Hallo allen,
Ik wil dus een Gaming PC van tussen de 1000,- en 1200,- aanschaffen. Ik heb hieronder de onderdelen geplaatst en zou heel graag willen weten wat jullie er van vinden. Ik heb dit snel onderzocht maar ik sta open voor verbetering. Ik hoor het heel graag van jullie.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. COD, FIFA, fortnite, Elden ring.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen 1000,- en 1200,-
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Video kaart, minimaal 3060. Processor minimaal ryzn 5 5600, en tot slot 16 gb werkgeheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag de onderdelen die ik mee stuur te checken of het compatible is en als er goedkopere onderdelen zijn graag mee sturen want dan kom ik goedkoper uit.
Thanks!
Ik wil dus een Gaming PC van tussen de 1000,- en 1200,- aanschaffen. Ik heb hieronder de onderdelen geplaatst en zou heel graag willen weten wat jullie er van vinden. Ik heb dit snel onderzocht maar ik sta open voor verbetering. Ik hoor het heel graag van jullie.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. COD, FIFA, fortnite, Elden ring.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen 1000,- en 1200,-
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Video kaart, minimaal 3060. Processor minimaal ryzn 5 5600, en tot slot 16 gb werkgeheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag de onderdelen die ik mee stuur te checken of het compatible is en als er goedkopere onderdelen zijn graag mee sturen want dan kom ik goedkoper uit.
Thanks!
[Voor 18% gewijzigd door Billieach op 20-04-2022 18:42]