Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
"When you grow up your heart dies"
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Nou je het zegtPinobigbird schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:01:
Nick zonder Simon?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Kom, niet zo zuur. Het gaat juist om de acts!psy schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:01:
Dit is toch veel leuker dan die stomme acts.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Knabbel, paprikachips, kaasstengels, dat werkAW_Bos schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:05:
Ik hoor iets over een 'krabbel' voor S10?
Goed idee! Ik zet gewoon de airfryer aan.PalingDrone schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:05:
[...]
Knabbel, paprikachips, kaasstengels, dat werk
https://1mets10.avrotros.nl/introAW_Bos schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:05:
Ik hoor iets over een 'krabbel' voor S10?
Alstu
-

Ik kijk alleen maar de wijde pijpen, doen er nog meer mee dan?
Prima dansact en geen irritant nummer dus ik zeg door!
[ Voor 11% gewijzigd door PalingDrone op 12-05-2022 22:11 ]
[YouTube: Santa Esmeralda Don't Let Me Be Misunderstood Esmeralda Suite lyrics]
Ik was het toch even vergeten dat Roemenië aan de beurt was. Het heeft echt wel iets spaanssjaool schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:09:
Roemenië heeft een identiteitscrisis en denkt dat het Spanje is?
Lijkt op Arcade?
Daar is wel goed naar geluisterd zo te horen...AW_Bos schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:13:
Polen is ook niet slecht. Geen doe-maar-gek gehalte. Bijzondere stem.
Lijkt op Arcade?
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Dit had ik meer verwacht bij een mannetjes pauw, maar ik zal wel weer ouderwets zijn met genders enzoAW_Bos schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:16:
Zij moet wel uitkijken als ze straks door de deur wilt lopen

Goede zanger.
Eens!eric.1 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:21:
Beste van de avond, tot nu toe

[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 12-05-2022 22:23 ]
Nope, ze is vrij statischAW_Bos schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:24:
Gaan we haar nog zien dansen?
Maar wel een lekker nummertje.
[ Voor 9% gewijzigd door eric.1 op 12-05-2022 22:25 ]
ik vind dit ook wel een goed nummer hoor!!
Sowieso schrijf je zo!
[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 12-05-2022 22:26 ]
Knalt niet echt, beetje lijzig liedje
Precies wat ik aan dacht!sjaool schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:26:
Zweden is een beetje een Bonnie Tyler wannabee qua zang.
Eens.. Maarja, tussen al dat andere spul spring het er natuurlijk al snel uit.PalingDrone schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:26:
Beetje mwah.
Knalt niet echt, beetje lijzig liedje
-
Ergens wel jammer vind ik, Eurovision associeer ik altijd met shows waarbij de vonken van het scherm spatten.
[ Voor 6% gewijzigd door nadroJ op 12-05-2022 22:28 ]
Sowieso schrijf je zo!
Jammer genoeg hoor je ze niet.
Moldavië eergisteren!AppleFan2007 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:27:
Ik heb niet alle optredens gezien maar van wat ik gezien heb zijn de optredens altijd redelijk sober.
Ergens wel jammer vind ik, Eurovision associeer ik altijd met shows waarbij de vonken van het scherm spatten.
Dinsdag was er veel meer hoempapa, deze halve finale heeft naar verhouding meer rustige nummers.AppleFan2007 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:27:
Ik heb niet alle optredens gezien maar van wat ik gezien heb zijn de optredens altijd redelijk sober.
Ja, jammer dat ze er doorheen zingt
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Net Zweden goed horen zingen dit Tsjechië kan ook prima.
Dan gaat het dak er af!
Dinsdag heb ik niet veel van gezien, pas zeer laat ingepikt. Ik zal ze zaterdag wel zien en hoop dat ik op mijn mening terug kan komen.Frieda schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:29:
[...]
Dinsdag was er veel meer hoempapa, deze halve finale heeft naar verhouding meer rustige nummers.
Maar tot nu toe vind ik het vorig jaar in Nederland veel beter.
Soms zitten er wel uitbundigere dingen tussen. Maar vind vaak een deel van de alles behalve sobere dingen dan alsnog 13 in een dozijn.AppleFan2007 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:27:
Nu bij de herhaling clips zie ik bijvoorbeeld Israël en Malta dat die iets meer show zijn. Ze zijn wel in de minderheid. Ik zie wel weinig dans, ze lopen gewoon een beetje heen en weer maar daar blijft het bij.skimine schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:32:
[...]
Soms zitten er wel uitbundigere dingen tussen. Maar vind vaak een deel van de alles behalve sobere dingen dan alsnog 13 in een dozijn.
Blijkbaar mag er alleen gestemd worden in de halve finale waar je land aan meedoet:AW_Bos schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:31:
Waarom kunnen wij niet stemmen?
BronViewers in all countries that are taking part in that particular Semi-Final are invited to vote via the official app, telephone and/or SMS. The voting window opens after the last song has been performed, and ends 15 minutes later. Televoters determine 50% of the outcome;
Zal wel zijn omdat we anders op zwakke dingen gaan stemmen om NL een grotere kans te geven in de finale
- Israel
- Serbië
- Azerbaijan
- Georgie
- Australië
- Estonië
- Polen
- België
- Zweden
- Malta
Qua liedjes ook.sjaool schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:36:
Nederland heeft denk ik wel mazzel dat ze in de eerste halve finale zaten want qua producties is de tweede halve finale veel sterker.
De Sting versie blijft het fijnst, jammer dit, "Russians¨ van Sting zal momenteel wel een beetje gevoelig liggensjaool schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:38:
Ah Fragile van Sting...
Russians... kippenvel dat nummer.PalingDrone schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:40:
[...]
De Sting versie blijft het fijnst, jammer dit, "Russians¨ van Sting zal momenteel wel een beetje gevoelig liggen
Inderdaad, ik snap de keuze om een cover te doen ook niet echt?sjaool schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:39:
Dit is niet best om heel eerlijk te zijn. Doe dan een eigen nummer...
[ Voor 40% gewijzigd door PalingDrone op 12-05-2022 22:43 ]