Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Ben geen "zware gebruiker", alles werkt, grafisch ziet het er links en rechts wat anders uit. Als je al je hele telefoonleven horizontaal door je apps heen scrollt, je weet op welk scherm bepaalde apps staan en je moet dat nu ineens verticaal doen waarbij er geen "pagina's" meer zijn en dan is dat op zijn zachtst gezegd wel ff wennen.

Of het beter is? Geen idee, het is vooral wennen :)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:30
@KuuKe
Dankjewel. Hier ook geen zware gebruiken en een vergelijkbare ervaring. Voor mij lijkt wel de telefoon wat trager te reageren - ook nadat er enige tijd is verstreken sinds de installatie.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-10 11:40
Ossi schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 22:00:
[...]

Van de week een Poco F7 ultra besteld. Hopelijk komt hij volgende week binnen. Ik ben geen fan geweest van de A53, hij is mij te traag gebleken. Veel hickups, camera die traag opstart.
UI7 heeft mij ook niet overtuigd op de S23, vind de splitsing van meldingen en quick settings menu heel irritant. Maar ben er sinds kort achter dat Xiaomi dat ook heeft :X
Anyway, is die instelling uit te zetten? :+
Ja.

Eén van de eerste dingen die ik ook aangepast heb. Instellingenmenu open swipen (die rechtsboven), daar op het potloodje tikken voor de instellingen van dat scherm. dan linksboven op "vensterinstellingen" tikken en dan de instelling aanpassen naar "samen".
Pagina: 1 2 3 Laatste