misschien dat iemand zo'n pollsysteem op kan zetten?
Ik ben trotse eigenaar van een Iriver 350. Als zovelen op tweakers volgens mij
Ik ben trotse eigenaar van een Iriver 350. Als zovelen op tweakers volgens mij
Money for nothin' and your chicks for free
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Verwijderd
Ooooooh... die is kewlOp maandag 08 april 2002 11:29 schreef DeeJee het volgende:
Ik heb de Havin Exonion
http://www2.havin.com/havin_eng/products/mp3cdp/mp3cdp.htm
Viva la Netherlands!
I served in a company of heroes.
heb ik ookOp zondag 07 april 2002 19:16 schreef Bobbert het volgende:
Philips eXpanium 8cm
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Daar sluit ik mij bij aan. Oh, en ik heb er ook eentje.Op maandag 08 april 2002 19:52 schreef InfraC het volgende:
ik ben de trotse eigenaar van de Iriver 250![]()
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd

ik zou wachten op de rio riot...Op maandag 08 april 2002 20:10 schreef Multipla het volgende:
ik kan niet kiezen tussen de
archos Jukebox Recorder 20 gig MP3 Encoder & Player:
[afbeelding]
met usb 2.0 voor € 402,50
of de personal jukebox met 20 gig.
[afbeelding]
met usb 1.0 en hele goede koptelefoon voor € 729
wie geeft mij advies, bij dit luxe probleem
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
heb je hier toevallig wat foto's van want me maat wil die namelijk ook kopen in het violet maar op sommige plaatjes ziet hij er wel heel erg paarsig uit vandaar.Op maandag 08 april 2002 12:41 schreef trictrac het volgende:
Iriver IMP350 violet ... hij roelt
39
Nou ja, het is dat ik toch niets te doen heb:Op maandag 08 april 2002 22:01 schreef Homedisc het volgende:
[..]
heb je hier toevallig wat foto's van want me maat wil die namelijk ook kopen in het violet maar op sommige plaatjes ziet hij er wel heel erg paarsig uit vandaar.
Alvast bedankt

Verwijderd
die is niet rechtOp maandag 08 april 2002 21:23 schreef Mooooody het volgende:
[..]
ik zou wachten op de rio riot...
Verwijderd
hunh?Op dinsdag 09 april 2002 19:59 schreef jimtegoesdj het volgende:
een rio500 256 mb :D:D:D:D:D:D:D
heeft die nou een remote of nietOp zondag 07 april 2002 22:24 schreef Hielko het volgende:
Hier een bezitter van de MPIO DMG 128MB
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
leuk voor je, maar wat heeft dat met mp3 te makenOp vrijdag 12 april 2002 09:14 schreef sebastius het volgende:
Sony MD-RZ700
Oftewel Minidisc, met longplay
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Tijd van werken, tijd van rusten
alleen jammer dat-ie als telefoon drie maten te groot isOp vrijdag 12 april 2002 09:45 schreef Driek het volgende:
nokia 5510
met 64MB
meteen te gebruiken om andere docs mee te nemen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
ben je niet tevreden met je jukebox dan? 6 gig lijkt me aanzienlijk aantrekkelijker dan 650mb. Ik denk er zelf over om de jukebox te kopen maar ik twijfel nog sterk.Op vrijdag 12 april 2002 14:07 schreef LuNaTiC het volgende:
Creative Jukebox 6 Gig.
Ik denk dat ik hem ga verkopen en dat ik dan een MP3 CD-speler ervoor ga kopen (Napa of toch maar iRiver?)
Verwijderd
Verwijderd

SlimX is volgens mij de beste keus (kHebber zelf ooke 1) omdat hij gewoon echt heeeeeel betrouwbaar is en dmv de CD's zwaar flexibel is. Ook kun je dan je 20 MPs's als gewone cd fikken en gebruiken (wat daar precies het voordeel van is weettikniet maar het KAN welOp zaterdag 13 april 2002 19:21 schreef MaXiMizE het volgende:
*zucht*
ik heb moeite met kiezen tussen de Slim X en de Mpio DMG 128meg
ik wil eigenlijk wel een mp3 speler omdat ik anders ook nog een brander moet kopen (brander net kapot gegaan) en ik eigenlijk niet zoveel -verschillende- muziek luister. (heb hier 20 mp3tjes op mn hd staan, en die luister ik gewoon de hele dag door
)
Maar slim x heeft zoooo veeeel functiesis mooi
, en heeft een remote. (DMG niet)
Jammer dat hij toch wel groot is, ik wil wel iets wat in m'n jaszak past, en -helemaal- niet skipped mocht ik zin hebben om te joggen/rennen.
Ik weet dat dat met de slim x nauwelijks gebeurd, maar ik vertrouw het gewoon niet als dat ding de hele tijd heen en weer schudt, en helemaal niet als hij 389 euro heeft gekost
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
DIE HEB IK OOKOp maandag 08 april 2002 22:23 schreef -Stef- het volgende:
[..]
Nou ja, het is dat ik toch niets te doen heb:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo heel erg paarsig valt toch wel mee. Is gewoon een mooi kleurtje.
Laat hem dan maar niet uit je handen glippen.Op maandag 15 april 2002 22:02 schreef bopitje het volgende:
[..]
DIE HEB IK OOK!
!
!
!
EN HIJS ERG VET HOOR
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ik ookOp dinsdag 16 april 2002 13:31 schreef WilliamX het volgende:
* Matsie is de bezitter van een Napa MC380
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Verwijderd
Verwijderd
Nice! Had je geld over?Op woensdag 17 april 2002 01:12 schreef ReseTTim het volgende:
[afbeelding]
eindelijk heb ik hem dan hoor de iPod 5gig versie![]()
mooi dingetje
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Mooi ding, ik had hem in de winkel gezien voor €300, maar dat vind ik veel te veel geld voor een musicplayer. Er hoort ook nog een remote bij voor om je pols toch? Ben je alleen niet bang dat je hem kwijtraakt?Op donderdag 18 april 2002 14:53 schreef Tony Vroon het volgende:
Panasonic SV-SD75.
Met SD memory cards.
Lief klein dingetje met 64MB (in die bovenste tunnel gaat 'n AAA-batterij, dan heb je wel 'n idee hoe groot 't ding is).
[afbeelding]
hoe zijn de ervaringen? hoeveel muziek kan er op met wma en hoe is geluidskwaliteit? tell me! ik denk er sterk overOp donderdag 18 april 2002 09:21 schreef Nalden het volgende:
Frontier Labs Nex II
128 MB
prima player!
Klopt, zit ook 'n horlogeband bij.Op donderdag 18 april 2002 16:45 schreef noki_JA het volgende:
Mooi ding, ik had hem in de winkel gezien voor €300, maar dat vind ik veel te veel geld voor een musicplayer. Er hoort ook nog een remote bij voor om je pols toch? Ben je alleen niet bang dat je hem kwijtraakt?
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd

ik heb ook een napa mcd380.Op woensdag 17 april 2002 17:12 schreef Matsie het volgende:
[..]
ik ook
en een philips expanium 404
[afbeelding]
ah weer 1 met dat ding. Nogmaals mijn vraag. wat zijn je ervaringen???? graag zoveel mogelijk info, kan i tegen een stootje, hoe is geluidskwaliteit?Op vrijdag 19 april 2002 12:21 schreef henkleerssen het volgende:
NexII met 256 Mb.. 2 AA batterijen gaan 25 uur mee...
is dat een fijne aansteker jaOp vrijdag 19 april 2002 13:27 schreef martinweb.nl het volgende:
Deze heb ik, en ik ben er heel tevreden over:
[afbeelding]
een woord... perfect!Op vrijdag 19 april 2002 12:40 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
ah weer 1 met dat ding. Nogmaals mijn vraag. wat zijn je ervaringen???? graag zoveel mogelijk info, kan i tegen een stootje, hoe is geluidskwaliteit?
Maar volgens mij bestaat hier al een lange draad over de NexII.. ff search gebruiken!Op vrijdag 19 april 2002 12:40 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
ah weer 1 met dat ding. Nogmaals mijn vraag. wat zijn je ervaringen???? graag zoveel mogelijk info, kan i tegen een stootje, hoe is geluidskwaliteit?
langste draad die ik zie is iets van 14 replys. En als mensen dat ding hebben kunnen ze best ff antwoorden niet dan?Op vrijdag 19 april 2002 16:36 schreef henkleerssen het volgende:
[..]
Maar volgens mij bestaat hier al een lange draad over de NexII.. ff search gebruiken!
Verwijderd
Yep das waar de langste draad is 14 reply's, ik zou ook wel graag nog meer info hebben over die Nex 2, ondersteunt die ook de microdrive van 340 MB???Op vrijdag 19 april 2002 17:53 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
langste draad die ik zie is iets van 14 replys. En als mensen dat ding hebben kunnen ze best ff antwoorden niet dan?
bedankt aan de voorgaande die dit ook gedaan heeft
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
OK... de langste NexII topic is idd 14 replys. Microdrive (CFII) zou geen probleem moeten zijn met de laatste firmware update (standaard zoals je hem nu koopt geloof ik). Zo'n microdrive neemt wat meer stroom.. ik weet niet of het dan minstens 10 uur mee gaat.. in ieder geval gaat hier CFI (dane elec 256 MB) gewoon 25+ uur mee op 2 AA batterijen... dus.Op zaterdag 20 april 2002 15:49 schreef pikachuf het volgende:
[..]
Yep das waar de langste draad is 14 reply's, ik zou ook wel graag nog meer info hebben over die Nex 2, ondersteunt die ook de microdrive van 340 MB???
Ik zoek eigenlijk een kleine, niet zware, stevige Mp3 player met zeer goeie antishock en met een batterij autonomie van meer dan 10 uur.
En hij moet minstens 256 MB opslag hebben of moet werken met die minicdr's of met grote cd's natuurlijk.
En dus denk ik dat die Nex 2 wel daar dicht in de buurt komt:
naar ik al gelezen heb is hij klein, weegt hij niet veel, hij werkt met geheugenkaart of met de microdrive dus antishock is normaalgezien geen enkel probleem.
Zijn autonomie is ook lang genoeg so...
nog iemand met ervaringen???? Of weet iemand dan dat "groot" topic over de nex 2 staan????
Of nog ervaringen over mp3-players? Ik lees ze graag
Jammer dat die beatman 2 nog steeds niet zo'n goeie antishock heeft want dat was anders ook wel een goed ding.
Die napa 380 ziet er ook wel tof uit (na al die positieve ervaringen te lezen).
mm valt toch wel mee? Goed geluid ook!Op zaterdag 20 april 2002 18:16 schreef VoLtarC het volgende:
hey luitjes. ik ben de trotse eigenaar van de Iriver IMP-350 a.k.a SLIMX. en o o o wat is dat ding relaxed. ik hou van dat beesienu alleen nog ff dat firmware fixuh, en dan ben ik helemaal happy... lathurr
Unreal Tournament '99

Verwijderd
I served in a company of heroes.
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛

Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq