Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

hoe zeversolar uit telezen op Domitica

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Henkd1979
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 12-02 12:22
Mijn vraag
is er iemand die het gelukt is om een zeversolar omvormer uit te lezen op domitica.

Relevante software en hardware die ik gebruik
ik gebruik een zeverzolar 2000sl en sygnolgy 214play met domoticz
zeversolar word nu uitgezelig via wife op de zevercloud. maar wil graag de informative uitlezen op domoticz

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb al geprobeerd om de zeversolor uit te lezen via SMA. maar helaas mag dit niet werken.
is iemand die weet hoe je de zeversolar kan uitlezen via wife op domiticz

gr Henk

Alle reacties

• Inge801
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Ik vond dit Python script om het via de webinterface van de convertor in een database te krijgen.

Die database zou je op je domotica weer kunnen inlezen.

Of dit script om het meteen naar domoticz te uploaden.

Inge801 wijzigde deze reactie 19-03-2019 15:59 (22%)

你还记得吗 记忆的炎夏

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True