Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Ik zit te kijken om mijn S10+ in te ruilen met aankoop van een S22+, ik kan alleen bepaalde informatie niet vinden over het inruilen van mijn oude telefoon, ik hoop dat iemand ervaring heeft en wat vragen kan beantwoorden.

Dient het inruil toestel opgestuurd te worden voordat ik het nieuwe toestel krijg?
Zo ja, hoelang is de tijd tussen binnenkomen inruil toestel en verzending van het aangekochte toestel?
Zo nee, hoe lang heb ik tussen binnenkomst aangekochte toestel en uiterste verzenddatum inruil toestel?

Ik zit natuurlijk met data overdracht en dergelijke tussen oude en nieuwe toestel.

Alvast bedankt!

Body mods don't determine skill

Beste antwoord (via Dracyn op 13-05-2022 08:39)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-06 19:16
Ik heb een paar keer gebruik gemaakt van Samsungs eigen inruilservice.

Het lijkt lucratief te zijn, mits er een 'nu 200 euro extra inruilbonus'-actie actief is. Echter, vergeet niet dat het ook mogelijk is om een 3ehands Galaxy A7 2016 (ik noem even een toestelletje, check hiervoor heel goed de lijst met geaccepteerde modellen!) op Marktplaats te halen voor <30 euro, en dáármee alsnog die 200 euro extra inruilwaarde te claimen.

Je kan vervolgens je S10+ gewoon hier op V&A of op Marktplaats verkopen voor een aanzienlijk hoger bedrag. En zo al snel 100 euro besparen.
Dracyn schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:44:
Dient het inruil toestel opgestuurd te worden voordat ik het nieuwe toestel krijg?
Zo ja, hoelang is de tijd tussen binnenkomen inruil toestel en verzending van het aangekochte toestel?
Zo nee, hoe lang heb ik tussen binnenkomst aangekochte toestel en uiterste verzenddatum inruil toestel?
[/quote]
Je krijgt uiteindelijk een mail met het verzoek om het toestel op te sturen binnen 1 week als ik het me goed herinner. Die mail wordt verzonden op hetzelfde moment als dat je toestel wordt verzonden. Je hebt dus een paar dagen om je data over te zetten, en ik denk zelfs dat ze ook wel coulant zijn als je iets later je toestel opstuurt.

Qua data overdacht is het ruilproces geen enkel probleem. Echter of je ook zo gebruik moet maken van de actie is een tweede ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-06 21:47
Uitgaande dat je dit via Samsung zelf op hun website doet, staat hier uitgelegd hoe het werkt:

https://www.samsung.com/nl/inruil/

Verder is er een aankoop topic voor de S22, waar mogelijk ook andere inruilers hun ervaringen delen:
[Samsung Galaxy S22-serie] Levertijd & Prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt.Mitchell
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 05-03 13:53
Naar mijn ervaring is men hier zeer coulant in ;)

Als je nieuwe toestel verstuurd wordt krijg je paar dagen later ook mail ivm het inruilorder. Er zit dan een verzendlabel in de mail die je kan gebruiken om terug te sturen. Je hebt dus de tijd om je nieuwe device in te stellen en data van je oude te kopiëren ;)

Ik geloof dat ze vragen om je oude toestel binnen de 5 dagen op te sturen, echter heb ik dit al meerdere malen pas na week of 2 gedaan en zelfs nooit reminder voor gehad.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-06 19:16
Ik heb een paar keer gebruik gemaakt van Samsungs eigen inruilservice.

Het lijkt lucratief te zijn, mits er een 'nu 200 euro extra inruilbonus'-actie actief is. Echter, vergeet niet dat het ook mogelijk is om een 3ehands Galaxy A7 2016 (ik noem even een toestelletje, check hiervoor heel goed de lijst met geaccepteerde modellen!) op Marktplaats te halen voor <30 euro, en dáármee alsnog die 200 euro extra inruilwaarde te claimen.

Je kan vervolgens je S10+ gewoon hier op V&A of op Marktplaats verkopen voor een aanzienlijk hoger bedrag. En zo al snel 100 euro besparen.
Dracyn schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:44:
[/quote]
Je krijgt uiteindelijk een mail met het verzoek om het toestel op te sturen binnen 1 week als ik het me goed herinner. Die mail wordt verzonden op hetzelfde moment als dat je toestel wordt verzonden. Je hebt dus een paar dagen om je data over te zetten, en ik denk zelfs dat ze ook wel coulant zijn als je iets later je toestel opstuurt.

Qua data overdacht is het ruilproces geen enkel probleem. Echter of je ook zo gebruik moet maken van de actie is een tweede ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW