Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

wie speelt er nu met goud?

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 19:11
Wil je namen, ID's of moeten mensen hun hand op steken?

Of wil je gewoon even zuur reageren op iemand die het spel met andere beweegredenen speelt dan jij?

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:56
Mja, Ik snap al die kleurtjes ook niet, je wil toch zo min mogelijk opvallen? :)

Maar als iemand ermee wilt spelen vooral doen. Toch een soort beloning voor de challenges en voor mij handig, zodat ik je sneller zie :p

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ja jeetje wat stom! Wie doet dat nou.
PdeBie schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 12:14:
Mja, Ik snap al die kleurtjes ook niet, je wil toch zo min mogelijk opvallen? :)
Als je het moet hebben van de "onzichtbaarheid" van je gun dan ben je gewoon niet goed genoeg :+

[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 29-03-2023 16:15 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• PdeBie
@Donstil ja ok, van de gun is wat te zeggen. Maar ik zie soms ook mensen compleet in het wit/paars lopen. Die zie je vanaf de andere kant van de map nog zonder scope :P
PdeBie schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 16:49:
@Donstil ja ok, van de gun is wat te zeggen. Maar ik zie soms ook mensen compleet in het wit/paars lopen. Die zie je vanaf de andere kant van de map nog zonder scope :P
Ik juich dat toe 8) Hoe meer neon-regenboog-knipperlichtenpakjes hoe beter.

Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Geld betalen voor skins zodat mensen je beter kunnen zien :P

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
24/7 shipment is terug! Leuk!

Eindelijk

[ Voor 18% gewijzigd door darkdesign op 29-03-2023 20:20 ]

• Donstil
  • Niet online
darkdesign schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 20:20:
24/7 shipment is terug! Leuk!

Eindelijk
Ja nice, gelukkig niet te lang weg geweest dit keer.

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-11 12:06
Ik :) omdat ik de challenges haal en dat wel wil laten zien, ik speel ook met de soap operator of met die uit de beta. Ben nu bezig om lvl 5 ranked te halen zodat ik ook met die operators kan spelen.

Zijn er hier nog mensen die ranked spelen?

Don’t go around the mountain but go over the mountain

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:35
Shipment dus inderdaad gisteravond terug gelijk 2 LMG's gemaxed. blijft toch het mooist om te levelen en camo's te grinden.

Die Raal blijft wel een mooi wapen. Dat geluid is alsof je in een chopper gunner zit.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

1 LMG zijn challenges tracken niet. Double kills worden niet opgeteld, meer mensen last van.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-11 14:25
Chelseamarre123 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:50:
1 LMG zijn challenges tracken niet. Double kills worden niet opgeteld, meer mensen last van.
Ik had dat gisteren ook met een LMG, maar ze werden wel getracked op de achtergrond, want de challenge unlockte even later.

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-11 15:21

rCk

Ricmaniac schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:12:
Shipment dus inderdaad gisteravond terug gelijk 2 LMG's gemaxed. blijft toch het mooist om te levelen en camo's te grinden.

Die Raal blijft wel een mooi wapen. Dat geluid is alsof je in een chopper gunner zit.
Jaaa die Raal is echt geweldig! Ik snap mensen die er een silencer op zetten echt niet. Tenzij 't voor n camo moet, maar anders zou ik dat echt gewoon niet doen. Je hoort hem ook vanaf de andere kant van de map, maar dat maakt niet uit d:)b

• stolkemans
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-11 21:55
Chelseamarre123 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:50:
Heb ik ook last van, alle LMG max level maar enige wat ik moet is doubble kills maar blijft gewoon op 0 staan.

• PdeBie
Kan geen hardcore matches joinen. Krijg een melding:
Failed to start matchmaking due to your party size changing. There are too many players for the selected playlist.

Ik zit niet eens in een party?! Ik speel solo. :(

--edit--

Blijkbaar was mijn filter aangepast en stond er geen enkele game mode geselecteerd. Wat is dat toch met die filters die zo af en toe ineens anders staan?

[ Voor 27% gewijzigd door PdeBie op 30-03-2023 14:20 ]

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-11 20:30

Qu3st

zaander schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 07:58:
[...]

Ik :) omdat ik de challenges haal en dat wel wil laten zien, ik speel ook met de soap operator of met die uit de beta. Ben nu bezig om lvl 5 ranked te halen zodat ik ook met die operators kan spelen.

Ja ik speel nu weer wat meer ranked deze week. Alleen speel ik wel in de ochtend ivm werk.

• Epiloque
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 09:40
Heb al twee dagen dat ik mijn bonus challenges niet kan completen omdat de progress niet update. Volledige reinstall (PC) heeft niet geholpen. Iemand ook last van of een tip hoe dit te fixen?

• VluggeJapie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-11 12:13
Epiloque schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 22:19:
Heb al twee dagen dat ik mijn bonus challenges niet kan completen omdat de progress niet update. Volledige reinstall (PC) heeft niet geholpen. Iemand ook last van of een tip hoe dit te fixen?
Dit heb ik (en volgens mij vele met mij) al een hele lange tijd. Heel zelden dat die ook maar iets registreert, gisteren nog geprobeerd maar wederom niks. Voor mij is dit denk ik al ruim een week dat die enkel de dailys pakt en de bonus 10k niet meer.

Naar mijn weten is dit ook gewoon een bug en is er helaas geen oplossing voor.

• Ricmaniac
Ik hoop wel dat activision echt normaal gaat doen met de volgende battlepass hoor. Slaat nergens op hoeveel je deze battlepass moet spelen om hem te maxen vergeleken met Vorig seizoen.

Je word gewoon verplicht telkens te spelen

• jichem
Dit hoor ik vaker, maar ik heb het gevoel dat het opzich wel meevalt.
Ik speel 2 avonden in de week, totaal 4 a 5 uurtjes DMZ en heb de battle pass inmiddels al op 100%

• Ricmaniac
jichem schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 09:36:
Dit hoor ik vaker, maar ik heb het gevoel dat het opzich wel meevalt.
Ik speel 2 avonden in de week, totaal 4 a 5 uurtjes DMZ en heb de battle pass inmiddels al op 100%
Ja maar ik speel geen DMZ

• Vegazz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-11 10:07
Ricmaniac schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 09:16:
Ik hoop wel dat activision echt normaal gaat doen met de volgende battlepass hoor. Slaat nergens op hoeveel je deze battlepass moet spelen om hem te maxen vergeleken met Vorig seizoen.

Je word gewoon verplicht telkens te spelen
Je moet bijna elke avond minimaal 2-3 tokens vrijspelen, wat als je geen warzone of DMZ speelt toch wel een paar uur kan duren.

Ook het verschil in battle passes; 1100 COD points voor een 10% increase van battle pass punten? Of meteen 2400 om 20 tokens te krijgen. Zelfs met die 10% increase is het aanpoten, wat mij betreft.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

On_E

Housemusic

Ricmaniac schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:12:

Topper die Raal, ik heb er lang mee gespeeld, maar gebruik ‘m nu vooral nog in een loadout met armor piercing rounds, om V-Tols e.d. binnen een paar seconden neer te halen. :)

Daarover gesproken, ik blijf me verbazen over mensen die V-Tols hun gang laten gaan, even 5 seconden erop focussen en je hebt er geen last meer van, maar als ik er zelf een in de lucht heb is het vaak voor de gehele periode en met tig gratis kills…

[ Voor 20% gewijzigd door On_E op 31-03-2023 14:30 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• timvos
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 05-06 08:38
Voor de campaign krijg je allemaal mooie rewards als je een desbetreffende missie behaald. Alleen ik ontvang niks, hebben meer mensen daar last van?
On_E schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 14:28:
[...]

Topper die Raal, ik heb er lang mee gespeeld, maar gebruik ‘m nu vooral nog in een loadout met armor piercing rounds, om V-Tols e.d. binnen een paar seconden neer te halen. :)

Daarover gesproken, ik blijf me verbazen over mensen die V-Tols hun gang laten gaan, even 5 seconden erop focussen en je hebt er geen last meer van, maar als ik er zelf een in de lucht heb is het vaak voor de gehele periode en met tig gratis kills…
Haha idd, of mensen die zonder cold blooded spelen op shipment

• PdeBie
ow wauw. Ik zie nu dat er ook een HC Shipment playlist is.
Dat maakt het afronden van challenges nog makkelijker. Zeker de 3 kills without dying.

• Ricmaniac
Yay double xp is ineens weer actief. ook voor battlepass. dus gauw afmaken :P

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-11 15:00
zaander schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 07:58:
[...]

Jep ik speel ranked…
Overigens halen die skins helemaal niet zoveel uit hoor. Ik zie spelers met defaults skins net zo goed rennen.

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22:59
crimby schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 06:50:
[...]

Jep ik speel ranked…
Overigens halen die skins helemaal niet zoveel uit hoor. Ik zie spelers met defaults skins net zo goed rennen.
Ja, ik speel Ranked. Zit nu in Diamond II.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

• Epiloque
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 09:40
VluggeJapie schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 08:00:
[...]

Dit heb ik (en volgens mij vele met mij) al een hele lange tijd. Heel zelden dat die ook maar iets registreert, gisteren nog geprobeerd maar wederom niks. Voor mij is dit denk ik al ruim een week dat die enkel de dailys pakt en de bonus 10k niet meer.

Naar mijn weten is dit ook gewoon een bug en is er helaas geen oplossing voor.
Heb vandaag toevallig precies dezelfde; 30 operator kills en hurt 5 players with tear gas. Nu werkt het wel.

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Dacht dat je voor de laatste missie van black mous alleen de generator room in hoorde te gaan.
Ik doe dat net, wordt erbinnen wel vrij snel neer geschoten, maar dat zou toch voldoende moeten zijn om de missie te halen????

• PilatuS
  • Niet online
richards3 schreef op zondag 2 april 2023 @ 13:07:
Dacht dat je voor de laatste missie van black mous alleen de generator room in hoorde te gaan.
Ik doe dat net, wordt erbinnen wel vrij snel neer geschoten, maar dat zou toch voldoende moeten zijn om de missie te halen????
Je moet het eerste team zijn dat er naar binnen gaat. Is er een ander team dat de deur open doet telt het niet.

• Ricmaniac
De dubbel xp dit weekend was toch wel fijn. toch die pattlebass nog redelijk makkelijk af kunnen maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/00mkseib3B7v9IGK75tWXD8K8To=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qESSvrwiBVZvWCu58klmcINo.png?f=fotoalbum_large

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Nog mensen die Warzone 2 spelen en zin in duo's? Beetje beu met die rare fransen te spelen met gebrekkig Engels |:(

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 16:18

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

donvalentino schreef op maandag 3 april 2023 @ 18:56:
Nog mensen die Warzone 2 spelen en zin in duo's? Beetje beu met die rare fransen te spelen met gebrekkig Engels |:(
Ik heb het idee dat er ueberhaupt weinig NL sprekende mensen spelen. Frans, (gebrekkig) Engels, Spaans, Arabisch e.d. wat ik in de squadjes tegen kom.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

BlaTieBla schreef op maandag 3 april 2023 @ 20:14:
[...]

Ik heb het idee dat er ueberhaupt weinig NL sprekende mensen spelen. Frans, (gebrekkig) Engels, Spaans, Arabisch e.d. wat ik in de squadjes tegen kom.
Ja laatst nog samen met iemand gespeeld uit texas, hoe dan?

• darkdesign
  • Niet online
Ik zie net dat season 2 eindigt op 11 april. Dat gaat mij nooit lukken, nu 65%. Jammer. Eigenlijk ook weinig zin om geld te betalen voor season 3.

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-11 23:07
Wel frusti. Telt elke keer de bonus kills niet. Schijnt moeilijk te fiksen

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:37
Ik heb moeite met die Kills from Behind. Die tellen ook niet lang altijd. Of de 3 kills without dying. Om de 1 of andere reden kan ik die 20x halen en dan telt ie er maar 5 of zo. Maar alsnog is die gewoon echt ruk. Met SBMM werkt het niet om telkens killstreaks te moeten halen als je tegen steeds moeilijkere tegenstanders moet spelen. Ook veel challenges zijn zo frustrerend omdat ze heel afhankelijk zijn van de tegenstanders. Bij sommigen kun je makkelijk long range kills halen, bij anderen totaal niet. Bij sommigen kun je ze flanken en van achter schieten, bij anderen totaal niet.

[ Voor 53% gewijzigd door Martinspire op 05-04-2023 00:40 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Martinspire schreef op woensdag 5 april 2023 @ 00:39:
Ik heb moeite met die Kills from Behind. Die tellen ook niet lang altijd. Of de 3 kills without dying. Om de 1 of andere reden kan ik die 20x halen en dan telt ie er maar 5 of zo. Maar alsnog is die gewoon echt ruk. Met SBMM werkt het niet om telkens killstreaks te moeten halen als je tegen steeds moeilijkere tegenstanders moet spelen. Ook veel challenges zijn zo frustrerend omdat ze heel afhankelijk zijn van de tegenstanders. Bij sommigen kun je makkelijk long range kills halen, bij anderen totaal niet. Bij sommigen kun je ze flanken en van achter schieten, bij anderen totaal niet.
Gewoon shipment spelen

