Hulp bij processor

Pagina: 1
Acties:
  • 289 views

• rudra00
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 28-03-2022
Hoi iedereen!

Ik wil voor mijn jongere zus een gaming-pc bouwen voordat ik van huis ga en ik wil hem dicht bij mijn build maken, zodat ze hem comfortabel en voor een lange tijd kan gebruiken. Ik ben op zoek naar een Intel CPU, maar weet niet wat ik moet kopen. Ik gebruik momenteel een i9-9900K in combinatie met een RTX 2080ti-oprichterseditie

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:49
Wat is je budget, wat speelt ze voornamelijk.
Zijn er onderdelen die je hebt die je kan herbruiken? Sta je open voor tweedehands of moet alles nieuw zijn?

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:24
Waar denk je aan, heb je al wat hedendaagse builds bestudeerd, bijvoorbeeld in de BBG? Zeker de 1440p en 4K systemen daar zijn prima geschikt om weer jaren mee voorruit te kunnen

[ Voor 20% gewijzigd door martyw op 21-03-2022 15:32 ]

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 02:26
je kan natuurlijk altijd de 12900K pakken, met een Z690 bord, 64 gb DDR5 ram en een RTX3090, ik neem aan dat ze dan wel een spelletje sims kan spelen....

alle gekheid op een stokkie:
een i5 12600K met een B660m mortar wifi is een erg leuke combinatie als je geen OC hoeft.

[ Voor 28% gewijzigd door 99ruud99 op 21-03-2022 15:40 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Dit is helaas niet helemaal zoals het hier hoort:
- Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Ik verplaats dit topic dus van PMG -> CAA

- CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen. We willen je helpen, maar dan hebben we meer nodig dan dit.

Begin eens met hier te kijken:
*Algemeen Advies* Welke CPU moet ik kopen?

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.