Wijziging User Review - Aikon - Mivandi

Pagina: 1
Acties:
  • 1.651 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Enige tijd geleden heb ik een racestuurtje te koop aangeboden, Mivandi had interesse. Ik bood het stuurtje aan vóór ik m'n nieuwe stuur binnen had zodat er proefgereden kon worden. Dit was niet nodig, en ik kon het stuur ongetest opsturen. Door leveringsproblemen vh nieuwe stuurtje werd e.e.a. meermaals uitgesteld, geen probleem voor koper.

Uiteindelijk het stuur opgestuurd, koper kreeg deze echter niet aan de praat. Aangeboden ongezien de helft van de kosten te vergoeden of het stuur te beoordelen en evt. te repareren. Na wat discussie en beschuldigingen het stuur teruggekregen, welke gewoon werkte... en de volledige kosten teruggestort.

Tegen die tijd had koper al 2 reviews geplaatst met wat leugens: gallery: Aikon

Koper reageert niet (meer) via dm.

Dan maar bij deze het verzoek om de leugens uit de reviews te halen danwel sowieso te verwijderen.

Het stuur is inmiddels al lang verkocht aan een ander naar volle tevredenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wij gaan in dergelijke situaties niet zomaar eenzijdig zonder wederhoor een review aanpassen.
Dus sein in @Anoniem: 1146155 even in om hier (of via DM) te reageren.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Snap ik, dat heb ik idd al ruim geleden (31-1) gedaan al, maar geen reactie. Wellicht nu dan een reactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Een dag of 10 later en helaas weer geen reactie. Graag e.e.a. aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerHart
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-05 18:54

MeneerHart

Mess with the bull..

Je kan de betreffende mod ook even taggen 👍 @Microkid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Volgens mij had ik hier al heel duidelijk op aangegeven dat wij niet zomaar reviews gaan wijzigen. Het is jouw woord tegen het zijne, wij weten niet wie de waarheid spreekt. Ik zie wel dat @Anoniem: 1146155 niet recentelijk online geweest is.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1146155

Mijn reactie(s) heb ik via DM gegeven @Microkid (al enige tijd geleden). Ik zou het daar graag bij laten.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 1146155 op 27-03-2022 21:12 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21-05 17:15
Verkoper zegt geld is teruggestort, koper zegt dit is niet zo.

Lijkt mij niet te moeilijk voor de verkoper om een screenshot van het terugstorten aan de mod te overhandigen in een PM. Afhankelijk daarvan weet de betreffende mod wie van beide partijen hier uit zijn nek lult en kan daaromtrent actie ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Ik had het er graag bij gelaten, maar het kan niet zo zijn dat iemand een verkoper een oplichter noemt en dat dat het dan is. Uit de dm's valt ook eea te halen, dat het gewoon is afgehandeld.

Product werkte 100%, en geld is retour.

@Microkid @Anoniem: 1146155

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Ik was op vakantie dus kon even niet reageren.

Ik zie dat de dubbele recensie van @Anoniem: 1146155 inmiddels is verdwenen, maar degene die is achtergebleven alsnog aangeeft dat ik geen geld retour heb gestort en een defect product opstuur. Dit is simpelweg niet waar. Ik wil best een screenshotje sturen hiervan, maar denk niet dat dit veel bewijst. Zelfde dat het een defect product betreft, wat het probleem bij Mivandi was weet ik niet, maar hij werkte gewoon bij mij.

Stuurtje is gewoon verkocht op Marktplaats nadat ik deze retour heb ontvangen:
https://tweakers.net/foto...Sy2kuUWG5dBDQe2cD6Ia2.png

Zelfs voor €135 ipv €111 zoals op Tweakers.

Ik vind het erg apart dat Mivandi blijkbaar 1 op 1 met een mod gaat communiceren, daar geen melding van wordt gedaan in dit topic en niet gewoon de procedure wordt gevolgd:

How to - Feedback laten aanpassen
Komen beide partijen er niet samen uit, dan kan je dit melden in het topic en hierbij een verzoek doen tot bemiddeling. Een admin zal dan, mits hier tijd en gelegenheid tot is, de gevoerde DM communicatie bekijken en een bindende uitspraak doen.

Zonde, want ik verkoop liever via T.net, vandaar ook de lagere prijs, maar als er niks met dit soort beschuldigingen wordt gedaan schiet het niet erg op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:34
Aikon schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:26:

Ik zie dat de dubbele recensie van @Anoniem: 1146155 inmiddels is verdwenen, maar degene die is achtergebleven alsnog aangeeft dat ik geen geld retour heb gestort en een defect product opstuur. Dit is simpelweg niet waar. Ik wil best een screenshotje sturen hiervan, maar denk niet dat dit veel bewijst. Zelfde dat het een defect product betreft, wat het probleem bij Mivandi was weet ik niet, maar hij werkte gewoon bij mij.

Ik vind het erg apart dat Mivandi blijkbaar 1 op 1 met een mod gaat communiceren, daar geen melding van wordt gedaan in dit topic en niet gewoon de procedure wordt gevolgd:

Komen beide partijen er niet samen uit, dan kan je dit melden in het topic en hierbij een verzoek doen tot bemiddeling. Een admin zal dan, mits hier tijd en gelegenheid tot is, de gevoerde DM communicatie bekijken en een bindende uitspraak doen.

Zonde, want ik verkoop liever via T.net, vandaar ook de lagere prijs, maar als er niks met dit soort beschuldigingen wordt gedaan schiet het niet erg op.
@Microkid, hier moet je toch wel meer tegen kunnen doen? Review lijkt meer op shamen dan een constructieve review. @Aikon levert nu ook bewijzen aan.

Tegenpartij zou minimaal inhoudelijk kunnen reageren? Lekker makkelijk ''Ik zou het daar graag bij laten.'' en TS zit met de gevolgen van een zeer negatieve review wat lijkt op shaming.

[ Voor 3% gewijzigd door Cheezborger op 04-05-2022 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Aikon schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:26:

Laat @Anoniem: 1146155 even bevestigen dat het geld terug is, dan is de review zo aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Helaas is Mivandi te beroerd om hier te reageren, dat was te verwachten helaas.

Hier nog 'bewijs' van de terugbetaling:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/py2-6jjvcjlh-tPQogd3RCmgMoc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kl24luLh58z5dgZyIIsJJU9c.png?f=user_large

Graag nu eindelijk e.e.a. aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Ik heb de review van @Anoniem: 1146155 verwijderd. Hij kan een nieuwe, eerlijke schrijven als hij dat nodig acht.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.