Dementors waren toch juist van de gevangenis/Azkeban, Barry was daar juist niet zo'n fan van.kuipje schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 23:06:
Snel, bel harry potter er zijn dementors
Wat lult Cornald nou een end in de ruimte over zorgverzekeringen en hydrateren? What the...
Handjes draaien, koekebakkenvlaaien
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Ik loop echt achter, ze begint nu te zingen hier
Wat is dit dan
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dan heb ik liever deze handenwas instructie... 
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Wat. Een liedje over ziektekostenverzekeringen? Heeft GPT-3 deze liedjes bedacht ofzo?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Helaas, accu leeg. Fijne avond en een goede uitslag toegewenst
* Matis out!
* Matis out!
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Dit is drama. Lalala
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Dit is zo bizar dat het waarschijnlijk wel zal scoren. Van mij mag dit gewoon bij de laatste 3
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Artist must be healthy???? The fuck was dat??
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Iets met handenwassen?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gedenk te drinkenStefanVerkerk schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 23:07:
Wat lult Cornald nou een end in de ruimte over zorgverzekeringen en hydrateren? What the...
Je moet ook niet streamen 😇Accretion schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 23:08:
Ik loop echt achter, ze begint nu te zingen hier
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ze wil gewoon een stukje gaan fietsen. Beetje strava.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Handen wassen handen wassen handen wassen
Festina lente
Mijn wederhelft vraagt of we esf kijken, of een Douglas reclame…
Contracteisen voor de artiesten komen tijdens dit nummer in beeld...SadisticPanda schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 23:08:
Artist must be healthy???? The fuck was dat??
Ik wordt gigantisch afgeleid door die afwijking in haar gezicht. Even langs huisarts en het is opgelost... Of ze moet geen ziektekostenverzekering hebben...
"When you grow up your heart dies"
Ben ik de enige die niet snapt waarom zoiets al de finale bereikt
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mijn Servische vriendin vind dit niks 
#fuckloyaliteit
#fuckloyaliteit
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Als ze daar toch met een afwasteiltje zit... Ze had m'n afwas wel mogen doen... Scheelt weer een keer de vaatwasser aanzetten...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Bij dit liedje moet je geen Servokroatisch kunnen verstaan. Dit is sesamstraatspul.
Toen ik deze in het begin zag, dacht ik even dat ik naar een act van de Uri Geller show aan het kijken was
De rest was nog minder?G_Dragon schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 23:09:
Ben ik de enige die niet snapt waarom zoiets al de finale bereikt
Ach haar ene oortje is er uit. Te veel oorsmeer. Kun je voor naar de huisarts... mits je een zorgverzekering hebt.
Beetje Strava, beetje Strava, volgens mij fietst ze veel
Banaan in je oor?mavaros schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 23:09:
Bij dit liedje moet je geen Servokroatisch kunnen verstaan. Dit is sesamstraatspul.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Deze is voor mij persoonlijk de slechte van de avond tot nu toe..
What the f...
Creepy stuff.
Wat een eng wijf.. ik voorspel een nachtmerrie
Creepy stuff.
Wat een eng wijf.. ik voorspel een nachtmerrie
Bla Bla Bla
StefanVerkerk schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 23:10:
Ach haar ene oortje is er uit. Te veel oorsmeer. Kun je voor naar de huisarts... mits je een zorgverzekering hebt.

Samen met IJsland.G_Dragon schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 23:10:
Deze is voor mij persoonlijk de slechte van de avond tot nu toe..
De laatste!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- Estland -
/end
/end
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Wat een saaie, luie drone shots de hele tijd. Doe ze dan op z'n minst met een Bayraktar ofzo
Die waren indd ook niet geweldig
Doet mij denken aan de film Coco, met die gitarist.
Goh Marcus Mumford, gaat die tegenwoordig ook al solo?
Deze is dan weer wat beter
Festina lente
Paardje ging uit rijden op een zand weg
Een zand weg een zand weg
Een grindweg, een grindweg een grindweg
Een hobbelige weg, een hobbelige weg
Een keien weg, een keien weg
Een slinger weg, een slinger weg
En… een gat in de weg
Een zand weg een zand weg
Een grindweg, een grindweg een grindweg
Een hobbelige weg, een hobbelige weg
Een keien weg, een keien weg
Een slinger weg, een slinger weg
En… een gat in de weg
Deze is wel lekker!
End ? Nee, we krijgen het hoogtepunt van de avond nog... Het eindeloze wachten op de stemmen met hopeloze ludiek bedoelde stukjes !!!
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Deze gaat het echt wel goed doen op festivals gok ik
Ben nu al benieuwd naar de uitslag. Veel nummers die dringen om de top, veel nummers die dringen om de middenmoot en veel nummers met potentie die ergens onderaan eindigen.
Wel veel variatie, playlist zal de komende maanden vaak opgezet worden.
