Net request gestuurd voor Tweakers Four
Pjotter #2170
Pjotter #2170
[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 11-02-2024 00:27 ]
nothing stops this train
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
[ Voor 11% gewijzigd door JinShepard op 06-03-2024 10:31 ]
Er is een officieel discord voor rumble? Joh.. share pleaseVulchare schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 23:11:
[...]
Druids 😅 een willekeurige actieve guilds gevonden via de Officiële Rumble Discord. [Afbeelding]
https://discord.com/invite/uekQTMVkJinShepard schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 23:30:
[...]
Er is een officieel discord voor rumble? Joh.. share pleaseen hah 150 plus mensen in die guild..die hebben wel wat centjes ering gestopt
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zelf speel ik ook niet veel. Doe eigenlijk alleen de daillies en de arclight surges (om bij te dragen aan de guild)Zeror schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 12:07:
Ik merk dat ik niet echt een voorbeeld ben voor Tweakers Two als GL. Heb maar weinig tot geen tijd om de game te spelen laatste tijd. Als de members van Tweakers two hier last van hebben, hoor ik het graag.
Ik vind het ook geen punt om bijvoorbeeld van een Tweakers Two een zeer casual guild van te maken voor diegenen die net als ik maar heel af en toe kunnen spelen.
Tweakers 4 is nog actief sowieso.Kol Nedra schreef op zondag 10 maart 2024 @ 13:37:
[Afbeelding]
ik focus op dit moment maar op 2 teams, hogger team en rivendare team. speel de game weinig, volgens mij speelt er helaas niemand echt actief meer.
Netjes man! super vet een full gold deckVulchare schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 11:35:
Ik zit nu in een erg actieve guild (met een paar whales heb ik het idee) en we waren echt binnen een week al klaar met de 30k![]()
Ondertussen heb ik alle heroes op uncommon en zelfs acht op rare. Van alle heroes mis ik ook nog zeven talents.
Vandaag ook mijn eerste full gold gehaald, mede dankzij life steal![]()
[Afbeelding]
nothing stops this train
Ja je kan tweakers four wel joinen. als je zoekt op die guild.FlaaMindO schreef op maandag 22 april 2024 @ 19:48:
Is er nog plek in een tweakers guild?
[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 22-04-2024 20:44 ]
Ik heb mij aangemeld. Als het nog lukt voor morgen middag kan ik nog de surge meepakken.Ricmaniac schreef op maandag 22 april 2024 @ 20:41:
[...]
Ja je kan tweakers four wel joinen. als je zoekt op die guild.
Ik zal nu een paar mensen kicken want zijn weer aantal erg lang inactief.
@mdouble voor jou ook
Geaccepteerd. Zou mooi zijn als je die surge dan nog red inderdaadFlaaMindO schreef op maandag 22 april 2024 @ 22:36:
[...]
Ik heb mij aangemeld. Als het nog lukt voor morgen middag kan ik nog de surge meepakken.
Heb je geaccepteerd.Neoseer schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 15:57:
Ik zou ook graag de clan willen joinen, steeds join ik inactieve guilds terwijl ik dagelijks wel speel....
HolyHSPlayer
nothing stops this train
[ Voor 37% gewijzigd door sweepje op 19-07-2024 19:26 ]
Je kan Tweakers Four joinen als je daar op applied.sweepje schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 19:18:
Als er in een van de guilds plek is zou ik graag een plekje willen, als iemand kan aangeven welke nog beetje actief is stuur ik een request naar die.
nothing stops this train
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
9 actieve is meer dan bij ons, dat zijn er maar 4 a 5Ricmaniac schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 00:11:
Oké iemand die de merge wil initiëren ? Weet niet wat handig is.. ik heb nog 9 actieve members van dit huidige seizoen.
Kom gerust bij tweakers Four er bij dat kan ook natuurlijk
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 05-08-2024 19:52 ]
nothing stops this train
Cool is goed. Ik ben nog steeds op vakantie met vet slechte wifi en geen bereik waardoor rumble bijna niet wil werkenKol Nedra schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 19:46:
[...]
9 actieve is meer dan bij ons, dat zijn er maar 4 a 5
ik zal een chat maken in Tweakers (one) of er meer mensen willen joinen naar 4
ik wil wel Tweakers Four joinen
ik stuur morgen wel een inviteRicmaniac schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 21:51:
[...]
Cool is goed. Ik ben nog steeds op vakantie met vet slechte wifi en geen bereik waardoor rumble bijna niet wil werkenmaar af en toe lukt het om iets te doen
nothing stops this train
nothing stops this train
Zeker 😃 apply maar gewoon. Het staat open. Alleen wel even handig de namen misschien te geven zodat ik de juiste accepteerKol Nedra schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:42:
er zijn in onze guild 4 geïnteresseerden die wel de stap naar Tweakers Four willen nemen.
zullen/kunnen we joinen?
gestuurd, naam MooyiniRicmaniac schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 18:23:
[...]
Zeker 😃 apply maar gewoon. Het staat open. Alleen wel even handig de namen misschien te geven zodat ik de juiste accepteer
nothing stops this train
Nice, gewoon applyen op Tweakers Four en dan accept ik.Urithar schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 19:31:
@Ricmaniac ik stap ook graag over vanaf dezelfde guild. Heb ingame dezelfde naam als op tweakers. Ben regelmatig actief en iets vaker een raid kunnen doen zou top zijn.
oh ehm, ik ben uit die guild nu weet de namen niet uit het hoofdRicmaniac schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 19:38:
[...]
Nice, gewoon applyen op Tweakers Four en dan accept ik.
@Kol Nedra Heb jou al geaccepteerd. Heb je ook de namen van die andere 3? dan kan ik het accepteren als ze het zelf al doen. krjig namelijk dagelijks requests
nothing stops this train
De andere drie zijn Assie, Jojo en Axejess.Ricmaniac schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 19:38:
[...]
Nice, gewoon applyen op Tweakers Four en dan accept ik.
@Kol Nedra Heb jou al geaccepteerd. Heb je ook de namen van die andere 3? dan kan ik het accepteren als ze het zelf al doen. krjig namelijk dagelijks requests
The Bible was written by the same people who said the Earth was flat.
Geen last van. redelijk veel gespeeld dagelijks sinds nieuwe seasonKol Nedra schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 12:26:
ik kan al 2 dagen niet inloggen, meer mensen dit probleem?
Yep heb ik ook. Op Reddit komt het ook voorbij, ergens vanaf vandaag zou er mogelijk een fix komen maar heb nog niets gezien. Reinstall schijnt te werken, maar alleen doen als je Battle.net gekoppeled hebt want er zijn ook mensen die hun progress kwijt zijn geraakt daardoorKol Nedra schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 12:26:
ik kan al 2 dagen niet inloggen, meer mensen dit probleem?
Volgens mij niet. niks bijzonders gezien naast het darkmoon faire event en cenarions die zijn toegevoegd. Komt misschien nogZeror schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 18:50:
Zijn er nog The War Within dingen in Warcraft Rumble te vinden?
ik moest de cache en data verwijderen, toen deed ie het weer.Ricmaniac schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 21:28:
Oh wtf @Kol Nedra ik heb vandaag een update gehad en nu kan ik hem ook niet meer starten. bllijft herhalen in loading screen
nothing stops this train
[ Voor 9% gewijzigd door CycloneCleaver op 16-10-2024 19:27 ]
Ik zal jullie acceptenCycloneCleaver schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 19:25:
Mensen, ik heb besloten mijn Guild op te heffen. Alleen een goede vriend en ik waren nog actief. We zouden graag beiden Tweakers Four joinen. Ik zelf heb al een request gestuurd. Zouden jullie willen accepteren? Ik doe alle Surges, dus ik zou zeggen dat ik gewoon redelijk actief ben!
@Ricmaniac klopt het dat jij de Leader bent van de guild?
[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 16-10-2024 20:39 ]
Ik zelf zit er al in, dus ik denk dat je me al geaccepteerd hebt! Waarvoor dank!Ricmaniac schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 20:18:
[...]
Ik zal jullie acceptenik ben idd leader maar wel wat minder actief laatste weken. wat is jou en je maat's naam dan weet ik wie we moeten accepten.
