ik pak alles wel aan de dure kant)
ATX Miditower model, prijs 150 piek
128 MB sdram, duurste wat ik kan vinden is 80 piek
20 GB hdtje, laten we zeggen 300 piek MAXIMAAL
Geforce 2 MX, prijs laten we duur doen en 300 piek pakken
52 speed cdrom speler, prijs 150-200 piek MAXIMAAL
CD rewriter 12-10-40, prijs 250-300 piek.
56k modempje, 75 piek
3D geluid, onboard
Toetsenbord en Muis, 150 piek
Speakers, 75-100 piek
Dat was het zo'n beetje zonder CPU, Mobo en Win ME.
Eens kijken wat we kwijt zijn, in totaal voor deze onderdelen 1655 piek.
CPU, Mobo en WinME koop je dus voor zo'n 2344 piek als ie 3999 piek kost.
CPU zal wel 1500 zijn mobo 500 en WinME (waarschijnlijk OEM) de rest.
Wat een afzetterij, als ik voor dat geld een systeem in elkaar mocht zetten dan wist ik het wel, en dan hield ik ook nog eens geld over om een 22 inch monitor te kopen.
Dus Vobis, jullie zijn KLOOTZAKKEN!!!!!!!
Ik kots op winkels zoals jullie![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie ruineren het helemaal voor de meeste computerleken.
En ieder persoon die ik tegenkom die een PC wil kopen raad ik ook altijd aan om de Vobis te vermijden, tenzij je echt weet wat je doet, anders hangen ze je complete lulverhalen voor waar je als computerleek toch in moet geloven.
Vobis is ook zo leuk om mensen om te praten om Intel in plaats van AMD te pakken, een goede winkel zou z'n klanten goed inlichten, en als ik een winkel begin zou ik GEEN enkele Intel in m'n winkel willen hebben.
Vobis BEDANKT
EDIT:
Zie net de prijsen op hun eigen site, ga nu ff een nieuwe lijst maken dan.
EDIT: Nieuwe lijst
ATX Miditower model, Staat niet op site, 150,-
128 MB sdram, 60,-
20 GB hdtje, 300,-
Geforce 2 MX, 200,-
52 x cdrom speler, 100,-
CD rewriter 12-10-40, 270,-
56k modempje, Staat niet op site, 75,-
3D geluid (16bit kaartje), 40,-
Toetsenbord en Muis, Staat niet op site, 150,-
Speakers, Staat niet op site, 100,-
Ok eens kijken wat het nu zoal kost.....
1445,-
Toch nog 2555,- over.
Zie trouwens net dat de P4 1.7 ghz 2000,- kost, je krijg er wel een geheugenchipje erbij met maar lieft 128!!!!!!! MB.
Nou dat zal wel die enorme prijs verklaren.
Bah bah bah bah, dat dit zomaar mag in dit land, dit is gewoon oplichting in de meest pure vorm![]()
Verwijderd
waarom staart iedereen zich zo blind op dat Dual gedoe. Handig voor zware appz hoor maar met de games van dit moment zul je er geen drol van merken (ook met een hoop applicaties overigens) Denk dat een single systeempje vaak sneller zal benchmarken dan een dualOp zaterdag 25 augustus 2001 12:29 schreef frenkpie het volgende:
nou ik zou dus echt nooit die 2 gighz halen van p4
een dual 1,4 athlon is toch sneller lijkt me en ook nog es goedkoper
Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m
een harddisk met UDMA2 = UDMA-33 werkt voor de meeste mensen snel genoeg hoor, een UDMA-100 HDD haalt niet meteen 3 keer zoveel snelheidOp vrijdag 24 augustus 2001 23:50 schreef arjanscholl het volgende:
[..]
En nog Ultra DMA2 HD ook nog, welk tijdperk leven die gasten in?
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
en die is veel te duurOp zaterdag 25 augustus 2001 17:14 schreef marteltor het volgende:
nep systeem, het enige hele goede is de proc!
Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!
Dit is algemeen bekent onder alle merkenOp zaterdag 25 augustus 2001 00:29 schreef Termin8or het volgende:
[..]
Over paar maanden is ie toch weer oud
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad