Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:26

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

duimp schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 11:21:
misschien een domme vraag maar ik wil graag een 55WQN95B tv van samsung en zie alle prijzen staan op de website hier. hoe kom ik erachter of dit nederlandse modellen zijn?

Ik had namelijk een offerte aangevraagd bij een lokale ondernemer en die vraag 1450 euro en geeft aan dat het op internet wel goedkoper kan maar dat dit geen nederlandse modellen zijn.
https://eu.community.sams...model-qe55q6f/td-p/710339
Hier staat zelfde soort vraag, met uitleg, maar komt er op neer: XXN aan het einde van het modelnummer/naam is BENELUX model. Andere 3 letters geven andere landen aan.

Maar zoals in de vraag ook staat, soms adverteren ze met XXN modellen, maar als je de TV hebt is het toch een voor een ander land. Goed op letten dus.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steenw
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-01-2024
duimp schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 11:21:
misschien een domme vraag maar ik wil graag een 55WQN95B tv van samsung en zie alle prijzen staan op de website hier. hoe kom ik erachter of dit nederlandse modellen zijn?

Ik had namelijk een offerte aangevraagd bij een lokale ondernemer en die vraag 1450 euro en geeft aan dat het op internet wel goedkoper kan maar dat dit geen nederlandse modellen zijn.
Ja er zullen zeker een paar webshops zijn die geen nederlandse modellen verkopen maar er zijn er een boel die dat wel doen

Ik denk eerder dat dit een gefrustreerde winkelier was
Webshops verkopen nou eenmaal meer tv’s dan de lokale winkelier en krijgen hierdoor hogere kortingen
Alle webshops met nederlandse modellen hebben in de prijswatch meestal de zelfde prijs en dan bel je ze en je krijgt opeens een betere prijs
De webshops mogen in de prijsvergelijkers geen lagere prijs aanbieden dan dat de fabrikant voorschrijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Inmiddels alweer een paar maanden overgestapt van een LG Oled naar de QN95B (voornaamste reden de helderheid van de QN95B ivm lichtinval) en nog geen moment spijt van gehad.
Nu merk ik wel dat het met HDR en donkere content voornamelijk overdag nog wel eens te donker kan zijn, maar dit valt op zich goed op te lossen met de contrast setting.
Deze is ook beschikbaar in het quick settings menu, maar staat ergens achteraan.
Iemand een manier gevonden om de icoontjes van het quick setting menu kan herschikken?
Ik vind wel handleidingen en filmpjes waarbij dit mogelijk lijkt te zijn, maar op de QN95B kan ik nergens een “edit list” optie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolbyadt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:12
Heb sinds afgelopen donderdag een 65QN92B via EP besteld. En ben zeer te vreden met het beeld en vooral de geluids kwaliteit is echt top. Dat uit zo'n slank TV een super mooi geluid kan komen verbaast me. Het lijkt wel alsof er een subwoofer aanstaat terwijl ik dit niet heb aangesloten.

Volgens specs zit er een 4.2.2 systeem in met 60 watt RMS vermogen maar het klinkt echt geweldig en zelfs de bas is netjes aanwezig.

Ik heb mijn 65QN92B ingesteld via de Rtings advies op SDR instellingen. Voor HDR moet ik nog even kijken hoe dat precies ingesteld moet worden. Maar ben zeer tevreden. Ik kan nu gewoon overdag zonder de rolluik dicht te doen terwijl de zon binnen schijnt gewoon TV kijken. dan was met mijn oude Samsung J6200 48inch wel anders.

Het enige wat ik hoop is of iemand mij kan vertellen of er een verbetering is om van HMDI kanaal te wisselen. Ik mis de source knop van mijn oude samsung TV namelijk.

SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 15:28
Hallo, ik wil de QN90B bestellen via hellotv.nl, nu is er een actie voor een teruggestuurde QN90B die een 400 euro goedkoper is. Tijdens het chatten met de klantenservice werd mij verteld dat de tv 3 weken in gebruik is geweest en vanwege grootte is teruggestuurd. Heeft iemand ervaring met zulke aanbiedingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
superpolm schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 14:49:
Hallo, ik wil de QN90B bestellen via hellotv.nl, nu is er een actie voor een teruggestuurde QN90B die een 400 euro goedkoper is. Tijdens het chatten met de klantenservice werd mij verteld dat de tv 3 weken in gebruik is geweest en vanwege grootte is teruggestuurd. Heeft iemand ervaring met zulke aanbiedingen?
Als dat de reden is en je gewoon de gebruikelijke garantie krijgt, dan zie ik er geen probleem in.

Retour sturen en of omwisselen voor een nieuwe kan altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaraNostra
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-09 18:37
Voor mijn ouders wil ik de SAMSUNG Neo QLED 4K 75QN85B halen. Zit de Apple Airplay hier standaard in? Krijg een beetje mixed search results en wilde het even zeker weten. Onder de 2000 Euro kan ik het helaas niet vinden, maar dan moet dat maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fridge320
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
Ik overweeg een 55qn95b , wat ik niet goed kan vinden: is het mogelijk deze te bedienen met een universele IR afstandsbediening in plaats van de bijgeleverde remote?

Edit: inmiddels dit gevonden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VdWe8qMekMe5J2UN6wmppxLYm1Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sfn22QgL5WbGUPQERyfO2Ovy.jpg?f=user_large

[ Voor 43% gewijzigd door Fridge320 op 22-11-2023 00:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:32
Bij de Makro staat een Samsung 75" tv in de folder, type UE75CU7100 voor € 649,- ex oftewel € 785,29 incl. BTW:
https://producten.makro.n...21/Samsung-Ue75Cu7100Kxxn

Is dat dezelfde als deze?
uitvoering: Samsung CU7100 75" Zwart
Pagina: 1 2 Laatste