Toiletbrillen van polyresin: waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Het kan zijn dat ik door mijn blindheid iets over het hoofd gezien heb wat een ander binnen een minuut weet te vinden maar ik heb echt uren gezocht op bol.com, google, en amazon.
In 2018 kocht ik bij lidl-shop en toiletbril van het material polystone. hij kostte 19,95 en het was de sterkste toiletbril die ik in jaren gezien heb, een mooi massief zwaar materiaal. Helaas zijn we verhuisd en bleef de toiletbril achter. Lid heeft deze niet meer. bij zoeken op google bleek polystone als materiaal helemaal niet veel voor te komen, enkle 1 exemplaar bij gamma dat bij nadere inspectie geloof ik nieteens van polystone was maar ook niet in voorraad. toen kwam ik erachter dat polystone soms ook polyresin genoemd wordt. dan komt er meer boven op google, maar vooral exemplaren die niet in voorraad zijn of zoekresultaten om via aliexpress te bestellen. bol.com heeft als matriaalkeuze vanalels maar geen polyresin. dus mijn vraag: waar vind ik polyresin toiletbrillen? funnystore.nl heeft er 1 in het zwart maar dat past niet zo goed bij ons interieur(mijn partner is niet blind;-) zoek ik misschien verkeerd, heeft polyresin nog een andere naam die ik over het hoofd zie? kunsthars, de letterlijke vertaling werkt niet echt omdat die term letterlk voor elke kunsthars gebruikt wordt en niet enkel voor het polyresin materiaal dat gemalen steensoorten vermengd met hars bevat. je wordt helemala doodgegooid met mdf, duroplast en thermoplast, sosm ook nog hout of bamboe maar polyreesin vind ik nergens. iemadn die weet waar ik ze kan vidnen? graag ook nog wel tegen een betaalbare prijs(max 40-50 euro liefst 10-35 euro.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
https://www.lidl.nl/p/wenko-wc-bril-premium/p100342202
LIDL heeft in NL en BE een online shop

Bij amazon.fr warehouse kocht ik eens een toiletbril met een superhanding systeem, je zet het scharnierdeel aan de pot en klikt de bril erop, handig met schoonmaken. En datzelfde systeem hadden ze hier bij de action (een NL winkel) ook voor een euro of 20, heb er 2 gekocht 1 als reserve. Bij action in FR hadden ze onlangs ook bamboe brillen maar ik moet zeggen dat die de reguliere bevestiging hadden en dus niet zo handig
volens mij is deze goed: https://www.action.com/nl-nl/p/softclose-toiletbril-/ maar mischien even iemand meenemen die de doos kan lezen, geen braille daarop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-10 23:49
https://m.dutch.alibaba.c...in-toilet-seat-Trade.html

Beter is zoeken op toiletzitting of toilet seat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
bedankt voor beide reacties maar:
1. ik zoek dus specifiek in nederland, dat je ze in china ook kan kopen had ik gezien
en 2. de lidl en action bril die genoemd worden zijn weer van duroplast, terwijl ik expliciet naar polyresin zoek. die van de action is trouwens verschrikkelijk: schuift continu over de toiletpot en barst binnen 3 maanden(eigen ervaring van december 2021-maart 2022

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:17
Even serieus. Hoe vaak gaat een toiletbril kapot? Ik heb het ooit1x meegemaakt, bij een toiletbril die van extreem lage kwaliteit was. Daar kwam een scheur in. Dan koop je simpel een nieuwe?

Als een toiletbril schuift, zit hij niet goed vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
nou.... wij hebben er in de afgelopen 10 jaar ook ruim 10 versleten:
- die van mdf(bijvoorbeeld ei van 9,95 van de action maar ook een duurddere van de gamma) schroeven komen uit het hout, scharnier valt uit elkar afgelopen
- die van duroplast: barsten
nu zal het vast niet meehlepen dat ik ruim 160kg weeg, maar daarom wil ik dus ook een toiletbril die van dik zeer sterk materiaal is en darom zoek ik een polyresin toiletbril. dat is een soort kunsstof die qua hardheid dicht bij steen komt, maar het zijn dikke qoiletbrillen(net als die van mdf dus niet zo`n dunnen met een geul van onderen zoals je ze vaak van duroplast tegenkomt) die heild het wel echt lang vol zonder enig probleem.
overigens vastzetten kan je ook maar tot op zekere hoogte doen want als je de moeren te strak draait kan je pot barsten(tenminste daar wodt op internet veelvuldig voor gewaarschuwd) ik draai meestal wel zo strak mogelijk maar die van de action blijven schuiven.
maar dat doet alelmala niet ter zake; ik wil gewoon een polyresin toiletbril, ze bestaan dat weet ik dus ik zoek een nederlandse shop waar ik ze kan kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:13

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

WC brillen van Pressalit zijn vrij degelijk. Maar ook vrij prijzig.

