Ik word GEK van hansol

Pagina: 1
Acties:

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
We hebben dus een pc daar zat een Hansol 17" op, ik dacht type 701P. Deze knalde na een jaar kapot, hoogspanning eruit. Krijgen we dus een nieuwe en na een maand kijk ik met mn moeder een DVD en zo ineens wazig beeld en werd het beeld langzaam aan steeds kleiner tot er na 5 seconden helemaal zwart was en bam weer stuk (hetzelfde weer).

Nu dus een 710P gekregen maar die is echt niet lekker volgens mij (hij is nieuw uit doos).
Als ik een TMF clipje afspeel die ik opgenomen heb en er knippert iets trekt hij helemaal krom (wel 1 centimeter bij klokje) en bij het schuiven van vensters ook!. Dit is héél irritant want het lijkt steeds dan er iets gebeurt op als ik naar die VISSEKOM :( kijk.

Vooral op die http://www.fnl.nl/ct-nl/ctscreen/index-2.htm C'T Dynamisch/Sprite test gaat hij helemaal flippen als ik de pijl naar links ingedrukt houd. De HP monitor van m'n vader gaat geen micrometer trillen en bij die hansol gaat ie wel 2 centimeter heen en weer (Totaal onleesbaar) bij alle resoluties en refresh rates.

Is mijn monitor defect of hoort dit :?
Dit was al vanaf het begin.

PS als ik de monitor koud aanzet dan is het beeld het eerste kwartier zo dat het startmenu onder het beeld is verdwenen en de bovenkant ook weg en dat trekt geleidelijk weer terug.

Moet ik Hansol maar wéér bellen voor een nieuwe monitor ?

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

hoe lang heb je um al? ik heb zo een beetje dezelfde probs maar alleen met win98

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Deze heb ik 2 dagen.

Het gebeurt onder alle OSsen.
Mijn videokaart is goed want het gebeurt ook op een Matrox kaart en mijn kaart werkte met de HP monitor perfect.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Toch maar weer vervangen ?

Ik zit er btw wel sterk over te denken om er na 3 monitoren een andere te kopen :(

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Hmm nu hoor ik ook steeds als er iets flitst in het beeld of een andere scene in beeld komt dan zo'n knispergeluid dat je ook hoort als je een normale tv uitzet als ie warm is.

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Misschien overbodig, maar toch...

Had je voor alle zekerheid het al eens getest op een andere PC ?
Of een andere videokaart ?

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• machiel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 18:09
Tja, Hansol is wel (1 van de) de goedkoopste

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
Op zaterdag 25 augustus 2001 22:50 schreef mickgreen het volgende:
Maar wel een strak beeld, bij mij tenminste.

Verwijderd

ADI is ook goedkoop (een 15'' voor 399 piek, draait 1024x768 op 85hz) en die werkt hier al 3 jaar aan een stuk!

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:34
Als ie met die zwart / wit test gaat flippen is je hoogspanning niet meer helemaal lekker

terug met die hap

Repareren doe je zo.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Op zondag 26 augustus 2001 01:00 schreef Sine het volgende:
Als ie met die zwart / wit test gaat flippen is je hoogspanning niet meer helemaal lekker

terug met die hap
Dat denk ik dus ook, maar ik ga er niet over of die monitor terug moet dus, irritant want als ik met internet explorer ga schuiven verdwijnt m'n icq buiten het beeld |:(

En op die monitor test gaat ie helemaal flippen :(

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Op zaterdag 25 augustus 2001 22:50 schreef mickgreen het volgende:
Maakt niet uit !

De andere 2 hadden ook strak beeld, dit is gewoon een defect maar vertel dat me pa maar eens :Y)

EDIT: Hij heeft even gekeken en ziet ook dat het een defect is, hij heeft een melding gemaakt maar weet niet zeker of zo em nu weer voor een 4e monitor vervangen, we zullen zien :z .
Pagina: 1