Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:23
Wij hebben denk ik een aantal mensen in Tweakers four die niet eens tweakers kennen en gewoon gejoined zijn omdat die public stond.

Weet nu alleen niet wie wel en niet gejoined is en of ik ze kan kicken of niet :P
Van deze niet doorgestreepte weet ik allemaal niet of ze er bij horen of niet :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PxOxeFkpblIALtQVNR0XWCTnjNI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jAJi9nuI3mFhLjqmihXoOU4t.png?f=fotoalbum_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik kwam deze site tegen.

https://www.arclight-champion.com/

Is een database website voor Rumble. Je kunt er stats enzo voor de mini's opzoeken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Redelijk wat pvp gedaan nu. 1 keertje maar verloren voor alsnog. En dat met een eigen build :p niet opgezocht

Heb nu ook dat arclight surge unlocked. Is dat gewoon extra manier om gold te verzamelen ofzo? Verder niet iets bijzonders toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Het begint wel op te vallen hoe ze je geld proberen af te nemen hoor :p nu ben ik bronze 2 in pvp en ineens kan ik een bundel kopen van een rare quality level 10 sylvanas Windrunner, 1500 coins en mega xp boost voor 15 euro.

Vind het niet erg wat uit te geven aan iets wat ik veel speel maar er komen steeds meer bundels zichtbaar naar mate je meer unlocked.

Kan me gelukkig nog inhouden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:53
Ricmaniac schreef op maandag 6 november 2023 @ 07:57:
Redelijk wat pvp gedaan nu. 1 keertje maar verloren voor alsnog. En dat met een eigen build :p niet opgezocht

Heb nu ook dat arclight surge unlocked. Is dat gewoon extra manier om gold te verzamelen ofzo? Verder niet iets bijzonders toch?
Met Arclight Surge kreeg je 50 guild punten per match. Je kunt er 10 spelen per 2 dagen. Bij 10.000 guild punten krijg je Sylvana gratis. Ik zit al op 2k met een vriend van mij. Helaas joined niemand onze guild, dus het duurt wat langer.

Ik heb al wat geld uitgegeven, rond de 25 euro. Dus nu doe ik ook wat rustig aan. Ik had ook een eigen build gemaakt, Baron met Huntress. Uiteindelijk blijkt dit een goede combinatie te zijn, en wordt ook door professionals gebruikt, zowel PvE als PvP.

[ Voor 17% gewijzigd door Toonen1988 op 06-11-2023 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Toonen1988 schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:03:
[...]

Met Arclight Surge kreeg je 50 guild punten per match. Je kunt er 10 spelen per 2 dagen. Bij 10.000 guild punten krijg je Sylvana gratis. Ik zit al op 2k met een vriend van mij. Helaas joined niemand onze guild, dus het duurt wat langer.
Ik kan wel 2 mensen kicken die bij Tweakers Four niet spelen volgens mij en er niet eens bij horen volgens mij. Wij zitten nu op 3800 ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:05:
[...]

Ik kan wel 2 mensen kicken die bij Tweakers Four niet spelen volgens mij en er niet eens bij horen volgens mij. Wij zitten nu op 3800 ofzo
Helaas worden de punten die ik nu heb gekregen niet meegenomen. Maar uiteindelijk gaat het wel sneller met een volle guild. Ik kan eventueel joinen samen met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ricmaniac schreef op zondag 5 november 2023 @ 23:49:
Wij hebben denk ik een aantal mensen in Tweakers four die niet eens tweakers kennen en gewoon gejoined zijn omdat die public stond.

Weet nu alleen niet wie wel en niet gejoined is en of ik ze kan kicken of niet :P
Van deze niet doorgestreepte weet ik allemaal niet of ze er bij horen of niet :)

[Afbeelding]
Ik ga de mensen waarvan ik niet weet of het tweakers zijn verwijderen. Is helaas niet anders dus sorry als het wel hier een speler is :P

Maar dan kan je opnieuw aanmelden want heb nu wel op invite aan staan en werken blijkbaar nu weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:07:
[...]

Ik ga de mensen waarvan ik niet weet of het tweakers zijn verwijderen. Is helaas niet anders dus sorry als het wel hier een speler is :P

Maar dan kan je opnieuw aanmelden want heb nu wel op invite aan staan en werken blijkbaar nu weer :P
Oké, wat is de clan naam? Gewoon Gotweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Toonen1988 schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:08:
[...]

Oké, wat is de clan naam? Gewoon Gotweakers?
Nee Tweakers Four

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Request send, vriend van mij heet Prevaux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OQ4EitwfhAjwvF22d_KXdijnWXA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/LhtN4K5RWAAlogunu8ZbI0fp.png?f=fotoalbum_large

Zouden jullie hierbij zeg maar een leader kiezen die je al hebt of 1 van die 2 nieuwe om alles te unlocken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:28:
[Afbeelding]

Zouden jullie hierbij zeg maar een leader kiezen die je al hebt of 1 van die 2 nieuwe om alles te unlocken ?
Ligt eraan wat je wilt spelen, maar Baron is een S-tier. De twee andere niet, ik zou gewoon op Baron richten.

https://www.noff.gg/warcraft-rumble/tier-list

Tip, als je Huntress hebt, perfect voor Baron. Samen 9 goud maar erg agressief, snel en pushen overal door heen.

[ Voor 12% gewijzigd door Toonen1988 op 06-11-2023 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Toonen1988 schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:32:
[...]

Ligt eraan wat je wilt spelen, maar Baron is een S-tier. De twee andere niet, ik zou gewoon op Baron richten.

https://www.noff.gg/warcraft-rumble/tier-list
Ja was mijn gedachte gang ook maar tier lists veranderen altijd . vooral als zo'n game net uit is en iemand OP blijkt te zijn.

En tegelijkertijd brengt dat ook meer geld in het laadje door steeds andere sterker te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:34:
[...]

Ja was mijn gedachte gang ook maar tier lists veranderen altijd . vooral als zo'n game net uit is en iemand OP blijkt te zijn.

En tegelijkertijd brengt dat ook meer geld in het laadje door steeds andere sterker te maken :P
Dat klopt ook weer, daarom wil ik ook op een tweede richten, namelijk Sylvana.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-07 15:36

Plainside

I browse when I'm at work

Zelf net begonnen, dacht kan geen kwaad, eerste leider is Rend Blackhand leek me de beste keuze.
Zijn er nog beginner val trappen welke je het beste kan vermijden(bepaalde currencies sparen voor later bijv.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Plainside schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:40:
Zelf net begonnen, dacht kan geen kwaad, eerste leider is Rend Blackhand leek me de beste keuze.
Zijn er nog beginner val trappen welke je het beste kan vermijden(bepaalde currencies sparen voor later bijv.)?
Ik denk het eignelijk niet :P behalve de real money unlocks die ze je af en toe in je neus boren :P Val er niet gelijk voor haha

Ik heb heel veel van mijn gold bewaard omdat ik niet wist wat ik er mee wilde doen of wat handig was maar volgens mij is dat niet per se iets wat je moet bewaren nee. gewoon gebruiken voor wat je wilt.

en altijd een beetje achter de hand houden kan geen kwaad natuurlijk

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 06-11-2023 09:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toonen1988
Plainside schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:40:
Misschien ook handig om te weten voor @Ricmaniac.

Verzamel zoveel mogelijk goud, spendeer dit vervolgens om minis te kopen in de store. Verhoog je account level, dit kan je verhogen door minis te verzamelen en/of up te graden.

Hoe hoger je level, hoe betere rewards je terug krijgt. Wanneer je PvE uit hebt gespeeld, is het lastiger om goud te verzamelen.

Probeer zo snel mogelijk Sigils te krijgen (die rode draak icoontjes). Probeer dungeons en Arclight Surge te unlocken. Dungeons kan je ook energie verzamelen (nodig om up te graden) en Arclight Surge voor guild punten te farmen.

Arclight Surge unlocked geloof ik vanaf 22 Sigils, dungeons vanaf 30.

Wanneer je alle minis hebt, kan je beginnen met upgraden. Koop GEEN exp boosters voor goud, weggegooid goud. Gebruik hiervoor quests, doe de 3x a 5x bonus quests. De gewone quests zijn niet zo waardevol, alleen de 3x en 5x bonus. De quests veranderen een aantal keer per dag.

Op dit moment zijn dit mijn bonussen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ki4LBIt036x1CUhCnkBJiDuV8nY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aMGvQiLFh5nyq6dzA1wVXhr1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door Toonen1988 op 06-11-2023 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Toonen1988 schreef op maandag 6 november 2023 @ 10:00:
[...]

Misschien ook handig om te weten voor @Ricmaniac.

Verzamel zoveel mogelijk goud, spendeer dit vervolgens om minis te kopen in de store. Verhoog je account leven, dit kan je verhogen door minis te verzamelen en/of up te graden.

Hoe hoger je level, hoe betere rewards je terug krijgt. Wanneer je PvE uit hebt gespeeld, is het lastiger om goud te verzamelen.

Probeer zo snel mogelijk Sigils te krijgen (die rode draak icoontjes). Probeer dungeons en Arclight Sage te unlocken. Dungeons kan je ook energie verzamelen (nodig om up te graden) en Arclight Sage voor guild punten te farmen.

Arclight Sage unlocked geloof ik vanaf 22 Sigils, dungeons vanaf 30.

Wanneer je alle minis hebt, kan je beginnen met upgraden. Koop GEEN exp boosters voor goud, weggegooid geld. Gebruik hiervoor quests, doe de 3x a 5x bonus quests. De gewone quests zijn niet zo waardevol, alleen de 3x en 5x bonus.

