MS in plaats van Microsoft

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• no_useforaname
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 19:24
@Mark Hendrikman met plezier heb ik het artikel gelezen, beschouw dit topic als een afwijking van mijn kant.

In de titel van dit artikel: nieuws: 'MS wil binnen jaar Xbox Cloud Gaming-streamingstick voor tv's uitbre... wordt Microsoft afgekort met MS. Hadden die paar extra letters niet gewoon in de titel gekund zodat er Microsoft had gestaan? In het artikel wordt Microsoft verder voluit geschreven.

Excuses voor mijn geneuzel..! 8)7 Keep up the good work :)

And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-10 22:23
Dank voor je compliment! Dat is erg fijn om te horen.

Wat betreft MS of Microsoft, ik kwam een teken tekort, waardoor het inderdaad niet paste. Echter, ik zie dat ik door een tikfoutje (dubbel aanhalingsteken aan het eind) toch weer een teken over heb! Er staat nu MIcrosoft. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chloortablet
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online

Chloortablet

Atoomnummer 17

Mark_88 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 15:24:
Dank voor je compliment! Dat is erg fijn om te horen.

Wat betreft MS of Microsoft, ik kwam een teken tekort, waardoor het inderdaad niet paste. Echter, ik zie dat ik door een tikfoutje (dubbel aanhalingsteken aan het eind) toch weer een teken over heb! Er staat nu MIcrosoft. :)
Nu ontbreekt het aanhalingsteken aan het eind :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• no_useforaname
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 19:24
@Mark_88 In de titel lijkt nog een willekeurige ' te zweven! Dank voor de edit en je reactie :)

Offtopic /

Bijzonder hoor, dat een lezer, via een berichtje invloed kan hebben op de content van een nieuwssite. Dat erop deze wijze interactie mogelijk is met de auteur is tamelijk verbluffend!

And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoscoP
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-12-2024

RoscoP

..the best is yet to come..

van tv's had je ook gewoon tv kunnen maken, dan kan je ook weer een aanhalingsteken aan het eind doen en staat beter in de URL. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@no_useforaname Moet je eens kijken hoeveel invloed de gebruikers hier hebben op de artikelen: Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-10 22:23
Chloortablet schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 16:04:
[...]

Nu ontbreekt het aanhalingsteken aan het eind :X
Verdorie. Dat krijg ik als ik in de auto werk. Gisteren gefixt.
Bijzonder hoor, dat een lezer, via een berichtje invloed kan hebben op de content van een nieuwssite. Dat erop deze wijze interactie mogelijk is met de auteur is tamelijk verbluffend!
Goed om te horen. En fijn dat je de moeite neemt om ons daarbij te helpen!

Zojuist de titel weer wat aangepast. 'Tv' in plaats van 'tv's' schrijven zou wellicht kunnen, maar het voelt niet kloppend. Alsof je je dan moet afvragen 'oh welke TV dan? En 1 model maar?'. Oplossing is voor nu om 'binnen jaar' uit de kop te halen. Dat het product überhaupt lijkt te bestaan is natuurlijk groter nieuws dan 'en hij moet binnen 12 maanden uitkomen'.

Thanks voor al jullie feedback, nogmaals!
Pagina: 1