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-11 23:07
Punt is hij bijv bonuschallenge 20 kilo's ads niet telt en zo zijn er nog meer voorbeelden.
Is ongeacht welke map je speelt

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-11 08:47
Ik herken de frustratie.. Vooral die Kills from Behind of Point Blank vind ik vre-se-lijk. Wat Chelseamarre zegt helpt wel... Op Shipment speel je veelal close quarter dus gaat het bijzonder snel (soms kun je alle desbetreffende kills in een potje halen), ook al worden niet alle kills geregistreerd.

Ik vind challenges die je zó drastisch van speelstijl laten wisselen minder leuk. Maar goed, als ze daar rekening mee moeten houden blijven er niet veel challenges over natuurlijk :)

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:06

Sandyman538

SandstorM [148839]

Of de 3 kills without dying. Om de 1 of andere reden kan ik die 20x halen en dan telt ie er maar 5 of zo.
Op PS5 herken ik deze problemen niet. Je moet ze wel alle 3 maken met het wapen hè?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Martinspire
Sandyman538 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 17:03:
[...]

Op PS5 herken ik deze problemen niet. Je moet ze wel alle 3 maken met het wapen hè?
Ja dat snap ik. Maar als ik in een potje 5x een airstrike heb of 6x een UAV en ik zie het tellertje niet of maar 2 omhoog gaan, dan klopt er gewoon geen kloot van.
JeroenD92 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 16:51:
[...]

Ik herken de frustratie.. Vooral die Kills from Behind of Point Blank vind ik vre-se-lijk. Wat Chelseamarre zegt helpt wel... Op Shipment speel je veelal close quarter dus gaat het bijzonder snel (soms kun je alle desbetreffende kills in een potje halen), ook al worden niet alle kills geregistreerd.
Mja maar ik vind Shipment gewoon geen flikker aan. Sure je kunt er veel kills halen, maar het is zo saai. 0 strategie, 0 plezier.

Verder baal ik er ook van omdat je niet vanaf het begin die assignments kunt doen. Als dat namelijk het geval was, dan vond ik het wel best. En het resultaat is ook imo de moeite niet waard. De skins die je kunt unlocken zijn helemaal niet zo mooi.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:06

Sandyman538

SandstorM [148839]

Martinspire schreef op woensdag 5 april 2023 @ 18:30:
[...]
Ja dat snap ik. Maar als ik in een potje 5x een airstrike heb of 6x een UAV en ik zie het tellertje niet of maar 2 omhoog gaan, dan klopt er gewoon geen kloot van.
Ok helder. Vervelend. Bij mij klopt het altijd wel, maar dat komt ook omdat ik gewoon voor het potje kijk hoeveel ik al heb en tijdens het potje gewoon aan het tellen ben, 1 kill, 2 kill, dood, kak. 1 kill, 2 kills, 3 kills, hoppa dat is 1. En aan het einde van het potje telt het op de PlayStation altijd prima door.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Martinspire
Sandyman538 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 18:33:
[...]

Ok helder. Vervelend. Bij mij klopt het altijd wel, maar dat komt ook omdat ik gewoon voor het potje kijk hoeveel ik al heb en tijdens het potje gewoon aan het tellen ben, 1 kill, 2 kill, dood, kak. 1 kill, 2 kills, 3 kills, hoppa dat is 1. En aan het einde van het potje telt het op de PlayStation altijd prima door.
Ik onthou het meestal ook wel, maar het telt gewoon lang niet altijd. Ik ben er sowieso al achter dat er bij de warzone pre-lobby meestal niks te halen valt. Tenminste, bij mij pakt ie ook daar de from-behind kills vrijwel nooit. Of nouja, heeeeeel soms gaat ie er ineens 1 of 2 omhoog, maar ik kan achter een stilstaande enemy staan keurig positioneren en alsnog het tellertje niet zien wijzigen. Dat is gewoon flauw imo.

En ook bij de MP merk ik dat het gewoon niet altijd werkt. Het gebeurt niet vaak, maar heel soms heb je een tegenstander die gewoon niet oplet waar je achter komt en zelfs dan verandert er niks.

Er zit gewoon ergens een bug in die ervoor zorgt dat het allemaal niet betrouwbaar werkt of dat wat jij ziet gewoon totaal niet klopt met wat de server registreert.

• darkdesign
  • Niet online
Irritant dat Shoot House niet werkt en hij Shipment laadt ipv Shoot House.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:34
Yes!! Gunfight weer terug _/-\o_ wat werd dat hier thuis gemist!
En ook cranked *O*

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

@Martinspire gewoon shipment doen voor kut challenges en de andere in gewone mp?
Crouched, mounted, from behind kills... zijn veel sneller en easy te halen in shipment.

• JeroenD92
Martinspire schreef op woensdag 5 april 2023 @ 18:30:
[...]
Mja maar ik vind Shipment gewoon geen flikker aan. Sure je kunt er veel kills halen, maar het is zo saai. 0 strategie, 0 plezier.

Verder baal ik er ook van omdat je niet vanaf het begin die assignments kunt doen. Als dat namelijk het geval was, dan vond ik het wel best. En het resultaat is ook imo de moeite niet waard. De skins die je kunt unlocken zijn helemaal niet zo mooi.
Same. Sterker nog, ik raak er (vaak) ontzettend overprikkeld door :')

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-11 20:30

Qu3st

JeroenD92 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 23:48:
[...]

Same. Sterker nog, ik raak er (vaak) ontzettend overprikkeld door :')
Als je op pc speelt helpt F10 wel, geluid lekker uit, geeft een boel rust. Geluid is totaal niet nodig in Shipment.
Maar gelukkig wel konijnenpakjes voor je poppetjes.

Belangrijke dingen 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:45
Wanneer begint het nieuwe seizoen?

8)7

Thanks

[ Voor 21% gewijzigd door Aggressor op 06-04-2023 21:46 ]

• JeroenD92
Aggressor schreef op donderdag 6 april 2023 @ 21:42:
Wanneer begint het nieuwe seizoen?
Het staat in t plaatje van chelseamarre 😅

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14-11 22:12
Kom op zeg! Ik wil meer dan 2 maps!

• darkdesign
  • Niet online
Hopelijk zijn het wat kleinere maps.

• G_Dragon
Maar wel Gunfight, Cranked en lees ik daar ook Infected? :D
Wij zijn echt ontzettend blij dat deze modi weer terugkeren, want ze zaten ook niet in Vanguard.
Dat word volop genieten van dit nieuwe seizoen met ze tweetjes in split-screen _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-11 16:23
Ik ben wel blij met 2 nieuwe GW maps. :+

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

GovertNL schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 07:15:
[...]

Kom op zeg! Ik wil meer dan 2 maps!
Ook nog is 2 nacht maps lijkt het.

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14-11 22:12
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 10:09:
[...]

Ook nog is 2 nacht maps lijkt het.
Nog grotere domper als dat het geval is!

• Martinspire
Buizerd__NL schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 09:57:
[...]

Ik ben wel blij met 2 nieuwe GW maps. :+
Mja die mode kan inderdaad ook wel wat nieuws gebruiken. Ik vind het sowieso wel raar dat ze niet wat meer delen van de BR map gewoon overzetten. Want zo briljant zijn de huidige maps nou ook weer niet dat ze er speciaal voor gevormd zijn.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:17

Bever!

3

Super die nieuwe anti cheat update! heb echt het idee dat is veel minder doodga/ betere kd ratio heb

• Buizerd__NL
Martinspire schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 12:08:
[...]

Mja die mode kan inderdaad ook wel wat nieuws gebruiken. Ik vind het sowieso wel raar dat ze niet wat meer delen van de BR map gewoon overzetten. Want zo briljant zijn de huidige maps nou ook weer niet dat ze er speciaal voor gevormd zijn.
Precies! Alles lijkt een copy van WZ. Alleen je moet 1,5 maand wachten tot er een nieuwe seizoen is.

Ze kunnen toch zo eenvoudig stukken uit de Warzone map en Resurgence map gebruiken voor een 6v6 map. Meeste mp spelers spelen toch geen warzone en zouden dat denk ik niet erg vinden.
Dacht ook dat er een pak meer OG maps gingen geremastered worden, uiteindelijk nog niks gezien half jaar na release.

• Buizerd__NL
Dat was voor de release van MWII bekend dat deze, in de 2e jaar van MWII uit zouden komen, omdat er dit jaar geen nieuwe CoD uit komt. En ja hier mag je nogmaals 70 euro voor gaan betalen, omdat het een soort van nieuwe game wordt.

Buizerd__NL schreef op zondag 9 april 2023 @ 10:11:
Dat was voor de release van MWII bekend dat deze, in de 2e jaar van MWII uit zouden komen, omdat er dit jaar geen nieuwe CoD uit komt. En ja hier mag je nogmaals 70 euro voor gaan betalen, omdat het een soort van nieuwe game wordt.
Dat was niet officieel aangekondigd. En ze zouden 2 jaar dit spel ondersteunen maar nu zouden ze dus inderdaad nog eens 70 euro gaan vragen vind ik gewoon iedereen in de maling nemen.

• nectar007
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-08 11:33
Heb je hier een bron voor?

• Donstil
  • Niet online
PLUNDER! Nice, verder wel een lekkere update.
Ook de DMZ aanpassingen spreken mij wel aan als ik ze online zo lees.

• Donstil
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 19:23:
Ze kunnen toch zo eenvoudig stukken uit de Warzone map en Resurgence map gebruiken voor een 6v6 map. Meeste mp spelers spelen toch geen warzone en zouden dat denk ik niet erg vinden.
Dacht ook dat er een pak meer OG maps gingen geremastered worden, uiteindelijk nog niks gezien half jaar na release.
Maar Warzone is aan elkaar geplakt door Multiplayer mappen, als je dat opknipt heb je weer hetzelfde :P
Ik had ergens begrepen dat er DLC van de SP zou komen maar dat dit zo groot is uitgepakt dat ze dit als MW3 uitbrengen einde van het jaar.

[ Voor 31% gewijzigd door Donstil op 10-04-2023 11:02 ]

• Donstil
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 9 april 2023 @ 12:06:
[...]

Dat was niet officieel aangekondigd. En ze zouden 2 jaar dit spel ondersteunen maar nu zouden ze dus inderdaad nog eens 70 euro gaan vragen vind ik gewoon iedereen in de maling nemen.
Hoog tijd dat die game gewoon op GamePass komt en ook de SP/MP “gratis” wordt dus >:)

• Ricmaniac
Donstil schreef op maandag 10 april 2023 @ 10:59:
[...]

Maar Warzone is aan elkaar geplakt door Multiplayer mappen, als je dat opknipt heb je weer hetzelfde :P
Ik ben trouwens heel benieuwd of dat zo is.

Heb eerder het idee dat ze de warzone map maken en dan stukken pakken voor MP maps :P

Misschien beide en wisselt het elkaar af natuurlijk maar zou mij niks verbazen als het zo gaat.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:34

SD5k

>4&X

Ricmaniac schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 08:04:
[...]

Ik ben trouwens heel benieuwd of dat zo is.

Heb eerder het idee dat ze de warzone map maken en dan stukken pakken voor MP maps :P

Misschien beide en wisselt het elkaar af natuurlijk maar zou mij niks verbazen als het zo gaat.
De Warzone 2.0 map bevat een aantal delen van bekende multiplayer maps: Highrise, Quarry, Terminal, Dome, Shipment en nog en aantal die mij minder bekend zijn.

• Ricmaniac
SD5k schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 08:54:
[...]

De Warzone 2.0 map bevat een aantal delen van bekende multiplayer maps: Highrise, Quarry, Terminal, Dome, Shipment en nog en aantal die mij minder bekend zijn.
I know. maar wat ik bedoel is dat ik twijfel of ze niet met development eerst de WZ 2 map maken in stukken en vervolgens delen gebruiken voor multiplayer maps en wat aanpassen.

• Donstil
  • Niet online
Ricmaniac schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 09:53:
[...]

I know. maar wat ik bedoel is dat ik twijfel of ze niet met development eerst de WZ 2 map maken in stukken en vervolgens delen gebruiken voor multiplayer maps en wat aanpassen.
Buiten de gebruikte multiplayer mappen om bedoel je?

Want ik kan mij zo 1.2.3 eigenlijk niet bedenken hoe de overige zaken nog echt interessante MP mappen zouden moeten opleveren. Het is toch voornamelijk lege vlakte met dezelfde gebouwen erin opgevuld met de al bestaande multiplayer mappen.

Het lijkt mij redelijk logisch dat je Multiplayer mappen maakt of hergebruikt, die allemaal op een leeg canvas legt en dan "inkleurt" met generieke gebouwen, grasvelden, radio torens, water een berg, etc.

Edit: Je merkt dat ook aan het niveau van detail trouwens, die is bij de MP mappen in WZ/DMZ veel hoger dan de andere gebieden. Als het de andere kant om werkt zou je dat detail overal verwachten.