Ik zie btw geen requests in game maar hebben 2 plekken dus jullie kunnen joinen
[ Voor 39% gewijzigd door himlims_ op 20-11-2024 14:19 ]
Ik meen dat er nog zo'n 3 guilds vrij actief bezig lijken te zijn qua ledenaantal. Als je inmiddels al uit 5 bent, kun je met de guild finder zoeken op 'tweakers', en dan krijg je wel een overzicht van de meeste guilds.himlims_ schreef op maandag 9 december 2024 @ 11:14:
welke tweakers 'guild' is nog actief en heeft plek? ik zat in 5, maar was zo dood als een pier
Betalen is niet per se noodzakelijk; ik ben met de launch iets meer dan een jaar geleden begonnen, en zonder een cent uit te geven heb ik bijna de huidige PvE content uitgespeeld. Alleen nog maar Onyxia, Molten Core raid, en de heroics van de laatste twee zones. En tegenwoordig met alle events klim je aanzienlijk sneller dan vroeger.himlims_ schreef op woensdag 27 november 2024 @ 14:44:
Game speelt best lekker weg, maar nu krijg langzaam idee dat tegen een 'muur' aan loop; Devilsaur Queen kom er na 30 potjes niet uit. Is het zo dat je op gegeven mometn wel de portomonais moet trekken?
In de g.r.i.d. waar je je minis koopt, kun je die ook van positie veranderen voor 5 gold per wissel. Tevens verschijnen er zo af en toe XP gems. Die spawnen consistent nadat er een x aantal items van de grid zijn weggehaald. Een mogelijke optimalisatie is om die minis te reorganiseren in bepaalde figuurtjes zodat je er zoveel mogelijk verwijdert met één aankoop, zodat je zo snel mogelijk weer een nieuwe XP gem krijgt. Dat kan er zo uit zien: Old Guardian: Farm FREE XP Boost Gems from the Grid with These Simple Tricks - Warcraft Rumble.himlims_ schreef op woensdag 20 november 2024 @ 08:40:
[...]
//edit; ik lees wat over het optimaliseren van g.r.i.d. [..] geen idee wat daarmee bedoeld wordt. hoe optimaliseer je dat?
[ Voor 20% gewijzigd door himlims_ op 10-12-2024 16:36 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Ricmaniac op 10-12-2024 18:59 ]
Hoe dat precies zit met ranking moet nog uit zoeken. Speel nu denk weekje of 3, dus nog groen en weet weinig.the Virtual schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 17:07:
Nu al Platinum is erg netjes!
De meeste seizoenen tot nu toe gingen gepaard met een nieuwe mini. Die is dan de eerste van de drie guild rewards, maar ook te verdienen met PvP; precies op de 10k-punten grens tussen Platinum 1 en 2. Als je na de ranked soft reset daar in de buurt blijft, kun je dus lekker snel met de nieuwe mini spelen.
[ Voor 27% gewijzigd door himlims_ op 16-12-2024 09:54 ]
Is er nog ruimte te maken in de guild?the Virtual schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 15:52:
[...]
Ik meen dat er nog zo'n 3 guilds vrij actief bezig lijken te zijn qua ledenaantal. Als je inmiddels al uit 5 bent, kun je met de guild finder zoeken op 'tweakers', en dan krijg je wel een overzicht van de meeste guilds.
Ik zit zelf in GoTweakers, maar die werkte gewoon met open toegang in plaats van aanmelden en eerst goedgekeurd worden, dus die zal inmiddels voor meer dan de helft uit niet-Tweakers bestaan. Het is dan ook op het sociale vlak niet de actiefste guild meer; ik zie bijvoorbeeld weinig tot geen coördinatie voor sieges en dergelijke. Maar misschien moet ik gewoon weer eens de bezem halen door leden die al een hele tijd niet meer online geweest zijn.De seasonal rewards halen we in ieder geval nog met gemak. Als iemand erbij wil, kan er wel ruimte worden gemaakt. En dan wil ik ook gerust helpen met de coop content.
[ Voor 74% gewijzigd door himlims_ op 18-12-2024 11:40 ]
JBplap schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:06:
[...]
Is er nog ruimte te maken in de guild?
Zou graag joinen, zelf nu enkele dagen bezig als PC speler.
Zag dat DMF er morgen aankomt en dat daarvoor een guild handig schijnt te zijn.
Was even wat laat met lezen, maar er zijn weer twee plekjes vrij in GoTweakers.himlims_ schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:23:
Welke Tweakers party is dan wel actief heb 4-5 gehad, leefde niet echt
[...]
