Vraag

• Earv
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-10 18:12
Dag allen, met googelen kom ik er niet uit, omdat Google steeds 'denkt' dat ik algemene synchronisatie wil tussen mijn telefoon en pc, maar daar gaat het niet (precies) om. Synchronisatie van gegevens gaat prima, maar van meldingen niet: ik wil graag dat een melding op mijn Samsung Galaxy S20+ verdwijnt als ik via mijn pc actie heb ondernomen.

Ik krijg bijvoorbeeld op mijn S20+ in de meldingenbalk (en in het 'gordijn' en op de always-on-display) bericht dat er een nieuwe mail is. Die open ik dan op mijn pc, ik lees 'm daar en verwijder 'm. Dan zou ik graag willen dat Android dat ook doorkrijgt en dan de melding verwijdert van mijn meldingenbalk. Ik weet dat het moet kunnen, want mijn vorige telefoon (andere Android-versie?) kon het ook.

Het gaat niet alleen om mail (Gmail en Outlook), maar ook om taken via Todoist, meldingen van PostNL, etc. Het lijkt dus generiek in Android te zitten. Misschien is het wel een beveiligingsfeature die communicatie beperkt en in een bepaalde Android-versie is geïntroduceerd?

Weet iemand een oplossing? Veel dank alvast!

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:22
Heb je al contact met Samsung opgenomen, hun OneUI en telefoon met PC integratie wijkt een beetje af van stock Android.

• Earv
Nee, maar ik weet in dit stadium niet eens of het een fout, instelling of feature is... Kunnen andere telefoons dit wel? En kunnen andere S20+ het wel?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:22
Er is een specifiek ervaring topic voor de S20:
[Samsung Galaxy S20-serie] Ervaringen & Discussie
Dus mogelijk méér kans de vraag daar beantwoord te zien of er meer mensen ervaring hebben.

• Earv
Ha, dank, die had ik gemist. Ik zal 'm daar stellen.