Gesloten topic listed in K&W op Frontpage

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_BoKmeester
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-03-2024
Hoi,

op de front page staan tegenwoordig geselecteerde topics uit bepaalde categorieen (helemaal rechts,desktopview). (duurzaam verbouwen, klussen/wonen etc.)
In een Klussen en Wonen-lijstje stond ook dit (gesloten) topic: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2125848

Is dat niet raar? (geen discussie over het sluiten van het topic an sich)

LT:DR is het linken naar gesloten topics op de FP handig?

[ Voor 1% gewijzigd door The_BoKmeester op 24-04-2022 09:31 . Reden: tickvoudje ]

Beste antwoord (via The_BoKmeester op 24-04-2022 13:33)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02:00

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Die lijsten worden voor zover ik weet automatisch gemaakt, dat doet de redactie niet handmatig. Ik schop dit topic dus even over de schutting:

Geachte Redactie => Mooie Features

Verder ben ik het wel met je eens, gesloten topics mogen in deze lijst wel overgeslagen worden. De kans dat er een slecht topic wordt verborgen is aanzienlijk groter dan de kans dat er een goed topic wordt verborgen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02:00

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Die lijsten worden voor zover ik weet automatisch gemaakt, dat doet de redactie niet handmatig. Ik schop dit topic dus even over de schutting:

Geachte Redactie => Mooie Features

Verder ben ik het wel met je eens, gesloten topics mogen in deze lijst wel overgeslagen worden. De kans dat er een slecht topic wordt verborgen is aanzienlijk groter dan de kans dat er een goed topic wordt verborgen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:00

crisp

Devver

Pixelated

Nu zullen gesloten topics waarschijnlijk wel vrij snel weer verdwijnen uit die lijst, maar ik zal hier in ieder geval een ticket voor maken om ze voortaan meteen uit te sluiten :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_BoKmeester
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-03-2024
Ik ging er ook vanuit dat een topic niet meer in zo'n lijst zou verschijnen als er niet meer actief op gereageerd word. (maar misschien is 'inactiviteit' ook weer niet het enige criteria om in die lijstte verschijnen, of is het gewoon de Top5 van een Subforum?)

iig mooie gratis vulling voor de FP :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:00

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb het meteen maar gefixed :)

Intentionally left blank