Hallo,
Wil op de korte termijn zelf op een overkapping van 10m breed 8 (3.080 watt) zonnepanelen leggen in portrait richting zuidoost.
:strip_exif()/f/image/iASdNPuzmou9FASOJTLDze5j.jpg?f=fotoalbum_large)
Omdat er een schaduw overheen trekt van links naar rechts moet het icm optimizers. Vanaf de overkapping zal een kabel gelegd/gegraven moeten worden naar de woning. met een totale lengte 12m. Het aansluiten in de meterkast zal door een vakman uitgevoerd worden.
Daarvoor heb ik de volgende producten in gedachte.
/f/image/LPfPuvMDe1lJmYov4m2a4xwj.png?f=fotoalbum_large)
Vragen:
Is de S440 geschikt voor deze opstelling?
Is de 2x4mm2 grondkabel geschikt voor deze opstelling?
De grondkabel bevestigen aan de 2 overgebleven kabels van de zonnepanelen doe ik door MC4 connectors aan de grondkabel te bevestigen in een verdeeldoos?
Wil op de korte termijn zelf op een overkapping van 10m breed 8 (3.080 watt) zonnepanelen leggen in portrait richting zuidoost.
:strip_exif()/f/image/iASdNPuzmou9FASOJTLDze5j.jpg?f=fotoalbum_large)
Omdat er een schaduw overheen trekt van links naar rechts moet het icm optimizers. Vanaf de overkapping zal een kabel gelegd/gegraven moeten worden naar de woning. met een totale lengte 12m. Het aansluiten in de meterkast zal door een vakman uitgevoerd worden.
Daarvoor heb ik de volgende producten in gedachte.
/f/image/LPfPuvMDe1lJmYov4m2a4xwj.png?f=fotoalbum_large)
Vragen:
Is de S440 geschikt voor deze opstelling?
Is de 2x4mm2 grondkabel geschikt voor deze opstelling?
De grondkabel bevestigen aan de 2 overgebleven kabels van de zonnepanelen doe ik door MC4 connectors aan de grondkabel te bevestigen in een verdeeldoos?
[ Voor 15% gewijzigd door Jirure1984 op 29-03-2022 10:56 ]