[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 11-04-2023 11:27 ]

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11 02:54

thunder8

Het gedonder begint weer.

[...]

Denk dat dit eerder zo is. Natuurlijk kunnen ze bepaalde oude MP mappen hergebruiken om delen van WZ in te vullen, maar de nieuwere mappen in MW2 zijn nagenoeg allemaal delen van WZ 2.0 of opgewarmde oude meuk.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:34

SD5k

>4&X

[...]

Ahh ik snap je, denk inderdaad dat het nu zo gaat, maar destijds met MW2019 en WZ1 andersom. :)

• Ricmaniac
SD5k schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 11:39:
[...]

Ahh ik snap je, denk inderdaad dat het nu zo gaat, maar destijds met MW2019 en WZ1 andersom. :)
exact dat denk ik ook ja

• Buizerd__NL
nectar007 schreef op zondag 9 april 2023 @ 20:01:
[...]

Heb je hier een bron voor?
Er staan volgens mij genoeg info op internet, zelfs officiële persbericht van Activision, wat hun plannen zijn met CoD.

• G_Dragon
Vanaf morgen kunnen we eindelijk weer Gunfight spelen, daar keken we alweer een aantal jaar naar uit! Want in Modern Warfare (2019) hebben ze helaas split-screen verwijderd, anders hadden we dat spel nu nog wel gespeeld alleen al voor Gunfight.

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 07:53
Weet iemand of je morgen al je contraband en items uit de DMZ kwijtraakt?

Heb een aardige inventory geloot en geroofd. Zou zonde zijn als dat morgen allemaal weg is :+

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• PilatuS
  • Niet online
Rene schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 20:52:

Heb een aardige inventory geloot en geroofd. Zou zonde zijn als dat morgen allemaal weg is :+
Ik denk van niet. De vorige keer hadden ze het al heel vroeg vermeld en nu nog niets. Ook resetten de missies niet, dus als je missie items hebt is het niet handig als ze die resetten.

• nectar007
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-08 11:33
Buizerd__NL schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 12:51:
[...]

Er staan volgens mij genoeg info op internet, zelfs officiële persbericht van Activision, wat hun plannen zijn met CoD.
Geef er dan 1, want ik vond het niet.

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 16:18

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

PilatuS schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 21:21:
[...]

Ik denk van niet. De vorige keer hadden ze het al heel vroeg vermeld en nu nog niets. Ook resetten de missies niet, dus als je missie items hebt is het niet handig als ze die resetten.
Om het spannend te maken doen ze dat nu random. En net als in real life kan je 'thuis' ook beroofd worden. Dus heb je net een mooie stash bij elkaar geharkt, dan kan die bij de volgende keer aanloggen zo maar leeg zijn en dat iemand anders wakker wordt met een stash vol met A-class wapens en sleutels.
De kans dat het je overkomt is omgekeerd evenredig met exfill campen en zinloos single-players afslachten.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Donstil
  • Niet online
Rene schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 20:52:

Bij Season 3 zit geen DMZ reset :)

(En dat is maar goed ook, want ik had mijn derde wapenslot bijna 8)7 )

• G_Dragon
De update komt zeker wederom pas rond 19:00? :o

• thunder8

thunder8

G_Dragon schreef op woensdag 12 april 2023 @ 08:35:
De update komt zeker wederom pas rond 19:00? :o
Zoals altijd. Snap ook niet dat ze niet meer tijdzones aangeven wanneer het actief is. Kloten van 19:00 is dat de PS5 hem niet automatisch ophaalt en installeert in de nacht of dag en je vanavond zit te wachten tot de update binnen is en geïnstalleerd is. En aangezien het geen 2-3GB updates zijn, duurt het altijd te lang. :+

• G_Dragon
thunder8 schreef op woensdag 12 april 2023 @ 08:54:
[...]

Zoals altijd. Snap ook niet dat ze niet meer tijdzones aangeven wanneer het actief is. Kloten van 19:00 is dat de PS5 hem niet automatisch ophaalt en installeert in de nacht of dag en je vanavond zit te wachten tot de update binnen is en geïnstalleerd is. En aangezien het geen 2-3GB updates zijn, duurt het altijd te lang. :+
Ja scheelt dat ik altijd om 16:45 thuis ben en op de Woensdag al om 12:15, dus dan kan ik de console gewoon op tijd aanzetten voor de update. Want als de Xbox Series X aanstaat dan begint hij wel automatisch met downloaden, maar niet wanneer die uitstaat vanwege de grote. Want andere updates doet hij wel automatisch wanneer de console uitstaat O-)

Gelukkig hebben wij 1 gigabit van KPN dus die update is vrij snel binnen _/-\o_
Maar het zou inderdaad wel leuker zijn als je gewoon op je vrije middag al kan genieten van deze update.

