Reactiemogelijkheid bij Tweakers zoekt een techredacteur voo

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:47

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Geachte Redactie,

Fijn dat de vacatures van Tweakers ook op de Frontpage worden vermeld. Concreet voorbeeld: plan: Tweakers zoekt een techredacteur voor achtergronden en nieuws @Olaf

Echter, in het verleden is me opgevallen dat reacties onder dergelijke items zelden inhoudelijk zijn. Soms is de sfeer zelfs wat negatief. De inhoudelijke discussies die er wél plaatsvinden, horen m.i. vaak meer thuis op het forum (GR).

Daarom: Is het wellicht een overweging om dergelijke items de reactiemogelijkheid uit te schakelen? Ik zag bij een andere comunnity dat vacatures van de redactie zonder reactiemogelijkheid werden geplaatst, en dat leek mij wel logisch. Vandaar :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoestVrijStaal
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-09 23:52
Hoewel ik dit idee ooit ook geopperd heb voor artikelen met een ander onderwerp, vind ik de gemiddelde zuurgraad van de reacties in dit artikel wel meevallen. Zeker als je het vergelijkt met vorige vacature-artikelen.

Daarnaast is GoT een andere speelweide dan FP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:45
Eens met ts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Ik vind het juist wel sterk dat Tweakers de reacties niet sluit, en ik zie een boel reacties vanuit redactieleden waarin reacties gegeven worden op vragen/opmerkingen, wat me een goede toegevoegde waarde lijkt.

En bovendien zal je als mogelijk nieuwe redacteur ook 'last' gaan hebben van zure reacties op jouw werk, dus je kan maar beter gelijk weten waar je aan toe bent, met deze reacties als voorproefje :+

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 15-04-2022 01:00 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:01

WoutF

Hoofdredacteur
In principe kun je op Tweakers vrijwel overal op reageren. Dus ook vacatures en zelfs de advertorials. Dat vind ik juist zo sterk van onze community. Soms voegt het niet veel toe, dat ben ik met je eens, maar de mogelijkheid tot reageren wegnemen vind ik wel ver gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Ok :)

Pagina: 1