Op dit moment zijn dit mijn bonussen.
[Afbeelding]
Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
^ dit is ook mijn tactiek, eerst zoveel mogelijk minis/heroes unlocken om zo je overall lvl omhoog te schroeven zodat je meer rewards krijgt.
+voordeel is dat je verder komt in pve, want sommige lvls is het handiger met bepaalde builds....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Kol Nedra schreef op maandag 6 november 2023 @ 10:03:
^ dit is ook mijn tactiek, eerst zoveel mogelijk minis/heroes unlocken om zo je overall lvl omhoog te schroeven zodat je meer rewards krijgt.
+voordeel is dat je verder komt in pve, want sommige lvls is het handiger met bepaalde builds....
Ik moet nog 1 mini zien te krijgen, ik zit op 53 van de 54. Omdat ik nu ook een hoger level ben, zie ik ook regelmatig uncommon minis langskomen. Die kosten wel iets meer, maar nog altijd goedkoper als 1x 90 goud voor unlock 3x 90 goud voor een upgrade.

Gewone minis kosten 90 goud per stuk. Je hebt in totaal 4 nodig om uncommon te maken wat in totaal 360 goud is (eerste is de unlock daarna 3 voor up te graden).

Uncommon in de store is 250 goud. Dus je bent ook nog eens goedkoper uit voor uncommon minis als je hoger level bent, en wanneer ze uiteindelijk in de store verschijnen.

En wanneer je nieuwe minis unlocked, zijn ze meteen level 6 a 7, althans voor mij door mijn bonussen.

Wanneer je een uncommon mini wilt upgraden, heb je tien gewone nodig van 90 goud. Of drie uncommon van 250 en één van 90.

[ Voor 14% gewijzigd door Toonen1988 op 06-11-2023 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:29
@Ricmaniac Kan je nog iemand kicken uit je clan? GoTweakers loopt niet heel snel vol, 5/15, en ik wil dit toch wel wat serieuzer spelen en ook voor de clan chest gaan! Dus als je nog een plekje vrij hebt :)

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-07 16:29

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Royy90 schreef op maandag 6 november 2023 @ 10:31:
@Ricmaniac Kan je nog iemand kicken uit je clan? GoTweakers loopt niet heel snel vol, 5/15, en ik wil dit toch wel wat serieuzer spelen en ook voor de clan chest gaan! Dus als je nog een plekje vrij hebt :)
Ik wil ook graag mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
@WishmasterNL @Royy90 2 plekken vrijgemaakt. Volgens mij zijn de rest nu alleen maar tweakers :)

Dus je kan signuppen voor Tweakers Four.
Als je naam heel anders is ingame dan hier DM mij dan even want randoms proberen het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duijnzaak
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-06 14:46
zoujuist een request gedaan voor tweakers 4 , name dunerose

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Ricmaniac schreef op maandag 6 november 2023 @ 12:35:
@WishmasterNL @Royy90 2 plekken vrijgemaakt. Volgens mij zijn de rest nu alleen maar tweakers :)

Dus je kan signuppen voor Tweakers Four.
Als je naam heel anders is ingame dan hier DM mij dan even want randoms proberen het ook.
Zagreus is mijn ingame.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
duijnzaak schreef op maandag 6 november 2023 @ 12:47:
zoujuist een request gedaan voor tweakers 4 , name dunerose
sorry Royy en Wishmaster waren eerder, nu zitten we vol -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonBruschetta
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 09-07 07:36
Erg leuk tot nu toe, ook wel leuk dat je niet perse PVP hoeft te doen om je guild te helpen met punten. Zit nu een beetje vast bij durotar / ashenvale begint toch wel pittig te worden merk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zijn er mensen met een 3D printer?

Je kunt verschillende 3d blueprints van Mini's downloaden:
https://warcraftrumble.blizzard.com/en-us/collection

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik heb nog een handige tip voor mensen die dit nog niet weten.

Je hebt ook unbound minis. Normale units kan je alleen in blauwe gebieden neerzetten, zoals naast je basis, naast een toren of een steen, als ze van jouw zijn.

Unbound kan je altijd en overal op de map neerzetten. Voeg minimaal één unbound mini toe aan je deck. Hiermee kan je stenen op afstand capturen, vijandelijke kobolds afmaken of verrassingsaanvallen uitvoeren. Ik gebruik bijv. de S.A.F.E pilot. Kobolds maak ik ermee af, kisten die ik kan pakken en ik gooi ze vaker achter een wave neer, zodat alle range en air met één klap dood zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Toonen1988 op 06-11-2023 14:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zeror schreef op maandag 6 november 2023 @ 14:05:
Zijn er mensen met een 3D printer?

Je kunt verschillende 3d blueprints van Mini's downloaden:
https://warcraftrumble.blizzard.com/en-us/collection
OMG nu wil ik ze allemaal! haha

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op maandag 6 november 2023 @ 14:17:
[...]

OMG nu wil ik ze allemaal! haha
En hier mijn reden om geen 3D-printer te halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Toonen1988 schreef op maandag 6 november 2023 @ 14:14:
Ik heb nog een handige tip voor mensen die dit nog niet weten.

Je hebt ook unbound minis. Normale units kan je alleen in blauwe gebieden neerzetten, zoals naast je basis, naast een toren of een steen, als ze van jouw zijn.

Unbound kan je altijd en overal op de map neerzetten. Voeg minimaal één unbound mini toe aan je deck. Hiermee kan je stenen op afstand capturen, vijandelijke kobolds afmaken of verrassingsaanvallen uitvoeren. Ik gebruik bijv. de S.A.F.E pilot. Kobolds maak ik ermee af, kisten die ik kan pakken en ik gooi ze vaker achter een wave neer, zodat alle range en air met één klap dood zijn.
Hier nog een S.A.F.E. gebruiker. Maar mijn favoriete unbound is toch wel Whelp Eggs. Die zijn echt insane tegen melee.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonBruschetta
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 09-07 07:36
Mijn favoriete unbound tot nu toe is de quilboar van 2 mana. Erg nuttig om snel een chest te jatten of een andere melee unit even bezig te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik heb opeens vreemde PvP matches in Rumble. Ik had een match waarbij de tegenstander constant minis bleef spawnen ongeacht goud. Er kwamen letterlijk 5 Abomination's op me afgelopen. Deze kosten 6 goud per stuk, vraag me niet hoe deze persoon 5 van deze minis heeft kunnen spawnen.

Toen kreeg ik een match waarbij ik geen nieuwe minis kreeg op mijn balk. En als ik ze op het veld neerzet, bleven ze gewoon "idling" in hun respawn positie. De tegenstander kon zonder moeite aanvallen en pushed gewoon rechtstreeks naar mijn basis.

Dit is begonnen toen ik 500 PvP punten had en in brons terecht kwam.

Zoals je kan zien, bleven mijn minis ook gewoon staan in hun spawn positie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/spzeeJmmWiytQUYDFoqUNtUxLDM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gbw8it3UQUnNcad2U2AxN1YU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xvb6UFZviq8qT9p0d6SelymNAuE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G3RzHM66w4T7RiXGEjeeICCQ.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: Beeld naar een her-installatie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1OTsCcGEb1D9fwprl7QyMkm_vXc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/39nj3rQ0z97bZnTQWfEBkGGs.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door Toonen1988 op 06-11-2023 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Net de dungeon voor het eerst gedaan.

Laatste boss was echt pittig man. Had het gelukkig net gehaald met 8 seconde over.

Wel leuk gedaan die dungeons. Kan met WoW content natuurlijk mega veel uiteindelijk bijkomen qua dungeons en raids etc.

[ Voor 33% gewijzigd door Ricmaniac op 07-11-2023 00:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Wobwob bronze 3 :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/01AK8Iffi8CG0kmYG6nJxQ2RQ3o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/T05qOZlO455fKOQvO1rQDDZI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-07 19:45

Oxigeon

En zo is dat!

Ziet er al allemaal goed uit. Ik krijg de boss uit wereld 1 nog niet verslagen (Hogger). Moet toch eerst nog wat meer oefenen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Gisteren nog 1ste PvP match gedaan, zonder probleem gewonnen 8)
Moet wel zeggen dat het me soms niet geheel duidelijk is waardoor ik wel win en niet.
Soms doe je twee keer hetzelfde eerste keer verlies je fenomenaal tweede keer geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
volgens mij als je onder de 1000 pvp points zit heb je een grote kans dat je tegen een bot speelt....kom je erboven dan speel je tegen een RL person.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebuzola
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:24
Ik zou het ook graag willen spelen maar ja : Belgian citizen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Kol Nedra schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 09:44:
volgens mij als je onder de 1000 pvp points zit heb je een grote kans dat je tegen een bot speelt....kom je erboven dan speel je tegen een RL person.
Geen idee, ik kom toch echt niet boven de 1000 uit. Sterker nog 650 honor is het hoogste dat ik ben gekomen.

Puur door het feit dat PvP bij mij erg onstabiel werkt. Zie mijn screenshots in mijn vorige post.

Gister ook een potje gedaan, laatste 30 seconden gingen in, de vijandelijke team spawned een gigantische leger, vraag me niet af hoe en opeens deden al mijn minis het niet meer. Ik wilde de grote wave tegenhouden, maar al mijn minis bleven in spawn idle staan, die ik neer had gezet. Ik heb ook al minis gewoon uit het niets zien verdwijnen, ook mijn basis kreeg schade, terwijl ik geen vijandelijke minis zag. Uiteindelijk zag ik alleen health bars van de vijand, maar geen fysieke minis. Waren gewoon health bars die over de grond zweven.

