Hansol of IIyama

Pagina: 1
Acties:

• faabman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08-2024
Hoi,
Ik wil een nieuwe monitor kopen maar zit me af te vragen waar ik voor moet kiezen, ik ben niet van plan om heel veel te betalen, maar wil ook niet te lage kwaliteit hebben. Ik zit per dag zeker 4 uur achter de pc.

17" HANSOL 710D 1600x1200 DP.25 Dynaflat

of

17" IIYAMA LA702UT DP.25 1280X1024 D.Tron

Er zijn natuurlijk nog veel meer IIyam's, maar die zijn allemaal een heel stuk duurder, kan iemand mij misschien vertellen of het verschil tussen beide monitoren erg groot is? Of misschien de suggestie geven voor een type (ik wil graag de keuze tussen de merken Hansol en IIyama houden, 17")

BVD,

Fabian

Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik denk dat je gewoon naar de winkel moet lopen/rijden/wandelen (doorhalen wat niet van toepassing is ) ;)
en ff moet kijken wat je zelf het beste beeld vindt geven.

iiyama O-)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
Kijk ff bij hardwareinfo.net

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
Die Hansol lijkt me zo wel een leuke, .25 en 1600 x 1200.
Zijn meestal toch wel een indicatie dat ie redelijk netjes is.

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ik vind IIyama toch wel heel goed kijken :)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Waaron niet en sony cpd gXXX P versie, zij ook niet zo duur meer tegenwoordig.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

iiyama natuurlijk. ik kocht mijn 19" pro450 3 jaar geleden. de techniek is zo goed dat deze nog steeds hetzelfde is. de prijs trouwens ook! lekker waardevast dus. een investering voor het leven kan je wel zeggen... hansol ga je echt spijt van krijgen. je moet eigenlijk nooit bezuinigen op randapparatuur.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Doe ff zoeken op IIyama en ik denk dat je de Hansol wil (kernwoorden: service, Teleplan)...

Welke prijsklasse zoek je eigenlijk?

de betaler vervuilt

Verwijderd

Hansnol eh... :r
Iiyama eh... *D

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:26

ThaDude

Hang Loose

Ik ben ook erg tevreden met mijn IIyama :)

als je wat wil doe het in 1 x goed !!

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

• Predator
  • Laatst online: 15:50

Predator

Suffers from split brain

Op zaterdag 25 augustus 2001 00:58 schreef papajay het volgende:
iiyama natuurlijk. ik kocht mijn 19" pro450 3 jaar geleden. de techniek is zo goed dat deze nog steeds hetzelfde is. de prijs trouwens ook! lekker waardevast dus. een investering voor het leven kan je wel zeggen... hansol ga je echt spijt van krijgen. je moet eigenlijk nooit bezuinigen op randapparatuur.
Waar ga jij dan wel op bezuinigen ?
Op alles wat geen randapparatuur is ???????
Maar ik geef je wel gelijk dat je natuurlijk altijd erop moet kijken natuurlijk. Maar dan moet je ook voor een goeie beeldscherm kiezen dat je kleuren er ook mooi uitkomen.

die Hansol KAN heel goed zijn maar klinkt het in ieder geval niet. Kun je hem eerst niet eens aan het werkt zien ?
Dan kan je es kijken naar de kleuren en zo.
Hansol kan ik niet :)

Illyama is normaal wel zeer goed, buiten enkele probleempjes met 1 bepaald type ;)

Een monitor gaat ook lang mee. Dus misschien ietje meer geven voor een illyama die 1600*1200 kan. Dan kan die nog jaren meegaan.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Predator
  • Laatst online: 15:50

Predator

Suffers from split brain

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• aaihetapie
  • Laatst online: 18-08 22:12
Hansol maakt prima monitoren, een Iyama van dezelfde prijs is een baggerding.
Als een Hansol kapot gaat krijg je gelijk een nieuwe, dat is bij Iyama wel ff slechter geregeld.