[ Voor 32% gewijzigd door himlims_ op 19-12-2024 15:34 ]
[ Voor 29% gewijzigd door himlims_ op 19-12-2024 16:38 ]
Is mij bekend, maar zelfs met m'n beste leaders met meeste +lvls van dungeons zit ik pas op 18.himlims_ schreef op donderdag 19 december 2024 @ 16:37:
@JBplap door de single-player dungeons te spelen, speel je 'upgrade' van de vakjes vrij (klinkt vraag)
je kunt van die tegels koppelen aan rol van kaart. en die tegels 'upgraden' waardoor de kaart +levels krijgt.
speel je met jouw 'team' die dungeons regelmatig, kun je jouw individuele tegels van +3 levels voorzien.
hierdoor wordt jouw 16 kaartje een 19 lvl. waardoor je de raids etc. beter kunt spelen.
//edit
[Afbeelding]
Speel pas weekje of 3-4, vooralsnog gaat prima.JBplap schreef op zondag 22 december 2024 @ 17:54:
[...]
Is mij bekend, maar zelfs met m'n beste leaders met meeste +lvls van dungeons zit ik pas op 18.
Je unlocked de raids eigenlijk veel te vroeg.
Merk nu wel dat het lvlen erg moeizaam gaat. De snelheid is er wel uit zeg maar.
Qua collection lvl zit ik nu op 32 en ook dat gaat nu heel traag, heb 62/66 troops unlocked. Mis nog Ysera en Drakkisath als leaders (maar nu niet in de pool), en dan nog Onyxia en Ragnaros denk ik?
Maar voordat ik die unlock zal het nog wel een hele tijd duren.
Zie wel dat veel van de guild nog de darkmoon fair moeten halen (waaronder jij? of had je die al in vorige guild gedaan). Hopelijk doen mensen dat nog voor de 2k punten per persoon die die haalt.
[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 22-12-2024 22:28 ]
Ik speel nog een stuk korter dan jou (net een weekje), inlopen is volgens mij niet echt iets dat kan met dit spel (zonder de portemonnee te trekken). Dus lig nog een stuk achterhimlims_ schreef op zondag 22 december 2024 @ 18:32:
[...]
Speel pas weekje of 3-4, vooralsnog gaat prima.
Merk wel dat je periodiek tegen een “muur” aanloopt als gaat om de missies/progressie. Dan is het overslaan, of flink door levelen , en later terug komen naar die ene missie.
Qua verzamelen lijkt best aardig te gaan, wel merk dat pvp heeeek wisselvallig is als gaat om “balanceren”.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
//edit; dark moon heb bij andere guild al gedaan
[ Voor 6% gewijzigd door JBplap op 22-12-2024 19:02 ]
Aaah dat verklaart het een en anderJBplap schreef op zondag 22 december 2024 @ 19:01:
[...]
wbt PVP de eerste 17? ofzo matches per leader speel je tegen AI, dus daarom zijn die veel makkelijker. Die zijn ook hetzelfde lvl als jou. Daarna kom je in de open pool en kun je dus ook tegen lvl 11 aanlopen.
Wel een makkelijke manier om meer XP dan questen te krijgen.
[ Voor 25% gewijzigd door himlims_ op 09-01-2025 11:31 ]
Eerst Heroes of the Storm, toen Star Craft 2 en nu Rumble.Ricmaniac schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 22:25:
Rip Warcraft Rumble.
Blizzard stopt met het developen en content pushen voor Warcraft Rumble.
Ze houden de server wel online en bugfixes soms maar dat is het dan ook.
[ Voor 18% gewijzigd door Toonen1988 op 02-07-2025 23:30 ]
wtf - vond het oprecht een van de leukere games in jaren;Ricmaniac schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 22:25:
Rip Warcraft Rumble.
Blizzard stopt met het developen en content pushen voor Warcraft Rumble.
Ze houden de server wel online en bugfixes soms maar dat is het dan ook.
Ja, ze gaan wel nog eventueel bug fixes doorvoeren. Eigenlijk hetzelfde verhaal met Heroes of the Storm en StarCraft 2. Blijft speelbaar, hier en daar wat bug fixes en dat is alles.R.G schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 20:48:
Blijft de game speelbaar?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq