http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Wel bijzonder flauw
Nee maar ik deel je meninkje wel. Twee letters minder en dan een 🖖🏻 erachter!
Bijv. bij het verwijderen van een foto een melding als"Yups, gooi maar weg!" of zoiets. Ik vind het niet storend.
d:)b
Wat vind je er denigrerend aan?Tyrian schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 03:52:
Is onderdeel van de tekst die gebruikers te zien krijgen als ze een nieuwstip insturen. Het komt mij wat denigrerend over. Dat is alles wat ik mee wil geven.
Tijd voor een nieuwe sig..
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Partij y bagataliseert die inspanning.
Of om in de beleving van tech te blijven.
Klant: die functionaliteit heb je toch zo ingebouwd? Ik zie alleen een vinkje, das toch een werkje van 5 minuten? (Onderliggende functionaliteit kost 5 dagen)
[ Voor 100% gewijzigd door Herman op 23-03-2022 11:21 . Reden: Nvm. ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ik volg niet helemaal wat je punt zou moeten zijn.eL_Jay schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:40:
Partij x levert een inspanning ten gunste van partij y.
Partij y bagataliseert die inspanning.
Of om in de beleving van tech te blijven.
Klant: die functionaliteit heb je toch zo ingebouwd? Ik zie alleen een vinkje, das toch een werkje van 5 minuten? (Onderliggende functionaliteit kost 5 dagen)
In dit geval lijkt het me niet veel meer dan een kwestie van de 'je' van "nieuwssubmitje" afslopen en je bent er. Hoe je dat ook wendt of keert, dat is geen 5 dagen werk
The devil is in the details.
Precies, hoort toch een beetje bij de charme van T.net.JJ Le Funk schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 08:30:
dit stamt nog uit de tijd dat TNet een hobby project was. je ziet het wel op meer plekken terug.
Bijv. bij het verwijderen van een foto een melding als"Yups, gooi maar weg!" of zoiets. Ik vind het niet storend.
Als je het weghaalt staat hier volgende week een topic dat de commercie wéér iets uit de ziel van Tweakers heeft gehaald.
Het verkleinwoord vooral. Het komt op mij over alsof de submit niet echt gewaardeerd wordt. Wat natuurlijk niet zo is want anders zou de mogelijkheid om nieuwstips in te sturen al lang zijn weggehaald.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Maarrr.... ik ga iets anders doen.
FreeReef.nl
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Maar... denk je dat het denigrerend bedoeld is? Wil Tweakers je beledigen met die tekst?
Gezien je in 2001 lid bent geworden denk ik niet dat je denkt dat Tweakers je wilt beledigen.
Tyrian... je bent een oud lid. Kom op, niemand wil je kleineren. Je bent een van ons!
FreeReef.nl