• Smirnoff
  • Laatst online: 22-08 16:03
Search : [topic=173830/1/50]

Over iiyama gesproken ;)

Verwijderd

Hansol geeft 3 jaar on site garantie :P
En van Ilyama is het bekend dat ze de service door Teleplan laten doen.

Dus als je monitor van Hansol kapot gaat, heb je binnen 5 werkdagen een nieuwe monitor op je bureau staan. Zonder die monitor te tillen, of te vervoeren. (handig bij 19" nvt nu)

En als je een monitor van Ilyama neemt,dan kan hem maandenlang kwijt zijn, omdat Teleplan een beetje chaotisch is.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:14

Sjaak_Afhaak

Bleh!

ik ben nog steeds tevreden met mijn Hansol 15" hiero

Hier staat tekst

Verwijderd

Op zaterdag 30 juni 2001 20:54 schreef Wannapuf het volgende:
Neem gewoon een Dell P991 (Sony FD Trinitron 19") van www.lebox.nl. Zij verkopen eigenlijk alleen aan bedrijven maar ze willen je wel doorverwijzen naar een winkel in je buurt. Ik had bij PC Oké in de Utrechtsestraat in A'dam mijn Dell P990 (Sony Trinitron 19") monitor gekocht vorige week en hij viewt verukkelijk.

Oh ja, ik heb er NLG 795,- voor betaald.
Anders is dit misschien wel een mooie optie, dan heb je 19" ipv 17"

• Blauw
  • Laatst online: 21-08 16:09

Blauw

De Schreeuw

ik heb de IIyama 705HT, mischien is dat wat? Lekkere monitor, relatief lage prijs. Goede specificaties. :)

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb Hansol 710A. De iets mindere variant van jou keuze. Hij bevalt prima, eigenlijk heel goed zelfs :)

Verwijderd

Ik zou zeggen Iyama (?). :7

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
natuurlijk iiyama wat wil je dan zo'n low end brakke hansol ( nee hier geen flame van maken )

heb 10x liever een iiyama dan een hansol
dan maar wat geld erbij

zo'n platte iiyama is zeer mooi

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 11:57
ik heb een iiyama pro 410 hier , ik wil nooit meer iets anders..

Verwijderd

Ik heb een hansol 900P 19" staan en die voldoet prima, ik zit per dag zeker 4 a 5 uur achter dat ding te koekeloeren en hij is best ok! Niet dat Ilyama niet goed is hoor, maar alleen zo duur he...

Ik moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat mijn 1e die ik kreeg niet goed was, ging steeds aanspringen en dan weer uit als de monitor aanstond en de pc niet. Helaas was de 5 dagen garantie regel wel op papier maar niet in de praktijk, ze hadden hem niet op voorraad en niemand wist hoelang het duurde, maar gelukkig kon de leverancier deze rma overnemen en had ik de volgende dag al een nieuwe en die is perfect.

Klinkt eigenlijk best wel kut he die vorige alinea >:) haha maar goed, deze die ik nu heb is prima, ik heb er meer gekocht nu en daarmee geen enkel probleem!!!!!

Hansol is niet zo bekend maar het is hetzelfde als NOVITA en ze worden door Fujitsu siemens ook gebruikt (sorry, slecht voorbeeld, BAGGER :r BAKKEN ZIJN DAT)

SUUK6

Verwijderd

mijn eerste hansol ging ook kapot ( :? ). Kreeg na een weekje wachten een nieuw model (710A ipv 701A) en die voldoet alweer twee jaar uitstekend, staat in principe 16 uur per dag aan, 's ochtend tot 's avonds.

Voor dat prijsverschil en dan de kwaliteit in ogenschouw nemende zou ik ddus gewoon voor de in prijs/kwaliteit-opzicht betere hansol gaan *D

Verwijderd

Er is net een test op tweakers geweest. Daarin kwam de hansol best goed naar voren. Ik zou het wel weten als ik naar de prijs kijk.
Pagina: 1