Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manisano
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 15-07-2022
Dag,

Onlangs heb ik een VIT test moeten afleggen voor het solliciteren op een senior front-end developer functie. Uit mijn uitslag is gebleken dat ik het slechter heb gedaan dan het gemiddelde score.

Vragen zoals syllogismen begrijp ik gewoon niet. Ik voel me echt stupid... :/

Nu kreeg ik de kans om mijn VIT test te herhalen.. want recruiter vond het jammer dat mijn sollicitatie niet door zou gaan op basis van mijn huidige score en skillset. Bood dus het dus aan om mijn test opnieuw te maken.

Ik begrijp natuurlijk heel goed dat ze een beeld van je willen schetsen om te zien of je bij hun bedrijf past als sollicitant.

Mijn development skillset is best uitgebreid en werk al 8 jaar professioneel als developer in team als zelfstanding.

Ook al zou ik nu een hogere score krijgen, dan zullen ze nooit mijn salaris accepteren of zelfs minder bieden dan wat ik nu verdien. Omdat mijn "intelligentie" niet hoog genoeg is.

Hebben jullie enig idee hoe syllogismen kan begrijpen of hier beter kan scoren?

[ Voor 3% gewijzigd door Manisano op 13-04-2022 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 02:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dit topic is dubbel met 2de gesprek sollicitatie - assessment slecht!. Ik verplaats de berichten zodat de belangrijke informatie in dat topic te vinden is.

[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 13-04-2022 08:53 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Dit topic is gesloten.