Wat ga je met je laptop doen?
Alleen op de bank gebruiken voor programmeren en spelletjes (bijv. Factorio).
Wat is je budget?
2.000 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, maar moet wel comfortabel op de bank kunnen zitten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Intel / Nvidia. Vaak AMD geprobeerd, wordt altijd teleurgesteld. (drivers, crashes, etc)
Ik heb momenteel een Dell XPS 15 9550 die erg veel last heeft van throttling. Daardoor kan ik zelfs een spel als Factorio niet meer spelen. Door de Dell ben ik wel enigszins verwend qua scherm en looks.
Huidige optie lijst:
MacBook Pro -> Te duur, voldoet verder wel aan alles. Gamen is niet altijd even makkelijk op een Apple.
Lenovo Legion 5 Pro -> Erg lelijk, maar lijkt verder wel te voldoen?
Asus ROG Zephyrus G14 -> Goed geprijsd, raakt warmte kwijt door de achterkant met scharnier iets op te tillen. Weet niet of dat gaat werken op de bank. Is tevens ook een AMD...
Wat vinden jullie een goede optie? Mag natuurlijk een optie zijn die niet hier in de lijst staat.
Alleen op de bank gebruiken voor programmeren en spelletjes (bijv. Factorio).
Wat is je budget?
2.000 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, maar moet wel comfortabel op de bank kunnen zitten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Intel / Nvidia. Vaak AMD geprobeerd, wordt altijd teleurgesteld. (drivers, crashes, etc)
Ik heb momenteel een Dell XPS 15 9550 die erg veel last heeft van throttling. Daardoor kan ik zelfs een spel als Factorio niet meer spelen. Door de Dell ben ik wel enigszins verwend qua scherm en looks.
Huidige optie lijst:
MacBook Pro -> Te duur, voldoet verder wel aan alles. Gamen is niet altijd even makkelijk op een Apple.
Lenovo Legion 5 Pro -> Erg lelijk, maar lijkt verder wel te voldoen?
Asus ROG Zephyrus G14 -> Goed geprijsd, raakt warmte kwijt door de achterkant met scharnier iets op te tillen. Weet niet of dat gaat werken op de bank. Is tevens ook een AMD...
Wat vinden jullie een goede optie? Mag natuurlijk een optie zijn die niet hier in de lijst staat.
[ Voor 6% gewijzigd door Angilo op 09-04-2022 11:34 ]