Whatever.
same hereOp zondag 07 april 2002 22:16 schreef meendering het volgende:
iRiver iMP350 Silver
Ben er zeer tevreden over, kost wat: maar dan heb je ook wat.![]()
39
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik ben trotse eigenaar van een Iriver 350. Als zovelen op tweakers volgens mij
Money for nothin' and your chicks for free
700 MB+
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Verwijderd
Ooooooh... die is kewlOp maandag 08 april 2002 11:29 schreef DeeJee het volgende:
Ik heb de Havin Exonion
http://www2.havin.com/havin_eng/products/mp3cdp/mp3cdp.htm
Viva la Netherlands!
ik heb nu: Napa MCD380 (mini mp3 cd player)
Trust Cyberman (flashcard player)
2 lekker goedkope spelertjes die prima voldoen voor zo af en toe gebruik..
de Trust voor 30 min hardlopen precies goed, lekker licht!
de Napa voor op de fiets of met plugin in auto ook prima te usen.
I served in a company of heroes.
heb ik ookOp zondag 07 april 2002 19:16 schreef Bobbert het volgende:
Philips eXpanium 8cm
heb ook een napa btw
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Een Nomad IIc
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Helaas niet meer zo bijzonder als vroeger
Daar sluit ik mij bij aan. Oh, en ik heb er ook eentje.Op maandag 08 april 2002 19:52 schreef InfraC het volgende:
ik ben de trotse eigenaar van de Iriver 250![]()
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd
archos Jukebox Recorder 20 gig MP3 Encoder & Player:

met usb 2.0 voor € 402,50
of de personal jukebox met 20 gig.

met usb 1.0 en hele goede koptelefoon voor € 729
wie geeft mij advies, bij dit luxe probleem
ik zou wachten op de rio riot...Op maandag 08 april 2002 20:10 schreef Multipla het volgende:
ik kan niet kiezen tussen de
archos Jukebox Recorder 20 gig MP3 Encoder & Player:
[afbeelding]
met usb 2.0 voor € 402,50
of de personal jukebox met 20 gig.
[afbeelding]
met usb 1.0 en hele goede koptelefoon voor € 729
wie geeft mij advies, bij dit luxe probleem
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
128MB geheugen
Sony mdr-e888 earbuds
Heerlijk spelertje, alleen de support zuigt zwaar (half afgemaakte firmware, afspraken niet nakomen, zwaar onlogische bediening en software). Gelukkig is der een heleboel verbeterd door enthousiastelingen die de firmware gecracked hebben. Nu kun je 'm dus ook gewoon gebruiken als supergrote diskettedrive enzo
Alleen heeft hij nu trouwes wel net een flash kaartje van me zitten verneuken. Tijdens het transferren bleef de software hangen en nu is de CIS (soort fat tabel) van het smartmedia kaartje verneukt. Zelfs zo zwaar dat hij er zelf ook nix meer mee kan. En hij moet natuurlijk ook weer zo nodig een eigen format gebruiken, dus formatteren in een flashcard reader hoeft nog geen succes te betekenen
Opzich dus echt gewoon goede hardware, maar de software zuigt aan alle kanten
heb je hier toevallig wat foto's van want me maat wil die namelijk ook kopen in het violet maar op sommige plaatjes ziet hij er wel heel erg paarsig uit vandaar.Op maandag 08 april 2002 12:41 schreef trictrac het volgende:
Iriver IMP350 violet ... hij roelt
Alvast bedankt
39
Nou ja, het is dat ik toch niets te doen heb:Op maandag 08 april 2002 22:01 schreef Homedisc het volgende:
[..]
heb je hier toevallig wat foto's van want me maat wil die namelijk ook kopen in het violet maar op sommige plaatjes ziet hij er wel heel erg paarsig uit vandaar.
Alvast bedankt

Zo heel erg paarsig valt toch wel mee. Is gewoon een mooi kleurtje.
Verwijderd
die is niet rechtOp maandag 08 april 2002 21:23 schreef Mooooody het volgende:
[..]
ik zou wachten op de rio riot...
en hoe duur zal die worden die riot, is dat al bekend?
Verwijderd
hunh?Op dinsdag 09 april 2002 19:59 schreef jimtegoesdj het volgende:
een rio500 256 mb :D:D:D:D:D:D:D
hoe heb jij dat voor elkaar? De support voor de 128MB kaartjes is al klote, laat staan dat er 256MB kaartjes inkunnen. Als je die al kunt krijgen
De siemens sl45 ongelooflijke brakke kwaliteit vergeleken met mijn sony nw-e3. Dit is echt een supergaaf ding.
Het valt mij op dat bijna niemand deze heeft terwijl er op die 64 mb met atrac3 formaat makkelijk een cd'tje op past.
Prachtig ontwerp en zo klein dat ie in je kleinste vakkie van je spijkerbroek past
heeft die nou een remote of nietOp zondag 07 april 2002 22:24 schreef Hielko het volgende:
Hier een bezitter van de MPIO DMG 128MB
ik wil er ook eentje gaan aanschaffen
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Bevalt erg goed, alleen op een volgende Nex zou ik dit graag willen zien:
-stalen (aluminium?) behuizing
-FM tuner
-ingbouwde Lithium Ion batterij
Dan zou ie perfect zijn.
oranje-witte kleur
ik hoop dat ik het type nr goed heb
Zelf heb ik het ding weinig gebruikt, het is langer uitgeleend geweest aan iemand die het als cd speler gebruikte.
de redenen waarom er weinig mp3 op is afgespeeld:
-is dat het willekeurig selecteren van nummers lastig is.
met de bijgeleverde afstandbedieneing is het idd mogelijk met sprongen van 10 door de nummers heen te gaan, maar zonder afstand bediening, ga ik niet 119 keer op het next track knoppie drukken om het 120e nr te horen.
-er zit een piep in de uitgang van de mp3 chip (niet hinderlijk voor achtergrond muziek)
-zodra je de mp3 cd random liet afspelen, loopt ie willekeurig ergens vast, dit is getest met diverse cdtjes, maar allemaal ging het na verloop van tijd fout, probeerde je nu de nummers waarop hij vast liep gewoon af te spelen, dan ging het wel goed, dus het waren geen fouten in de cd.
Oftewel Minidisc, met longplay
leuk voor je, maar wat heeft dat met mp3 te makenOp vrijdag 12 april 2002 09:14 schreef sebastius het volgende:
Sony MD-RZ700
Oftewel Minidisc, met longplay
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
ga vandaag een 2e kopen
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
met 64MB
meteen te gebruiken om andere docs mee te nemen
Tijd van werken, tijd van rusten
alleen jammer dat-ie als telefoon drie maten te groot isOp vrijdag 12 april 2002 09:45 schreef Driek het volgende:
nokia 5510
met 64MB
meteen te gebruiken om andere docs mee te nemen
Lekker klein en schokvrij, wel weinig met die 96 Mb
Ik denk dat ik hem ga verkopen en dat ik dan een MP3 CD-speler ervoor ga kopen (Napa of toch maar iRiver?)
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Met compat Flash Expasion pack + CF kaartjes!
Verwijderd
ben je niet tevreden met je jukebox dan? 6 gig lijkt me aanzienlijk aantrekkelijker dan 650mb. Ik denk er zelf over om de jukebox te kopen maar ik twijfel nog sterk.Op vrijdag 12 april 2002 14:07 schreef LuNaTiC het volgende:
Creative Jukebox 6 Gig.
Ik denk dat ik hem ga verkopen en dat ik dan een MP3 CD-speler ervoor ga kopen (Napa of toch maar iRiver?)
Wat zijn jouw ervaringen met de jukebox?
Verwijderd
Verwijderd