Belastbaar tot 240kg zie ik zo staan.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dicksterk
sorry maar waarom antworod iedereen met suggesties die niet bestaan uit het materiaal wat ik zoek? ik heb de pressalit brillen gezien die zijn veelal van duroplast, niet van polyresin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
ja zoeits idd, maar dan tegen een wat betere prijs. als lidl het in 2018 voor 19 euro kon aanbieden moet het toch nog goedkoper te krijgen zijn dan 54 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
Iets goedkoper https://nl.bauhaus/toilet...CSitz00000341%3APolyresin

Valt wel op dat ze niet te vinden zijn in uni kleuren... Enkel met motief/print.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:19

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

dicksterk schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 22:13:
sorry maar waarom antworod iedereen met suggesties die niet bestaan uit het materiaal wat ik zoek? ik heb de pressalit brillen gezien die zijn veelal van duroplast, niet van polyresin.
Omdat jij iets wilt wat niet bestaat.

De Lidl verkoopt het niet meer en het is blijkbaar een niche product.

Dus, gewoon accepteren dat een toiletbril iets duurder is dan 20€, zeker als je zo'n specifieke wensen hebt.

En anders moet je simpelweg op zoek naar alternatieven zoals anderen aangeven. In je startpost staat ook niet dat je die alternatieven al geprobeerd/gezien hebt. Het is steeds achteraf: "Nee dat alternatief x wil ik niet." Of kom je met extra kriteria "nee niet uit China".

Bewaar het bonnetje goed en als je stuk gaat vraag je je geld terug.

Wellicht is het juist een idee om een bril te kopen van meer dan 20€, omdat je daar juist wat meer kwaliteit en service bij kan verwachten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Misschien is het tijd om gewoon is naar kwaliteit te kijken?

Alle sanitair merken maken ook toiletbrillen en ken niemand die daar ooit problemen mee heeft gehad.

Kost wel iets meer dan het Lidl/Action segment.

Zoiets en dan met 10jr garantie:
https://pro.villeroy-boch...eken/toiletzittingen.html

[ Voor 37% gewijzigd door Sethro op 31-03-2022 07:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17:49
Sethro schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 07:34:
Misschien is het tijd om gewoon is naar kwaliteit te kijken?

Alle sanitair merken maken ook toiletbrillen en ken niemand die daar ooit problemen mee heeft gehad.

Kost wel iets meer dan het Lidl/Action segment.

Zoiets en dan met 10jr garantie:
https://pro.villeroy-boch...eken/toiletzittingen.html
Als je 10 goedkoper toiletbrillen verslijt in de tijd van een dure toiletbril is het een no-brainer.
Je zou de dure alleen al moeten kopen vanwege al het plastic afval dat het bespaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
als er niets goedkoops te vidnen si gaan we toch maar voor deze ondanks de kleur: www.funnystore.nl/toiletb...met-deksel-zwart-009.html
Ik vind het opmerkelijk dat men in Nederland blijkbaar kiest voro zwakkere materialen zoals duroplast en mdf terwijl polyresin echt veel sterker is en daardoor ook voor een lage prijs hee lang meegaat. lidl is sowieso een ster in het wegdoen van hun beste producten. ze hadden ook een douchekop met 7 standen voor 5 euro die echt niets onder deed voor veel duurdere exemplaren. Maar helaas hebben ze die ook weggedaan. Ik snap nooit dat webshops producten waarmee ze uitzondderljk zijn en beter dan de rest wegdoen om zo precies even gemiddeld als de rest te zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rensjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-10 08:04
dicksterk schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 09:55:
Ik vind het opmerkelijk dat men in Nederland blijkbaar kiest voro zwakkere materialen zoals duroplast en mdf terwijl polyresin echt veel sterker is en daardoor ook voor een lage prijs hee lang meegaat.
Waarschijnlijk omdat er bijna niemand last van heeft en deze brillen met zwakkere materialen goedkoper te produceren zijn.

PV Output

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 18:37

Mystikal

It never hurts to help!

als er niets goedkoops te vidnen si gaan we toch maar voor deze ondanks de kleur: www.funnystore.nl/toiletb...met-deksel-zwart-009.html
Ik vind het opmerkelijk dat men in Nederland blijkbaar kiest voro zwakkere materialen zoals duroplast en mdf terwijl polyresin echt veel sterker is en daardoor ook voor een lage prijs hee lang meegaat. lidl is sowieso een ster in het wegdoen van hun beste producten. ze hadden ook een douchekop met 7 standen voor 5 euro die echt niets onder deed voor veel duurdere exemplaren. Maar helaas hebben ze die ook weggedaan. Ik snap nooit dat webshops producten waarmee ze uitzondderljk zijn en beter dan de rest wegdoen om zo precies even gemiddeld als de rest te zijn.
Omdat het blijkbaar niet rendabel was om ze in de verkoop te houden. Daar hoef je niet lang over na te denken toch?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17:49
Ik vraag me toch af wat @dicksterk doet met de wc brillen dat ze stuk gaan.
Sommige mensen staan gehurkt op de wc-bril, tenminste dat denk ik door de voetstappen op de wc bril in publieke wc's. ik zou dan adviseren de bril omhoog te doen. (ik steek er even de draak mee)

Wij doen al 4 jaar met een goedkoop plastic (duraplast) wc bril vanwege de ingebouwde kinderzitting.
Maar de toen 10 jaar oude villeroy-boch ligt op zolder te wachten tot de kinderzitting niet meer nodig is.

Ben het overigens wel met @dicksterk eens dat het lijkt alsof er nergens nog een fatsoenlijke bril te koop is.
Die wc bril bij mijn ouders is 33 jaar oud, en nog als nieuw.
Dat gaan al die bouwmarkt dingen niet redden.

@dicksterk ik zou echt even bij een echte sanitair winkel langs gaan waar ze merk producten verkopen.
Mogelijk hebben ze daar wel wat je zoekt. Een kwalitatief goede wc bril die stevig aanvoelt en massa heeft.
Laat polyresin en dergelijke even los, er zal ook veel verschil in goedkoop en duur duraplast zitten of welk materiaal dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:37
Move BK >>> AZ

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:46
Ik heb toevallig laatst ook een nieuwe wc bril gekocht, niet omdat de bril zelf kapot was maar de soft-close van de deksel. Dat is met een kleintje die graag alles wilt doen en helpen niet zo handig. Vond het aan de prijs, maar 44 euro is ook niet het einde van de wereld. En de bril zelf was niks mis mee. Ik heb nog nooit thuis een bril zien breken, maar als je er al 10 versleten hebt, waarom blijf je er dan naar terug gaan? Als het door gewicht komt zijn er vast speciale die het langer uithouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Ik vind het opmerkelijk dat men in Nederland blijkbaar kiest voro zwakkere materialen zoals duroplast en mdf terwijl polyresin echt veel sterker is en daardoor ook voor een lage prijs hee lang meegaat.
Simpel: vraag en aanbod. Als voor een polyresin bril 5 euro meer gevraagd wordt dan voor een durooplast, zullen veel mensen al snel voor de duroplast kiezen.
Daarnaast zit niet iedereen te wachten op het sterkst mogelijke materiaal: de affiniteit die jij hebt met polyresin heeft een ander misschien wel met mdf: die willen geen zware wc bril maar een die opa van 89 of dochterlief van 5 ook zelf omhoog en omlaag kan doen.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:22

Felyrion

goodgoan!

(ongevraagd) Advies: vergeet even alles wat je denkt te weten over toiletbrillen en ga langs een fatsoenlijke sanitairwinkel en laat je adviseren.

Ze weten waar ze het over hebben en uit ervaring (heb lange tijd bijbaan gehad in een zaak die ook sanitair deed) kan ik je zeggen dat het loont om gewoon één keer te investeren in een fatsoenlijk merk met bijbehorende service en garantie.