5g, wifi, perfecte connectie. S22 ultra opnieuw geinstalleerd, nog altijd problemen.

[ Voor 21% gewijzigd door Toonen1988 op 07-11-2023 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Toonen1988 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 12:13:
[...]

5g, wifi, perfecte connectie. S22 ultra opnieuw geinstalleerd, nog altijd problemen.
Echt heel bijzonder. ik heb 27 pvp potjes gedaan en maar 1 keer een hele game crash verder zonder issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ik ben fan geworden van Hogger! wat een baas hoe langer de game duurt 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-07 20:11

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

PvE begint nu ook flink lastig te worden. 55 sigils.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik lees her en der nog wat interessante dingen. Blijkbaar kan je maar 1 active ability hebben op je mini. Ik had op Cairn en tweede ability maar die werd niet gebruikt...

En als een skill koopt voor een mini zie je ook geen andere opties meer in de shop voor die mini totdat die is upgrade.

[ Voor 26% gewijzigd door MrVegeta op 08-11-2023 13:27 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik kon het niet laten, toch maar Sylvana's pakketje gekocht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OmpBCIDUW4kH5k8R1pgfwju0RUM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7bKdRjcWKPADgseGs1E7MESF.jpg?f=fotoalbum_large

Met het goud wat er bij zat, meteen Banshee rare gekocht. En ook nog meteen Black Arrow en Bashee's Wail geunlocked voor Sylvana. Die kwamen allebei netjes na elkaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3YnGKbTDoPymvvNo832ShcF0mPk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IP55PGBi4fD0EGuBLMLtsgQo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 08-11-2023 19:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 19:06
Hier ook een rumbler, aangemeld voor de guild dinges.

Edit: best fanatiek. Zit met corona thuis :'(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rfaCZKooIfUAvzt1gv9mqH4YzxA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MZvxxvPiC3oCAwDbe7HJAzv9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 80% gewijzigd door Diversity op 08-11-2023 22:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Bestaat dat nog joh :P Beterschap, hopelijk valt het mee.

Dat zijn flinke PvP scores! lekker bezig.
Ik ben ineens tegen een probleem aan gelopen dat ik alles verlies. maak niet uit welke hero en build. Ik was de eerste 2-3 dagen on point en ging ik keihard omhoog en mijn laatste 8 matches allemala verloren :S

Maar ook niet meer naar builds gekeken dus dat maar eens doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extracnix
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 21-07 22:01
Erg leuk spelletje! heb mezelf zojuist aangemeld voor Tweakers Six (!) onder de naam Extracnix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_fezH2D378ySeWoAxGFAu3NuHjg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DLcsQBIzm8ipyGf5vzbg2E9Q.jpg?f=fotoalbum_large

mijn eerste upgrade is een feit, en gelijk 1 van de beste:

1x chargen op de tank en direct nog een keer chargen op de ranged enemy die achter de tank staat 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-07 21:03
Mooi ook dat we alweer op Tweakers Six zitten..
Wat mij betreft mogen de clans een stuk groter (en de drempel voor rewards dan ook). Dat maakt zo'n guild een stuk leuker dan met 15.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
Met tweakers Four hebben we sylvanas vanmorgen unlocked :) mooie reward.

Op naar de volgende

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:01
Tweakers six heb ik me al een paar keer voor aangemeld, maar er blijft maar 1 persoon in zitten. Dat schiet niet op natuurlijk. Nu maar bij GoTweakers in de (open) guild gegaan :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Het loont om elk 4 uur in te loggen: toen ik free reward claimde kwam er direct een nieuwe te claimen: 100 gold 👍

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ss682oapyrQmFVYmB3rcp9MJ3Zs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P9NSSfixJUUKqRX3zXiz6iqe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kol Nedra schreef op donderdag 9 november 2023 @ 12:45:
[Afbeelding]

mijn eerste upgrade is een feit, en gelijk 1 van de beste:

1x chargen op de tank en direct nog een keer chargen op de ranged enemy die achter de tank staat 👍
Hmm ben meer van de stun na charge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kol Nedra schreef op donderdag 9 november 2023 @ 15:14:
Het loont om elk 4 uur in te loggen: toen ik free reward claimde kwam er direct een nieuwe te claimen: 100 gold 👍

[Afbeelding]
Ik krijg 30exp ofzo op een Minion van 600 exp haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op donderdag 9 november 2023 @ 14:41:
Met tweakers Four hebben we sylvanas vanmorgen unlocked :) mooie reward.

Op naar de volgende
Heb je al een leuke Sylvana deck kunnen maken? Sylvana is een dure mini net als Rend Blackhand. Beide kosten zes goud punten om te kunnen plaatsen.