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 12-04-2023 08:59 ]

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 13:02
Volgens de blog komt de update zelf om 19:00 onze tijd uit, en gaat de download een uurtje eerder de lucht in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LcEoigl46CYVrHGKxSH3f47dlTo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zNvLLs72EWGQXUq6GVePhMpq.png?f=fotoalbum_large

PS5 doet het bij mij over het algemeen wel gewoon automatisch, trouwens.

• jichem
Ik ben echt super benieuwd naar de nieuwe DMZ, er zitten toch wel leuke updates in lijkt het.
Ook nieuwe missies op de map te pakken, dat is ook een topper. En 2 nieuwe bosses, wat zal het daar sterves druk zijn de eerste weken!

• Ricmaniac
jichem schreef op woensdag 12 april 2023 @ 11:37:
Ik ben echt super benieuwd naar de nieuwe DMZ, er zitten toch wel leuke updates in lijkt het.
Ook nieuwe missies op de map te pakken, dat is ook een topper. En 2 nieuwe bosses, wat zal het daar sterves druk zijn de eerste weken!
Ja ik ook. hopelijk neem ik nu wel de tijd het te spelen. was mijn intentie dit seizoen ook maar amper aangeraakt XD

• jichem
Het huidige seizoen heb ik ook ruimschoots gespeeld en ben inmiddels level 440 oid. Maar ik merkte wel dat de aandacht iets verslapte, ik hoop dat het nieuwe seizoen daar verschil in gaat brengen. Vooral de nieuwe bosses ben ik wel benieuwd naar, de huidige waren toch wel iets te simpel uit te schakelen met truukjes.

• G_Dragon
Sinds die nieuwe Battlepass geïntroduceerd is hebben wij er na Seizoen 1 niet meer naar omgekeken want die oude was als je het ons vraagt veel fijner en overzichtelijker, hoop echt niet dat ze deze vage manier in de toekomst blijven gebruiken. Maar dat is natuurlijk wel een persoonlijke voorkeur :D.

• thunder8

thunder8

G_Dragon schreef op woensdag 12 april 2023 @ 11:58:
Sinds die nieuwe Battlepass geïntroduceerd is hebben wij er na Seizoen 1 niet meer naar omgekeken want die oude was als je het ons vraagt veel fijner en overzichtelijker, hoop echt niet dat ze deze vage manier in de toekomst blijven gebruiken. Maar dat is natuurlijk wel een persoonlijke voorkeur :D.
Per saldo is het nog steeds hetzelfde, alleen ipv dat je verplicht hokje 1 t/m 100 moest openen op volgorde, kan je nu kiezen welke vakjes je opent. Ik schakel eerst de vakjes open die het snelst naar de nieuwe wapens leiden en dan open ik de rest. De skins voor operators en voertuigen boeien mij een stuk minder. Je kan ze ook gewoon opsparen tot je alle 100 hebt en in 1x alles openen. :P

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:21
G_Dragon schreef op woensdag 12 april 2023 @ 11:58:
Ik vind het eigenlijk veel fijner zo met de nieuwe BP. Je bent geheel vrij welke kant je opgaat en zo meepakt wat je als eerste wilt hebben. Zo snel mogelijk naar dat nieuwe wapen, skin of noem het maar op. Het geeft je ook de vrijheid om, als je even wat minder tijd hebt of denkt niet de hele BP uit te kunnen spelen, om wel alle CP te behalen en je volgende BP gewoon weer gratis is.

Ik zit er in ieder geval weer klaar voor. Kom maar op, want sinds ik Orion heb gehaald ben ik wel weer toe aan een beetje vernieuwde uitdaging. Dan heeft behalen van punten tenminste weer enig nut. :z

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:54

Oxigeon

En zo is dat!

Ik vind die dmz ook wel leuk. Maar helaas spelen mijn vrienden liever warzone. Indien dus iemand dmz wil spelen mogen jullie me altijd toevoegen.

Psn: Oxigeon

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Buizerd__NL
Duurt lang.. Bij mij wilt die nog niet downloaden.

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-11 20:49
Om welke tijd komt s03 live?
Pagina: 1 ... 75 ... 85 Laatste