Ter voorbereiding van all-electric ben ik aan t inventariseren hoe ik mijn afgiftesysteem geschikt(er) kan maken voor de lage temperaturen en flinke flow die bij een WP horen.
Er is een kleine complicatie: in huis is ook een haardCV aanwezig, waardoor het water in de leidingen ook wel eens boven de 50gr kan zijn.
Ik heb al eerder foto's gepost van de verdeler, dat was in deze post:
Vloerverwarming wordt niet warmer dan 30gr, deel 16543
In het L/W warmtepomp topic heeft @koevlaas2 regelmatig laten weten dat -ie die HT verdelers wel eens ombouwt. Ik heb hem via DM proberen te bereiken, maar als ik tussen de regels doorlees is Marnix veel te druk; vandaar dat ik de vraag in het forum plemp.
Mijn vraag:
wat moet ik doen om deze verdeler geschikt te maken voor ZLTV én hoe bescherm ik de vloer tegen al te hete aanvoertemperaturen?
Ik denk dat ik de haardCV temperaturen wel kan temmen met een thermostatisch mengventiel
Hier wat plaatjes (excuus voor de belichting, ben niet zo goed met foto's ):

Bij voorbaat dank voor jullie hulp!
Er is een kleine complicatie: in huis is ook een haardCV aanwezig, waardoor het water in de leidingen ook wel eens boven de 50gr kan zijn.
Ik heb al eerder foto's gepost van de verdeler, dat was in deze post:
Vloerverwarming wordt niet warmer dan 30gr, deel 16543
In het L/W warmtepomp topic heeft @koevlaas2 regelmatig laten weten dat -ie die HT verdelers wel eens ombouwt. Ik heb hem via DM proberen te bereiken, maar als ik tussen de regels doorlees is Marnix veel te druk; vandaar dat ik de vraag in het forum plemp.
Mijn vraag:
wat moet ik doen om deze verdeler geschikt te maken voor ZLTV én hoe bescherm ik de vloer tegen al te hete aanvoertemperaturen?
Ik denk dat ik de haardCV temperaturen wel kan temmen met een thermostatisch mengventiel
Hier wat plaatjes (excuus voor de belichting, ben niet zo goed met foto's ):
Bij voorbaat dank voor jullie hulp!