Beste medetweakers,
Geen betere reden om te verduurzamen dan een oorlog helaas, dus ook ik ben aan de beurt. Ik verwacht nog een paar offertes, maar ik ook toch alvast het onderstaande tegen het licht te kunnen houden hier
3 meter hoog
45 graden dakhelling
/f/image/ZJulaC3rOBbTAKlx5dT5PEoS.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/rf3AayErPIRgmv5nHrZzri00.png?f=fotoalbum_large)
(de meest linker groep is een 10-ampere aansluiting naar een ongebruikte aansluiting in de badkamer voor een wasmachine)
:strip_exif()/f/image/AkFnCYR758XFn5fMy7HSICDu.jpg?f=fotoalbum_large)
Alle leveranciers zijn gecertificeerd en zitten bij een brancheorganisatie. Voor de stroomkosten van ik van 0,33 €/kWh uitgegaan.
Alvast bedankt voor het advies!
Geen betere reden om te verduurzamen dan een oorlog helaas, dus ook ik ben aan de beurt. Ik verwacht nog een paar offertes, maar ik ook toch alvast het onderstaande tegen het licht te kunnen houden hier
Foto's
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Beschikbare (dak)ruimte
8,10 x 5,40 meter3 meter hoog
45 graden dakhelling
Schaduw
Geen schaduw in principe. Alleen heel laat 's avonds wanneer de zon al bijna onder is.Jaarverbruik
~4900 kWh/f/image/ZJulaC3rOBbTAKlx5dT5PEoS.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/rf3AayErPIRgmv5nHrZzri00.png?f=fotoalbum_large)
Huidige elektriciteitsaansluiting
1-fase, in de meterkast zijn 3 groepen in gebruik.(de meest linker groep is een 10-ampere aansluiting naar een ongebruikte aansluiting in de badkamer voor een wasmachine)
:strip_exif()/f/image/AkFnCYR758XFn5fMy7HSICDu.jpg?f=fotoalbum_large)
Budget en doel
Minder hard geld bloeden bij de volgende jaarnota. Budget is wat mijn onderbuik akkoord heeft maar minder dan 15k.Wie gaat het project uitvoeren
Een certificeerde zonnepanelenboer.Bijhouden van data
Home-assistantReeds verkregen offertes
Let op: We willen wat ruimte op het dak houden om nog een extra dakraam en een breder dakraam te plaatsen.Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Alle leveranciers zijn gecertificeerd en zitten bij een brancheorganisatie. Voor de stroomkosten van ik van 0,33 €/kWh uitgegaan.
Regio
RotterdamAlvast bedankt voor het advies!
[ Voor 22% gewijzigd door Sebazzz op 29-03-2022 16:48 . Reden: Prijzen toegevoegd ]
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]