Kuusj schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 11:38:
[...]
Bij een vriend van me staat er dus iedere dag zo'n gigantische werkbus met opvallende bestickering voor de deur. Die moet dan per sé natuurlijk binnen 10 meter van diegene zijn huis staan want stel je voor dat 'ie even 50 meter moet lopen naar de dichtstbijzijnde parkeerplek waar de bus niet tot last zou zijn. Zo'n mensen zou ik wel eens vriendelijk proberen te vragen of dat geen optie zou zijn.
Ik heb het ook een paar keer gehad toen ik een bus had van de zaak. Ik parkeer de bende ook het liefst voor m'n eigen deur (gewoon zodat het hok een ander niet/zo min mogelijk tot last is als ik er een week niet mee rijdt oid). Dat kon een keer niet, dus ik had mijn bus bij buren voor de deur gezet. Toevalligerwijs bij de buren die hun auto voor mijn deur hadden gezet. Die buren kwamen vervolgens klagen dat ik mijn bus voor hun huis had gezet en of ik het dan normaal vond hun uitzicht te blokkeren
Dan kom ik ook niet verder dan: Da's ook waarom ik de bus het liefst voor m'n eigen huis zet, maarja.. Als dat niet kan, dan ga ik voor de 1e beste optie. Dan staat zo'n muts eerst nog een tijdje op je te mopperen voordat ze nog even nadenkt en vraagt of we even van plekje kunnen ruilen

Een half uur mopperen over iets dat in 5min opgelost is als ze gewoon ff aanbellen en vragen of ik de bus wil verzetten als zij hun auto weg halen..
En uitzicht.. Het is niet alsof we hier een brede straat hebben en je vanuit je huis een prachtig uitzicht hebt

Maar ja, zonder een bus voor je raam kun je 't huis aan de overkant tenminste zien
Wat de TS betreft, netjes opgelost. Maar wel belachelijk, want je doet absoluut niets fout. Hier in de straat hebben we aan het begin en eind parkeerplekken die niet bij iemand voor de deur liggen (zijgevels zegmaar). Als je daar netjes parkeert kun je op dat stuk makkelijk 4 auto's kwijt (2 per kant), maar mensen knikkeren het koekblik gewoon midden op die ruimte.. Waarom zou je ook efficiënt omgaan met de ruimte

Hierna hopelijk een huis met een oprit.
[
Voor 14% gewijzigd door
Destruction op 03-04-2022 23:55
]
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.