Er zullen inderdaad vast goedkopere brillen bij webshops of bouwmarkten liggen die toevallig ook kwaliteit zijn, maar dat is zonder kennis van zaken nauwelijks te onderscheiden van prul. Alleen het materiaal zegt daar niets over. Best kans dat je straks een "polyresin" bril gevonden hebt, maar die blijkt gare scharnieren te hebben... ben je nog nergens.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Forever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:27
Omdat ze nu 1 toiletbril per huishouden kunnen verkopen, en erna 20 jaar lang geen meer.
Omdat ze nu misschien wel 5 brillen per huishouden kunnen verkopen in dezelfde periode. Welke is beter voor je bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desmoos
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 19:44
Uit ervaring van een zwaar en groot persoon wie meerdere brillen gesloopt heeft:

https://www.hornbach.nl/s...ose/10214134/artikel.html

Houd het al zeker twee jaar vol incl dagelijks schoonmaken met bleek spray enz.

Ontzettend stevig :) (wel de plastic moer vervangen door staal)

[ Voor 6% gewijzigd door Desmoos op 31-03-2022 15:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:16
@Desmoos
De reviews geven wat anders aan :P

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
funnystore blijkt de verkeerde te versturen, duroplast staat er groot op de doos.....zucht
dus niemand een suggestie voor een polyresin toiletbril onder de 30 euro? als lidl ze voor 19 leverde kan het toch niet zulk heel duur materiaal zijn. ook vreemd: hornbach verkoopt wel onderdelen voor een polyresin toiletbril zoals scharnieren,, maar niet de polyresin toiletbril waarvoor deze scharnieren edoeld zijn.... raar.
overigens snap ik inmiddels prima waarom de inflatie in nederland zo stijgt: goedkope hoog-kwalitietsproduccten wroden niet gekocht omdat menne het onderscheid niet kennen, dan kopen ze dus goedkope rommel en daarna geloven ze dat je duur moet kopen om iets goeds te hebben. ik ga echt geen 100 uitgeven aan een stuk cirkelvormig plastic, of hout dat ze waarschijnljk ook gewoon vor 10 euro in chiina laten maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

dicksterk schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 18:42:
funnystore blijkt de verkeerde te versturen, duroplast staat er groot op de doos.....zucht
dus niemand een suggestie voor een polyresin toiletbril onder de 30 euro? als lidl ze voor 19 leverde kan het toch niet zulk heel duur materiaal zijn. ook vreemd: hornbach verkoopt wel onderdelen voor een polyresin toiletbril zoals scharnieren,, maar niet de polyresin toiletbril waarvoor deze scharnieren edoeld zijn.... raar.
overigens snap ik inmiddels prima waarom de inflatie in nederland zo stijgt: goedkope hoog-kwalitietsproduccten wroden niet gekocht omdat menne het onderscheid niet kennen, dan kopen ze dus goedkope rommel en daarna geloven ze dat je duur moet kopen om iets goeds te hebben. ik ga echt geen 100 uitgeven aan een stuk cirkelvormig plastic, of hout dat ze waarschijnljk ook gewoon vor 10 euro in chiina laten maken.
Of je geeft nog 5 x 10 euro uit of je koopt gewoon een goede van 50 euro. Zo moeilijk is het niet.
Andere optie, zaag je eigen wc-bril uit een stuk hout of kijk bij de kringloop.

[ Voor 12% gewijzigd door souljah1h op 31-03-2022 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:07
souljah1h schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 18:47:
[...]

Of je geeft nog 5 x 10 euro uit of je koopt gewoon een goede van 50 euro. Zo moeilijk is het niet.
Dat argument werkte in de pannen zoektocht van @dicksterk ook niet. Dat gezegd hebbende. @dicksterk Ben je uiteindelijk geslaagd in je zoektocht naar nieuwe pannen?

[ Voor 4% gewijzigd door CurlyMo op 31-03-2022 18:53 ]

