Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:08

Oekol

waka waka hey hey

Topicstarter
Ik zou graag de Google tv chromecast willen kopen voor m'n schoonouders. Heb een bepaald bedrag in m'n hoofd, maar er is weinig aanbod. Nu zag ik dat realme ook een Google tv stick heeft die mooier geprijsd is, is deze echt identiek? Gaat dan vooral of je dezelfde apps downloaden kan. Ik kan geen realme topic hier vinden, dus dacht stel mm vraag hier?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Oekol Afgesplitst van Google Chromecast - Levertijden en prijzen naar een eigen topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Oekol schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:24:
Ik zou graag de Google tv chromecast willen kopen voor m'n schoonouders. Heb een bepaald bedrag in m'n hoofd, maar er is weinig aanbod. Nu zag ik dat realme ook een Google tv stick heeft die mooier geprijsd is, is deze echt identiek? Gaat dan vooral of je dezelfde apps downloaden kan. Ik kan geen realme topic hier vinden, dus dacht stel mm vraag hier?
V.w.b. het app aanbod, dat is voor Android/Google TV apparaten over het algemeen gelijk, wat dat betreft is er eigenlijk geen onderscheid.

De wat nieuwere apparaten hebben soms net wat meer codec mogelijkheden, waaronder de ondersteuning voor de nieuwe AV1 codec (< zoeken maar). De Google TV stick heeft deze niet, o.a. de Realme 4k TV stick met nieuwere chipset, heeft dat wel. O.a., omdat de nieuwe Xiaomi 4k TV stick deze ook heeft.

De Google TV stick draait op dit moment nog met versie 10 van Android TV, Realme en Xiaomi hebben versie 11 op bovenstaande apparaten staan. Niet duidelijk is of de huidige Google TV Stick een update naar V11, of later V12 wel gaat krijgen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:08

Oekol

waka waka hey hey

Topicstarter
Ik heb het dan over https://www.androidplanet...oogle-tv-stick-vertraagd/ voor de goede orde. Gaat me specifiek om de app Tivimate of deze er opstaat. Bij de Google chromecast google tv is dat wel het geval.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Oekol, standaard staan er niet al teveel apps op zo'n apparaat, die voeg je zelf toe (zoals op een telefoon). Tivimate is vanuit de Play Store installeerbaar op officiële Android/Google TV apparaten, zoals de 3 hierboven. Er zijn nog veel andere geschikte apparaten wat dat betreft, zoals die nieuwe Xiaomi Stick die ik aanhaalde (als voorbeeld), maar jij vroeg specifiek naar de Realme Stick.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan_schrik
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik heb al een tijdje de Realme TV stick en momenteel is deze heel vaak de login gegevens van ziggo Go kwijt. Heeft iemand een idee hoer dit komt?

[ Voor 0% gewijzigd door jan_schrik op 27-09-2022 13:11 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

jan_schrik schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 13:11:
Ik heb al een tijdje de Realme TV stick en momenteel is deze heel vaak de login gegevens van ziggo Go kwijt. Heeft iemand een idee hoe dit komt?
Algemeen probleem, al sinds enige tijd.

https://community.ziggo.n...-onthouden-en/td-p/991235

Testing, one, two ...

Pagina: 1