Dit trek ik dan weer heel slecht. Te gemaakt als meezinger.
Ik snap alleen die gitaar op zijn rug niet zo
Festina lente
Stil nou, hij is nog aan het zingenDelerium schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 23:13:
Ben nu al benieuwd naar de uitslag. Veel nummers die dringen om de top, veel nummers die dringen om de middenmoot en veel nummers met potentie die ergens onderaan eindigen.
Ach, Oekraïne wordt toch eerste.Delerium schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 23:13:
Ben ik de enige met dit probleem? Heb best wel een dure high end audio set, maar de geluidskwaliteit is hier niet best. Laura Pausini haar stem ken ik best goed, maar hier in deze show komt het niet tot zijn recht. Het klinkt het lijkt het een soort echo (kan ook het meezingende publiek zijn) het ruimtelijke komt niet door blijft een beetje plakken aan de speakers en het lijkt een beetje of het volume vibreert. Bovendien, wat moeite met de verstaanbaarheid, ook in het nummer van S10 heb ik woorden gemist.
Wel goed maar zo standaard.
⏩ PVOutput☀️
Box and pit confirm.
Ik dacht dat het Ricciardo was. Maar hij was het toch niet.
Voor het oog blijft toch Spanje favoriet
Festina lente
Nee, hier hetzelfde "probleem". Elke dynamiek ontbreekt.aljooge schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 23:14:
Ben ik de enige met dit probleem? Heb best wel een dure high end audio set, maar de geluidskwaliteit is hier niet best. Laura Pausini haar stem ken ik best goed, maar hier in deze show komt het niet tot zijn recht. Het klinkt het lijkt het een soort echo (kan ook het meezingende publiek zijn) het ruimtelijke komt niet door blijft een beetje plakken aan de speakers en het lijkt een beetje of het volume vibreert. Bovendien, wat moeite met de verstaanbaarheid, ook in het nummer van S10 heb ik woorden gemist.
Het beste wat de westerse wereld te bieden heeft. Speechless...
Ja ik keek in mijn filmkamer met top 5.1 set maar het komt niet lekker uit de speakers.aljooge schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 23:14:
Je moet het songfestival niet te serieus nemen, hahahaha. De presentators klinken van geen kanten nee.aljooge schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 23:14:
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
Klopt, geluid is heel vlak. Nou geloof ik dat de dac in mijn tv ook niet heel best is, maar heb wel beter gehoord dan dit.sjaool schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 23:15:
[...]
Nee, hier hetzelfde "probleem". Elke dynamiek ontbreekt.
Hopelijk rekken ze het niet zo veel als Domino Day, maar vermoed het ergste.AW_Bos schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 23:14:
Zo, klaar!
Ik vind veel nummers eentonig en te safe, veel daarvan proberen net zoals de voorgaande jaren een levensverhaal te vertellen of een statement te maken. Daarom was ik ook zo blij met de winnaars van vorig jaar, hopelijk wint er dit jaar weer een goede.
Lol, wolvenmeneer wil steeds in beeld
Prima gevarieerde avond.
Niveau is hoger dan vorige jaren zonder echte uitschieters
Niveau is hoger dan vorige jaren zonder echte uitschieters
[ Voor 18% gewijzigd door sambalbaj op 14-05-2022 23:16 ]
Ah we krijgen ze allemaal nog een keer te zien
Ik vond de hele avond de geluidskwaliteit al tegen vallen. Je bent niet de enige.aljooge schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 23:14:
Het Zweedse nummer klonk tijdens de liveshow in Stockholm veel beter.
The Rasmus klinkt normaliter ook wel beter.
Tijd voor de eerste van 10 samenvattingen...AW_Bos schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 23:14:
Zo, klaar!
Je bedoelt het beste wat westerse landen hebben weten in te zenden omdat niet iedereen met dit geassocieerd willen worden?hoevenpe schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 23:15:
Het beste wat de westerse wereld te bieden heeft. Speechless...

Intervaltijd!
⏩ PVOutput☀️
Gebeurt nog wel tien keer hoorDutchCrownNL schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 23:16:
Spoiler... Dat gaat nog wel vaker gebeuren vanavondDutchCrownNL schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 23:16:
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Loopt naar de koelkast, plop...Quad schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 23:17:
Intervaltijd!
Oh ja absoluut, maar dit is de eerste en ik stop ook meteen met tellen
Ook een hekel aan je schoonmoeder, verstop dan de bananen.
De Subwoolfers hebben het meest vermakelijk nummer. Oke, met spanje op de achtergrond.
De Subwoolfers hebben het meest vermakelijk nummer. Oke, met spanje op de achtergrond.
Frankrijk is echt totaal niet blijven hangen hier.
Roemenië en Moldavië scoren bij mij hoog... Roemenië iets meer...