Enige tijd geleden heb ik een racestuurtje te koop aangeboden, Mivandi had interesse. Ik bood het stuurtje aan vóór ik m'n nieuwe stuur binnen had zodat er proefgereden kon worden. Dit was niet nodig, en ik kon het stuur ongetest opsturen. Door leveringsproblemen vh nieuwe stuurtje werd e.e.a. meermaals uitgesteld, geen probleem voor koper.
Uiteindelijk het stuur opgestuurd, koper kreeg deze echter niet aan de praat. Aangeboden ongezien de helft van de kosten te vergoeden of het stuur te beoordelen en evt. te repareren. Na wat discussie en beschuldigingen het stuur teruggekregen, welke gewoon werkte... en de volledige kosten teruggestort.
Tegen die tijd had koper al 2 reviews geplaatst met wat leugens: gallery: Aikon
Koper reageert niet (meer) via dm.
Dan maar bij deze het verzoek om de leugens uit de reviews te halen danwel sowieso te verwijderen.
Het stuur is inmiddels al lang verkocht aan een ander naar volle tevredenheid.
Uiteindelijk het stuur opgestuurd, koper kreeg deze echter niet aan de praat. Aangeboden ongezien de helft van de kosten te vergoeden of het stuur te beoordelen en evt. te repareren. Na wat discussie en beschuldigingen het stuur teruggekregen, welke gewoon werkte... en de volledige kosten teruggestort.
Tegen die tijd had koper al 2 reviews geplaatst met wat leugens: gallery: Aikon
Koper reageert niet (meer) via dm.
Dan maar bij deze het verzoek om de leugens uit de reviews te halen danwel sowieso te verwijderen.
Het stuur is inmiddels al lang verkocht aan een ander naar volle tevredenheid.