Jaaaaaaeric.1 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:39:
Ik dacht even dat ze een demoon aan het summonen waren
Ze hadden beter die dame van vorig jaar kunnen sturen
Gaat Frankrijk dit jaar voor de nul punten bij het publiek?
Waarom heb ik het idee dat Frankrijk dit jaar een Noord-Koreaanse nieuwslezeres gestuurd heeft ?
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
De techniek, kleding en muziek doet me een beetje aan Blade denken 
YouTube: Blade (1998) Opening Scene
YouTube: Blade (1998) Opening Scene
[ Voor 41% gewijzigd door Matis op 14-05-2022 21:40 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Toch mooi hoe al die frequente Tweakers uit de nationale politiek, internationale betrekkingen, voetbal, F1 en zonnepanelen topics elkaar vinden in dit jaarlijkse guilty-pleasure topic...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zero points pour la France
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Of ze claimen dat het een verplicht nummertje ishoevenpe schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:40:
[...]
Toch mooi hoe al die frequente Tweakers uit de nationale politiek, internationale betrekkingen, voetbal, F1 en zonnepanelen topics elkaar vinden in dit jaarlijkse guilty-pleasure topic...
Realistisch gitaarspel ook.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Vrouwlief op Viva-forum. Zij geloofde niet dat wij op Tweakers al meer reacties hadden dan bij henhoevenpe schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:40:
Volgend jaar sturen we Frieda, kan niet slechter zijn dan dit optreden Frankrijk.Frieda schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:40:
EEEEEEYAAAAAAAPPPPPEEEEE LALALLALAALALOMMM
- Noorwegen -
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
What does the wolf say?
"When you grow up your heart dies"
Er zijn maar 10 tweakers die alle forums volkletsen :-)hoevenpe schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:40:
[...]
Die maskers

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dan moet er wel iemand mee voor de luchtgitaar hoor!TIGER1125 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:41:
[...]
Volgend jaar sturen we Frieda, kan niet slechter zijn dan dit optreden Frankrijk.
Haha nou inderdaad... ook een aardige aandeel F1-kijkers hier. Leuk toch.hoevenpe schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:40:
[...]
OOOoooOooOoohhsjaool schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:42:
What does the wolf say?
Banaan?sjaool schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:42:
What does the wolf say?
Persoonlijk ¹ van mijn favorieten samen met Moldavië
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Someone say Banana?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heb net mijn zoon uitgelegd wat een ANWB praatpaal was...
Ja, ik een paar posts terugG_Dragon schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:43:
Someone say Banana?
Mijn zoon van 6 is daar echt episch goed in, die wil vast mee, op voorwaarde van een Bittergarnituur want daarom zit hij nu ook voor de TV.Frieda schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:42:
[...]
Dan moet er wel iemand mee voor de luchtgitaar hoor!
En toch kan ik Noorwegen ook wel waarderen... Niet te moeilijk doen en gewoon een nummer over een wolf, oma en een banaan schrijven... niet perse in die volgorde...
Ik moet steeds aan de Minions denken
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Wolven probleem opgelost. Gewoon bananen geven dus
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Aah, Furry Daft Punk. Wie kent ze niet.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
What did they say about my grandma? Lol

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Leek wel het Gangnamstyle dansje
Top 3 voor Noorwegen lijkt mij
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nu doe je de Minions erg tekort!psy schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:44:
Noorwegen voelt met die gemaskerde mensen, en de eenvoud aan songtekst echt aan als zo'n Weebl flashfilmpje uit 2003.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ze hebben de broeken van blauw naar zwart aangepast om een rechtzaak te voorkomen.psy schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:44:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/cEzca326eHDVVisMKSm0XbDX.gif?f=user_large)
🍌🍌
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Meedoen is belangrijker dan winnen. Alleen hoeft je familie niet te weten dat je niet op vakantie bent, maar meedoet met het songfestival.
Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer
- Armenië -
Deedt me denken aan Ijsland van vorig jaar
Kijken of ze nu wel alle luiken open krijgt
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Wit meisje was wel heel sloom in haar akkoorden wissel.
AW_Bos schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:45:
Noorwegen voelt met die gemaskerde mensen, en de eenvoud aan songtekst echt aan als zo'n Weebl flashfilmpje uit 2003.

Ik vroeg me al af waarom er papierschaarste was in de wereld....
Lekker popsongetje vind ik wel van Armenië
Pyjama party!!!!
Grapje van Graham Norton op BBC: als je je afvroeg wie bij de eerste lockdown al dat wc-papier kocht, hier is je antwoord.
Ze denken dus dat Ylvis achter Subwoolfer zit. En laten dat nu net die gasten van het nummer "What does the fox say" zijn...
Best een lekker nummertje voor op de achtergrond
Wees blij dat een specifieke AWN poster geband is: anders hadden we hier enorme epistels over de diepere achtergronden en neoliberale deelbelangen achter deze inzendingen gehad...
Of zou het een isolatiekamer uit de psychiatrie moeten voorstellen?
Wist niet dat Chantal Jansen met dat slaapprogramma zo populair was in Armenie
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zei mijn vrouw net ook al. Hep op ut Viva-forum gestaan!11!sjaool schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:48:
Ze denken dus dat Ylvis achter Subwoolfer zit. En laten dat nu net die gasten van het nummer "What does the fox say" zijn...
Ook raar dat het publiek haar nu kan zien
Armenië tot nu wel een van de lekkerste nummertjes. Klinkt lekker algemeen
Festina lente
Goh, wat was Frankrijk waardeloos in vergelijking met vorig jaar.
Eigenlijk is tot nu toe niks bijzonders.
Eigenlijk is tot nu toe niks bijzonders.
Volgens mij konden ze dat al, alleen is het podium vlak ervoor gedraaid.
⏩ PVOutput☀️
V nog wathoevenpe schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:48:
[...]
Wees blij dat een specifieke AWN poster geband is: anders hadden we hier enorme epistels over de diepere achtergronden en neoliberale deelbelangen achter deze inzendingen gehad...
Dat valt niet mee in 3 minuten.hoevenpe schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:48:
[...]
Werkt het podium dan weer? Ik meende dat het niet meer wilde draaien.Quad schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:49:
[...]
Volgens mij konden ze dat al, alleen is het podium vlak ervoor gedraaid.
Ik dacht dat Italië zo'n modeland was... maar ik vind de outfits van die dame toch behoorlijk tegenvallen.
Effe lampje uit tijdens presentatie
Laserharp...
Eens, Rapunzel wore it better!StefanVerkerk schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:50:
Ik dacht dat Italië zo'n modeland was... maar ik vind de outfits van die dame toch behoorlijk tegenvallen.
Glitterjurkje -> shotje!StefanVerkerk schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:50:
Die presentatrice is gewoon een aandachtshoer, wat een verschrikkelijk aanwezig wijf is dat zeg!
Waarom zit er überhaupt commentaar bij deze show, die rol vervullen de presentatoren toch al, alles aan elkaar praten.
Compleet mee eens
Hey hey ho es even. Dit is het Songfestival. Dus dat hoort zo.roches schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:52:
Die presentatrice is gewoon een aandachtshoer, wat een verschrikkelijk aanwezig wijf is dat zeg!
Dat rijmt wel, maar dicht niet!Frieda schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:52:
[...]
Hey hey ho es even. Dit is het Songfestival. Dus dat hoort zo.
vafanapoli!
[ Voor 21% gewijzigd door Pinobigbird op 14-05-2022 21:56 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ik vond de dames van vorig jaar toch een stuk chiquer in plaats van dit geschreeuw.Frieda schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:52:
[...]
En jongens, hebben ze problemen dat ze zoveel tijd moeten doden?
Nee, in het songfestival hoor je een transgender in een (paarse) glitterjurk te hebben. Wij hadden dat wel begrepen.Frieda schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:52:
[...]
Dat is toch het mooie van songfestivals... Door dat eindeloze gelul tussendoor heb je tijd genoeg om te gaan pissen en bier te halen
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Laura Pausini , vroeg nog mooie liedjes gehad in de jaren 90. Zag er toen toch beter uit.roches schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:52:
Met baard...CurlyMo schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:53:
Nee, in het songfestival hoor je een transgender in een paarse glitterjurk te hebben.
En vergeet de snacks nietOekiejoekie schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:53:
Dat is toch het mooie van songfestivals... Door dat eindeloze gelul tussendoor heb je tijd genoeg om te gaan pissen en bier te halen
Er zitten altijd ook wel een paar nummertjes tussen die je wel kan missen andersOekiejoekie schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:53:
Niet elk jaar, soms slaan ze een jaartje over. Net zoals de appelboom, die bloeit soms ook een jaartje niet.CurlyMo schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:53:
[...]
Nee, in het songfestival hoor je een transgender in een (paarse) glitterjurk te hebben. Wij hadden dat wel begrepen.
Bijna thuis, dan gaat de tv daar aan, de wijn open en de chips erbij!
Blijkbaar alleen een loting in welke helft je komt en daarna bepaald de organisator een volgorde idd https://eurovisionworld.c...-order-in-the-grand-finalStefanVerkerk schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 21:35:
[...]
Ik heb het idee dat er dus juist géén loting is, maar dat ze wel bewust kijken welke acts afwisselend werken na elkaar.
- Italië -
Die Mika is ook een komiek zeg
Laura Pausini, mijn crush als kind een jaar of 30 geleden

Sowieso schrijf je zo!
Ik vond de presentatie vorig jaar niet zo overdreven nep als dit jaar. Gespeelde harmonie, jammer.
⏩ PVOutput☀️
Wat hebben ze op joh?
Toch niet normaal...
Toch niet normaal...
De presentatie is echt heel nep en slecht. Maar dat hoort er denk ik bij.
Is dat Italiaanse humor?
Rillingen krijg je ervan...
Het begint flink vals...
Volgend glitterpakje zijn 3shotjes waard