Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 12:48
Mijn vraag
De fabrikant, Zeversolar, bestaat niet meer, ik zou toch graag via een app (iOS) de zonnepanelen willen uitlezen. Welke generieke app kan ik gebruiken?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Zover ik kan zien is er een ZeverSolar omvormer en die heeft een wifi module waarop ik kan aanmelden.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De ZeverSolar app geprobeerd, maar die doet het niet.

This is the Way.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:10
Je zou kunnen beginnen met het typenummer van je omvormer hier te noemen. Iets met glazen bol die stuk is e.d. ;) Een paar foto's van de aansluitingen op de omvormer kan ook nuttig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:32

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Een snelle oplossing is dsmr reader installeren op de p1 poort van je meterkast. Dan kan je in ieder geval live zien wat je terug levert. Alleen dan zie je niet of 1 zonnepaneel defect is.

En zie hoe zeversolar uit telezen op Domitica

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05 20:41

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

TheDudez schreef op maandag 28 maart 2022 @ 08:31:
Een snelle oplossing is dsmr reader installeren op de p1 poort van je meterkast. Dan kan je in ieder geval live zien wat je terug levert. Alleen dan zie je niet of 1 zonnepaneel defect is.

En zie hoe zeversolar uit telezen op Domitica
Als je panelen in serie hebt aangesloten zie je sowieso niet welk paneel er stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Voor Android gebruik ik de Aiswei app als opvolger van de zeversolar app, werkt nog steeds. Ik zie dat ze ook een iOS versie hebben.

你还记得吗 记忆的炎夏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:33

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Die Aiswei app blijft bij een vriend aangeven dat de omvormer al is gekoppeld aan andere naam. Dit terwijl die voor de eerste keer gekoppeld word. Is dit ergens te checken?

Keep it calm...en lek mig de zuk

Pagina: 1