Abomination vond ik wel iets voor Sylvana, maar dan heb je twee minis in je deck dat zes goud punten kost. Wil je ze samen spawnen, heb je al twaalf nodig. Dan moet je een Kobold op dat moment een mijn laten mijnen. Anders is het onmogelijk om ze beide vlak na elkaar te spawnen.

Nu heb ik Stonehoof Tauren gepakt die ik met Sylvana kan combineren. Dat koppeltje kost dan tien goud punten. Ik ben eens aan het kijken of een Ghoul ook werkt. Goedkope tank mini, voor maar twee goud munten. Als ik hem combineer met Sylvana, dan kost het me maar acht goud punten voor dat koppeltje.

Ik wil Sylvana zo lang mogelijk in levend houden door middel van een tank mini.

[ Voor 27% gewijzigd door Toonen1988 op 09-11-2023 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Toonen1988 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:24:
[...]

Heb je al een leuke Sylvana deck kunnen maken? Sylvana is een dure mini net als Rend Blackhand. Beide kosten zes goud punten om te kunnen plaatsen.

Abomination vond ik wel iets voor Sylvana, maar dan heb je twee minis in je deck dat zes goud punten kost. Wil je ze samen spawnen, heb je al twaalf nodig. Dan moet je een Kobold op dat moment een mijn laten mijnen. Anders is het onmogelijk om ze beide vlak na elkaar te spawnen.

Nu heb ik Stonehoof Tauren gepakt die ik met Sylvana kan combineren. Dat koppeltje kost dan tien goud punten. Ik ben eens aan het kijken of een Ghoul ook werkt. Goedkope tank mini, voor maar twee goud munten. Als ik hem combineer met Sylvana, dan kost het me maar acht goud punten voor dat koppeltje.

Nee nog niet, althans niet goed zeg maar. wel zelf 1 gauw in elkaar geflanst. Maar heb even 2 dagen weinig gespeeld. Was te druk. vandaag ga ik wel weer wat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Toonen1988 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:24:
[...]

Ik speel Sylvanas wel met abomination. Het kost inderdaad 12 maar het werk prima. Je plaatst tanky boy gewoon achter in je deploy field en tegen die tijd dat hij vooraan is kan Sylvanas erachter. Sterke combinatie.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulchare
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:29
Leuk is dat... dungeon gecleared en krijg ik deze melding

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vo8hmB6S_7GqSCfh1-n-6mduRWU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MA5wOa8oR714tTlJeaAsZFNy.jpg?f=fotoalbum_large

Al van leader gewisseld, maar niks helpt.

Ik zit overigens in Tweakers Five, maar die is ook public en niet heel erg actief. Leader is Muthis#2119, maar niet heel erg actief (bijdrage 10 vs mijn 830). Heeft een andere Tweakers guild nog plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:34
Vulchare schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 13:21:
Ik zit overigens in Tweakers Five, maar die is ook public en niet heel erg actief. Leader is Muthis#2119, maar niet heel erg actief (bijdrage 10 vs mijn 830). Heeft een andere Tweakers guild nog plek?
Ik zit ook in tweakers five, en heb hetzelfde gevoel. Als er nog een actiever tweakers guild is met openingen hoor ik het graag :)

[ Voor 27% gewijzigd door kezzza op 10-11-2023 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Cain Bloodhoof is mijn favoriete leader voor PvP. ben met hem nu 800 rating alleen met hem en gaat echt hard.

Sylvanas heb ik helaas de verkeerde talents. Heb er al 2 in mijn Grid gehad dus die gekocht maar was niet die sterkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:57
Ricmaniac schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 18:01:
Cain Bloodhoof is mijn favoriete leader voor PvP. ben met hem nu 800 rating alleen met hem en gaat echt hard.

Sylvanas heb ik helaas de verkeerde talents. Heb er al 2 in mijn Grid gehad dus die gekocht maar was niet die sterkste.
Heb je een specifieke build? Speel vooral pve tot nu toe en dan is mijn build (of mijn skills…) niet zo geweldig…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Timx2 schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 17:09:
[...]

Heb je een specifieke build? Speel vooral pve tot nu toe en dan is mijn build (of mijn skills…) niet zo geweldig…
Ik gebruik dit voornamelijk. Zowel pve als PvP.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rEcu19c1Bs5ZWhY_qssar3HuSEw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SCh21CCXnFGflsxpxIqCNUzB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Paar mooie tips voor goede combo's en uitleg erover:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-07 17:07
Is er communicatie gaande over de lange load times ? Ik vind het echt irritant worden wanneer ik langer in de load times zit dan de daadwerkelijke potje.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Is er nog een guild met plek? :) Vermakelijk spelletje dit (y)

Twijfel twijfel over die 20 euro permanente bundel :9

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z55xino
  • Laatst online: 07-01 10:04
Ik zit in een volle en redelijk actieve Tweakers Two(nu rond de 22500 punten) . Ik zit onderhand op 55 sigils en collection level 20. De PvE begint zoals door iemand al vermeld inderdaad uitdagend te worden.
Pvp heb ik nog weinig tijd aanbesteed, ik zit op 1713.

