Hallo allen,
Ik werk voor een non-profit, we hebben enkele domeinnamen , ****.org, ****.nl en ****.com
Ik ontvang zo juist een e-mail van "Trademarked Benelux" met de melding
Ik zou nu zelf ****.net volgens mij bij iedere domeinboer kunnen registreren, voor minder dan hun "eenmalige aanbieding van EUR 29,95 per jaar (10 jaar contract).
Wij hebben niet zo'n behoefte om ook .net te hebben want ik geloof dat het gros van de mensen onze naam in een zoekmachine zullen ingeven.
De e-mail doet ook al lijken dat we al contact met hen hebben omdat ze noemen "Dit zijn de factuurgegevens die wij van u hebben:" -- dit is echter gewoon publieke informatie. Ook de website geeft mij wat "onzin" vibes.
Zit ik juist met mijn vermoeden dat dit gewoon een scare-tactic is, en het domein helemaal niet geclaimed wordt?
Ik werk voor een non-profit, we hebben enkele domeinnamen , ****.org, ****.nl en ****.com
Ik ontvang zo juist een e-mail van "Trademarked Benelux" met de melding
Nu is mijn vermoeden, dat als iemand daadwerkelijk ****.net wil registration, dat al lang gelukt was omdat er naar mijn weten geen check op zit zoals deze? Domein is op dit moment daadwerkelijk niet geregistreerd.Wij willen u ervan op de hoogte stellen dat wij een registratieverzoek hebben ontvangen voor www.****.net. Aangezien dit verzoek ingediend is door iemand buiten uw organisatie stellen wij u hiervan op de hoogte.
Daarom geven we u deze eenmalige aanbieding om deze naam zelf te registreren. Als u akkoord gaat, koppelen we www.****.net aan www.*****.org
Ik zou nu zelf ****.net volgens mij bij iedere domeinboer kunnen registreren, voor minder dan hun "eenmalige aanbieding van EUR 29,95 per jaar (10 jaar contract).
Wij hebben niet zo'n behoefte om ook .net te hebben want ik geloof dat het gros van de mensen onze naam in een zoekmachine zullen ingeven.
De e-mail doet ook al lijken dat we al contact met hen hebben omdat ze noemen "Dit zijn de factuurgegevens die wij van u hebben:" -- dit is echter gewoon publieke informatie. Ook de website geeft mij wat "onzin" vibes.
Zit ik juist met mijn vermoeden dat dit gewoon een scare-tactic is, en het domein helemaal niet geclaimed wordt?
[ Voor 8% gewijzigd door CB32 op 04-05-2022 11:14 ]