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:52

Patriot

Fulltime #whatpulsert

dicksterk schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 18:42:
Tsja, dat is marktwerking. De meeste mensen hebben geen wc-bril nodig waar je met z'n tweeën op kunt zitten, dus als de andere factoren hetzelfde zijn kopen mensen het iets goedkopere model die lang genoeg meegaat. Als je dan een wat stevigere nodig hebt dan kan het wat lastiger zijn. Sowieso, weet je zeker dat die polyresin-modellen zoveel steviger zijn, of baseer je dat allemaal op één WC-bril die het langer dan een jaar vol heeft gehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@curlymo: ja ik ben in mijn pannenzoektocht geslaagd, zal daar zo even een berichtje over schrijven in het pannentopic dat was ik toch nog van plan.
maar nee het agument; koop er 1 van 50 euro gaat voro mij idd niet werken. ik beloon een winkle niet voor het feit dat ze hun goedkope producten bewust van lagere kwaliteit inkopen zodat je uiteindeljk voor de duurdere gaat.
verder wordt ik een beetje moe van het feit dat ik een basis-specificatie meegeef en ik telkens andere adviezen krijg. als ik een honda wil, waarom dan telknes met renault of opel komen? ik wil polyresin als materiaal, omdat dat nu eenmaal erg sterk is tenzj je het kapot laat vallen maar dat doe je met een wcbril vrijwel nooit(tenzij hij uit je vingers schiet misschein maar dt is mij nog noit gebeurd). het heeft niet de neiging van hout om te slijten op schroefgaten door gewicht of bewegingen, en niet de neigign vna duroplast tom door midden te breken als het veel gewicht te dragen krijgt omdat het daar simpelweg te dik voor is het is een massief gegoten mengsle in plaats van samengeperst zoals mdf maar wel met dezelfde dikte als mdf vandaar dat ik het wil. ik hoop dus dat iemadn nog met tips komt die niet anders zijn dan de basis-specificatie die ik opgeef. ht feit dat winkels beslutien massaal goedkope top-producten te vervangen voor goedkope mindere beteketn nog niet dat ik dan maar duur ga betalen omdat zij zo idioot doen. dus zoek ik die enekle winkel die nog wel het beste voor de laagste prijs biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htn02
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-10 20:23
dicksterk schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 22:14:
@curlymo: ja ik ben in mijn pannenzoektocht geslaagd, zal daar zo even een berichtje over schrijven in het pannentopic dat was ik toch nog van plan.
maar nee het agument; koop er 1 van 50 euro gaat voro mij idd niet werken. ik beloon een winkle niet voor het feit dat ze hun goedkope producten bewust van lagere kwaliteit inkopen zodat je uiteindeljk voor de duurdere gaat.
verder wordt ik een beetje moe van het feit dat ik een basis-specificatie meegeef en ik telkens andere adviezen krijg. als ik een honda wil, waarom dan telknes met renault of opel komen? ik wil polyresin als materiaal, omdat dat nu eenmaal erg sterk is tenzj je het kapot laat vallen maar dat doe je met een wcbril vrijwel nooit(tenzij hij uit je vingers schiet misschein maar dt is mij nog noit gebeurd). het heeft niet de neiging van hout om te slijten op schroefgaten door gewicht of bewegingen, en niet de neigign vna duroplast tom door midden te breken als het veel gewicht te dragen krijgt omdat het daar simpelweg te dik voor is het is een massief gegoten mengsle in plaats van samengeperst zoals mdf maar wel met dezelfde dikte als mdf vandaar dat ik het wil. ik hoop dus dat iemadn nog met tips komt die niet anders zijn dan de basis-specificatie die ik opgeef. ht feit dat winkels beslutien massaal goedkope top-producten te vervangen voor goedkope mindere beteketn nog niet dat ik dan maar duur ga betalen omdat zij zo idioot doen. dus zoek ik die enekle winkel die nog wel het beste voor de laagste prijs biedt.
dat de Lidl dat voor 19 euro kon verkopen, betekend niet dat dat een normale prijs was he?
de Lidl verkoopt nogal is restpartijen waar iemand vanaf wil. en soms is verkopen onder kostprijs gewoon beter dan het opslaan tot dat je het kwijt kunt voor een normale prijs.

je kan niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:13

Bob Popcorn

Plop!

Het lijkt er op dat je kwaad wordt omdat hetgeen je zoekt er niet is, en wij suggesties geven voor wat dan wél te kopen.

Dat is niet aan jou, houd die zogenaamde goedbedoelde adviezen aub voor je

[ Voor 2% gewijzigd door Outerspace op 01-04-2022 13:12 ]

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Welke maximum prijs had je zelf in gedachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

nou, als zwaarlijvig persoon vraag ik me toch echt af wat TS met zijn wc-brillen doet hoor? Ook ik doe gewoon jaren met zo'n ding, geen probleem...
souljah1h schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 09:46:
[...]

Welke maximum prijs had je zelf in gedachten?
Ik denk 5 euro inclusief verzenden :+

[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 01-04-2022 13:13 . Reden: Quote aangepast ]

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

mystic schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 09:53:
[...]

nou, als zwaarlijvig persoon vraag ik me toch echt af wat TS met zijn wc-brillen doet hoor? Ook ik doe gewoon jaren met zo'n ding, geen probleem...

[...]

Ik denk 5 euro inclusief verzenden :+
Je zou eerder denken aan een foute montage waardoor de boel steeds stuk gaat.

Moet toegeven dat het eerste wat ik doe als ik in een nieuw huis kom wonen, altijd de bestaande wc-bril vervangen :D

[ Voor 12% gewijzigd door souljah1h op 01-04-2022 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
Waar ik kwaad van wordt is dat je in sommige van de suggesties de exacte rede terugvindt waarom nederland zich momenteel in een hyper-inflatie bevindt. want als de consument de markt niet dwingt om tot op de bodem te concurreren doet de markt dat momentele ook niet meer. ik zeg al jaren, en als ik ooit politiek leider van dit land wordt ga ik het afdwingen bij wet: koop nooit iedts wat duurder is dan het goedkoopst mogelike tegen een goede kwaliteit. dus heeft lid een goede douchekop voor 5 euro, dan moet heel nederlnad alle exemplaren van 10 euro en meer laten liggen, want dat is de enige manier waarop je winkels dwingt ot goedkoop zijn dan is het simpel de keuze: concurreren of failliet gaan. maar omdat ik dat de mensen in dit land niet aan het verstnad gepeuterd krijg en ze maar blijven zeggen(in alle geallen niet alelne in dit geval0: koop bij de speciaalzaak, koop 1 keer duur dan doe je er langer mee, zitten we nu waar we nu zitten qua prijzen in dit land wnat de bedirjven spelen perfect in op het koopgedrag van de consument. dat ik zlefs nu de prijzen zo hoog zijn merk dat de consument nogsteeds niet leert, en nogsteeds doorgaat met het gedrag dat de prijzne ong verder zla doen stijgen frustreert me mateloos,, dus dat is de kwaadheid die je teurgleest in mijn reacites.
ontopic:
ik heb een site gevodnen waarop deze toiletbrillen worden aangeprezen maar ben ik blind;-) of is die site kapot? ik krijg geen enkele doorverwijslnk werkend om de prijzen te zien: www.casy-place.nl/top-10-...-oceaan-naar-uw-badkamer/
overigens; lidl verkocht geen restpartij, ze verkochten het jaren lang onder hun eigen merk miomare nu livarno home maar ze hebben veel van hun beste producten weggedan(ook in e winkle trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:47

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Blijkbaar nodigt dit topic uit om een HK reactie achter te laten. Het is hier geen HK, dus houdt het ontopic. Bevalt het topic je niet of wil je een offtopic reactie achterlaten, skip dit topic dan

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remond_FRL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:17
ik denk dat je teveel op het naampje polyresin focussed.

als je even zoekt op polyresin, kom je al snel op andere 'merknamen' uit die feitelijk hetzelfde zijn.
maar marketing-technisch gewoon lekkerder klinken in de volksmond?

zie ook: https://thuisindetuin.nl/blog/polystone-wat-is-nu-precies/

eerste hit op polystone:
https://www.karwei.nl/ass...tone-toiletbril/p/B431148

het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Waarschijnlijk zijn het dan restpartijen die ze ergens vandaan trekken en een eigen merkje opplakken. Zie je wel vaker met supermarkten die ook non-food verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
Remond_FRL schreef op zondag 3 april 2022 @ 12:24:
ik denk dat je teveel op het naampje polyresin focussed.

als je even zoekt op polyresin, kom je al snel op andere 'merknamen' uit die feitelijk hetzelfde zijn.
maar marketing-technisch gewoon lekkerder klinken in de volksmond?

zie ook: https://thuisindetuin.nl/blog/polystone-wat-is-nu-precies/

eerste hit op polystone:
https://www.karwei.nl/ass...tone-toiletbril/p/B431148
ja en die eerste hit is...... uit het assortiment dus waarom link je naar die? idd heet polyresin ook polystone maar daarmee vindt ik niet meer betaalbare modellen.
Pagina: 1