Echt een vermakelijk spel, ben wel fan van de Undeads, maar nu wat Blackrock testen met de dungeon van deze week. Heeft iemand nog goeie tips voor Blackrock combinaties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

z55xino schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 10:40:
Ik zit in een volle en redelijk actieve Tweakers Two(nu rond de 22500 punten) . Ik zit onderhand op 55 sigils en collection level 20. De PvE begint zoals door iemand al vermeld inderdaad uitdagend te worden.
Pvp heb ik nog weinig tijd aanbesteed, ik zit op 1713.

Echt een vermakelijk spel, ben wel fan van de Undeads, maar nu wat Blackrock testen met de dungeon van deze week. Heeft iemand nog goeie tips voor Blackrock combinaties?
Na deze maand eens kijken of wat we guilds kunnen consolideren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
bijna weer reset, komt er weer goud bij 🙂
helaas red buttons op, dus het gaat langzamer nu allemaal

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Royy90
1,5 week verder, collection lvl. 22, 65sigil(nog geen heroic gedaan) en pvp nog niet echt in verdiept maar 1829 ranking.

Toch wel een vermakelijke game met steeds genoeg afwisseling. Ik kan niet wachten tot zondag om te beginnen aan mijn main sylvanas deck in de Dungeons.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tjOgZst0oJpGFHmyvAdZZA4hCOI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UPFeik9AckUonj10t1hNXu35.png?f=fotoalbum_large

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Nice, ik wil dus ook zo graag die talent voor sylvanas maar heb het verprutst en 2 verkeerde talents eerst te kopen. Hadden ze echt beter uit mogen leggen.

Grinden rustig verder met Caine Bloodhoof. sterke leader ook

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Royy90
Even een tweakers rumble discord aangemaakt. Misschien wel zo leuk om in te kletsen!

https://discord.gg/zmgCTmA2

edit; @Zeror kan je deze misschien aan ts toevoegen?

[ Voor 20% gewijzigd door Royy90 op 16-11-2023 14:20 ]

PSN Profile

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-07 16:29

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Royy90 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:08:
1,5 week verder, collection lvl. 22, 65sigil(nog geen heroic gedaan) en pvp nog niet echt in verdiept maar 1829 ranking.

Toch wel een vermakelijke game met steeds genoeg afwisseling. Ik kan niet wachten tot zondag om te beginnen aan mijn main sylvanas deck in de Dungeons.

[Afbeelding]
Werkt dit deck een beetje lekker?
Ik merk dat ik nog een beetje zoekende ben.

• Royy90
WishmasterNL schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:31:
[...]

Werkt dit deck een beetje lekker?
Ik merk dat ik nog een beetje zoekende ben.
Ja voor mij werkt het deck prima nu. Maar de mini's quilboar, safe pilot en bandits vind ik ook erg goed en wissel ik soms af in dit deck. Het is ook net afhankelijk van welk level je speelt in pve.

PSN Profile

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Royy90 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 08:19:
Even een tweakers rumble discord aangemaakt. Misschien wel zo leuk om in te kletsen!

https://discord.gg/zmgCTmA2

edit; @Zeror kan je deze misschien aan ts toevoegen?
Toegevoegd.

Topicstart gaat binnenkort sowieso nog op de schop nu de game uit is. Ben daar al een tijdje info en dergelijke voor aan het verzamelen. Perskit gedownload etc...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
en done...... Tweakers guild is lekker actief!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9mekWtNjb90ujkjv8u7SrGuxjBM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5g2DMnWBquAxu4ETR1szSYUl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Toonen1988
Vandaag Drake Epic gekregen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z4Qag58bTnvbWSUamf6JjHJ1m-w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VEbrVNQvZ2pma7lwE3dsXDUO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door Toonen1988 op 16-11-2023 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Ik denk dat ik mss ook een tweaker guild join als er ergens nog plek is, deze guild is erg inactief, we zijn bijna bij sylvanas en dan ga ik helaas... Het loont helaas om in een actieve guild te zitten

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
JinShepard schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:07:
Ik denk dat ik mss ook een tweaker guild join als er ergens nog plek is, deze guild is erg inactief, we zijn bijna bij sylvanas en dan ga ik helaas... Het loont helaas om in een actieve guild te zitten
Als je nog niet in een tweakers guild zit... ik zal dit weekend eens overleggen of er al mensen uit kunnen bij Tweakers Four ivm inactiviteit. Als je zelf actief speelt dan ben je meer dan welkom!

De discord begint al gezellig vol te lopen maar als er zes clans zijn... dan is nog lang niet iedereen er! Dus kom er gezellig bij: https://discord.gg/y6g8KfC4

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Ik speel teveel vind ik zelf, dus dat zegt genoeg haha. Nog 2000 punten voor ik kan komen... ik neem aan dat de progress van die bar reset als je een nieuwe guild join?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb ook een request gedaan om een Tweakers guild te joinen. Btag in signature.. Speel dit veel te veel ook :p

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Als er nog veel mensen een guild zoeken, kunnen ze ook Tweakers Five maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulchare
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:29
Toonen1988 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 17:57:
Als er nog veel mensen een guild zoeken, kunnen ze ook Tweakers Five maken.
Die is er al... En vol... Guildleader is helaas missing in action. Wel toegevoegd op battle.net, maar niet geaccepteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Bij Tweakers four even gekeken maar is iedereen in principe gewoon actief :) dus wij kunnen nog niet opschonen.

Hebben 25k Season 1 punten nu :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ook de 50 sigils aangetikt, maar ook gelijk gemerkt dat het progressen nu wel langer gaat duren. Heb amper nog level 11/12 minis dus zal flink moeten questen voor ik heroics kan doen of de campaign verder.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
London schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:22:
Ook de 50 sigils aangetikt, maar ook gelijk gemerkt dat het progressen nu wel langer gaat duren. Heb amper nog level 11/12 minis dus zal flink moeten questen voor ik heroics kan doen of de campaign verder.
Ja dit is echt zo’n eerste harde wall die je dan hit waardoor je eigenlijk wel wat moet spenden voor je gevoel. Of geduld hebben en quests grinden enzo ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Causs
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:53
Misschien een beetje offtopic maar op welke telefoon spelen jullie dit? Ik ben op zoek naar een nieuwe (heb nu een 9S+) en die is aan z'n einde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 12:56:
[...]

Ja dit is echt zo’n eerste harde wall die je dan hit waardoor je eigenlijk wel wat moet spenden voor je gevoel. Of geduld hebben en quests grinden enzo ja
Ik heb wel die arclight bundle gekocht van 20eu :+

@Causs iPhone 14 Pro hier. Vind het spel wel vrij onstabiel. Regelmatig crashes of menu's die hangen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Causs schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 12:59:
Misschien een beetje offtopic maar op welke telefoon spelen jullie dit? Ik ben op zoek naar een nieuwe (heb nu een 9S+) en die is aan z'n einde.
Zelf nog een oude iphone 11 pro. Maar is idd soms instabiel. Maar ik speel het zowel op een Iphone 11 Pro als Ipad van 2 jaar oud en soms op mijn werk telefoon een Samsung A52 XD (daar duurt laden het langs op) maar overal eigenlijk wel eens een crash ofzo. Crasht nooit mid game gelukkig. Altijd bij een victory of defeat.

Enige waar ik nooit op crash is via Bluestacks op PC (android emulator)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Ik krijg rare gfx glitches met de Bluestacks emulator, vervelend want anders zou ik dat eerder gebruiken dan de telefoon, laad ook sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
JinShepard schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:12:
Ik krijg rare gfx glitches met de Bluestacks emulator, vervelend want anders zou ik dat eerder gebruiken dan de telefoon, laad ook sneller.
hier geen problemen, anders probeer een andere emulator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Deze combo, echt sick!
Die Bloodlust is ook handig, veel vaker stuns

• JinShepard
is nog spots open ergens? Ik praat niet veel maar speel wel veel. ( heb een hekel aan typen op de telefoon xD niets persoonlijks, RSI.. )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Nice. Cairne is toevallig mijn favoriet ook in PvP. Speel hem niet met die ogre mage overigens maar dit eens proberen :)

• JinShepard
Smokebomb op sappers is een beetje lame, moet je nu gewoon 1 spell nemen om dat te counteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Tweakers Four heeft een spot. Als je actief bent join dan :) maar als je niet meer speelt laat het a.u.b. ook weten :P

We zijn bijna op de 30k punten (max) voor season 1. alleen nog wat puntjes voor Blackrock en Beasts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
request send! Al kreeg ik wel een error dus ik weet niet of hij daadwerkelijk verzonden is |:(

[ Voor 75% gewijzigd door JinShepard op 24-11-2023 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hoe gaat het met jullie progress? Zit hier inmiddels op 80 sigils en vermaak me prima met de heroic mode! Pvp doe ik niet zoveel nog.

35 euro uitgegeven.. Arclight pakket en de 2 black friday bundles <+:)

Ook applied @Ricmaniac maar zal wel te laat zijn :P

[ Voor 11% gewijzigd door London op 24-11-2023 16:36 ]

Tesla M3LR '21

Pagina: 1 2 3 4 Laatste