Elektra kabel met buis in de grond diepte

Pagina: 1
Acties:

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Makrolon schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 13:38:
Het is je eigen grond, dus je mag zelf weten op welke diepte je deze legt.
Totdat het misgaat (een schop er doorheen met nare gevolgen om maar iets te noemen.
Dan komt de verzekering kijken en zal de schade claim naast zich neerleggen omdat de installatie niet voldoet aan de richtlijnen.

Mocht dit dan iemand zijn die voor jou aan het werk is, kan deze de schade op jou verhalen.
Dus mag je doen wat je wilt op je eigen grond, in principe wel maar moet je ook de gevolgen van jouw keuze willen dragen als het mis gaat.
The-Source schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 14:46:
[...]

Daar ben ik ook wel bang voor, is een rs232 signaal dus qua data valt het mee. Maar z'n 20 meter parallel is vragen om problemen... Omdat de paal nog niet werkt is dat nu niet echt te beoordelen of dat goed gaat.
Heb jarenlang ruim 50m Cat6 kabel tussen een walkast (waar de stroommeter hing) gehad richting een Rpi waar ik mijn P1 monitor software op draaide gehad zonder enig probleem. Niet helemaal representatief maar denk dat je er wel mee wegkomt.
The Wizard schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 15:22:
[...]

Nee hoor, bij bedrijven ligt ook alles naast/door elkaar in de kabelgoten. De shielding is goed genoeg. Hoogspanning is een ander verhaal.
Dan is het niet goed aangelegd.
Ja goten kunnen gedeeld worden maar dan zitten er wel schotten (van metaal) tussen de netwerkbekabeling en de stroomkabels.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aJE2FakWDaX1DQoxSjPwivL_gLM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/o2q8sXSP7IvfH1yAHAxgz0Yu.jpg?f=user_large

[ Voor 51% gewijzigd door cyclone op 26-03-2022 20:34 ]

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Pagina: 1