Het was precies dezelfde als een Grundig, alleen zonder USB, dat scheelde 70euro !! Nou daarvoor wil ik het laden naar de player wel wat langer laten duren hoor
Ik zat tijdje terug in mn manual te lezen dat er ook een soort van Dockingstation te koop was voor dit apparaatje..
Iemand enig idee wat de functie hiervan zou kunnen zijn?
ik heb moeite met kiezen tussen de Slim X en de Mpio DMG 128meg
ik wil eigenlijk wel een mp3 speler omdat ik anders ook nog een brander moet kopen (brander net kapot gegaan
Maar slim x heeft zoooo veeeel functies
Jammer dat hij toch wel groot is, ik wil wel iets wat in m'n jaszak past, en -helemaal- niet skipped mocht ik zin hebben om te joggen/rennen.
Ik weet dat dat met de slim x nauwelijks gebeurd, maar ik vertrouw het gewoon niet als dat ding de hele tijd heen en weer schudt, en helemaal niet als hij 389 euro heeft gekost
SlimX is volgens mij de beste keus (kHebber zelf ooke 1) omdat hij gewoon echt heeeeeel betrouwbaar is en dmv de CD's zwaar flexibel is. Ook kun je dan je 20 MPs's als gewone cd fikken en gebruiken (wat daar precies het voordeel van is weettikniet maar het KAN welOp zaterdag 13 april 2002 19:21 schreef MaXiMizE het volgende:
*zucht*
ik heb moeite met kiezen tussen de Slim X en de Mpio DMG 128meg
ik wil eigenlijk wel een mp3 speler omdat ik anders ook nog een brander moet kopen (brander net kapot gegaan) en ik eigenlijk niet zoveel -verschillende- muziek luister. (heb hier 20 mp3tjes op mn hd staan, en die luister ik gewoon de hele dag door
)
Maar slim x heeft zoooo veeeel functiesis mooi
, en heeft een remote. (DMG niet)
Jammer dat hij toch wel groot is, ik wil wel iets wat in m'n jaszak past, en -helemaal- niet skipped mocht ik zin hebben om te joggen/rennen.
Ik weet dat dat met de slim x nauwelijks gebeurd, maar ik vertrouw het gewoon niet als dat ding de hele tijd heen en weer schudt, en helemaal niet als hij 389 euro heeft gekost
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
DIE HEB IK OOKOp maandag 08 april 2002 22:23 schreef -Stef- het volgende:
[..]
Nou ja, het is dat ik toch niets te doen heb:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo heel erg paarsig valt toch wel mee. Is gewoon een mooi kleurtje.
EN HIJS ERG VET HOOR
Laat hem dan maar niet uit je handen glippen.Op maandag 15 april 2002 22:02 schreef bopitje het volgende:
[..]
DIE HEB IK OOK!
!
!
!
EN HIJS ERG VET HOOR
http://www.mp3man.nl/product/1477
daar ziet ie er niet echt lomp uit.. alleen bij zn afmetingen staat dat ie 20 mm dik is....en de ipod is zeker
wel lomp en dies 19 mm dik... maar op die foto ziet de nex II er dus echt niet lomp uit
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

eindelijk heb ik hem dan hoor de iPod 5gig versie
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ik ookOp dinsdag 16 april 2002 13:31 schreef WilliamX het volgende:
* Matsie is de bezitter van een Napa MC380
en een philips expanium 404
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Verwijderd
vet mooi je brandt je cd'tje en klaar kan ook wma aan vet mooi
Verwijderd
Nice! Had je geld over?Op woensdag 17 april 2002 01:12 schreef ReseTTim het volgende:
[afbeelding]
eindelijk heb ik hem dan hoor de iPod 5gig versie![]()
mooi dingetje
heb je het zussentopic nog een beetje in de gaten gehouden? Slecht nieuws voor je, maar ik heb mijn best gedaan
hele oude bak, iets van 4,5 jaar geleden gekocht voor 250of 350 gulden. werkt nog steeds helemaal goed
laat ID3 zien op scherm en ziet er leuk uit
prima geluid
http://www.grundig.be/nl/images/shared/products/productdownload/preview/mys_cdp9100_2z10_0375.jpg
Met SD memory cards.
Heel prettige speler, alleen het irriteert me mateloos dat ik die waardeloze RealJukebox moet installeren om bestanden erin te zetten
Weet iemand of er alternatieve software voor bestaat?
Lief klein dingetje met 64MB (in die bovenste tunnel gaat 'n AAA-batterij, dan heb je wel 'n idee hoe groot 't ding is).
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Mooi ding, ik had hem in de winkel gezien voor €300, maar dat vind ik veel te veel geld voor een musicplayer. Er hoort ook nog een remote bij voor om je pols toch? Ben je alleen niet bang dat je hem kwijtraakt?Op donderdag 18 april 2002 14:53 schreef Tony Vroon het volgende:
Panasonic SV-SD75.
Met SD memory cards.
Lief klein dingetje met 64MB (in die bovenste tunnel gaat 'n AAA-batterij, dan heb je wel 'n idee hoe groot 't ding is).
[afbeelding]
hoe zijn de ervaringen? hoeveel muziek kan er op met wma en hoe is geluidskwaliteit? tell me! ik denk er sterk overOp donderdag 18 april 2002 09:21 schreef Nalden het volgende:
Frontier Labs Nex II
128 MB
prima player!
Klopt, zit ook 'n horlogeband bij.Op donderdag 18 april 2002 16:45 schreef noki_JA het volgende:
Mooi ding, ik had hem in de winkel gezien voor €300, maar dat vind ik veel te veel geld voor een musicplayer. Er hoort ook nog een remote bij voor om je pols toch? Ben je alleen niet bang dat je hem kwijtraakt?
Ik heb 'm in de aanbieding gekocht voor iets minder, 240 euro, bij Mediamarkt Rotterdam
Ik gebruik zelf het halskoordje, dan heb je 'm altijd bij je, kan 'ie niet kwijtraken
Heb je ook wel op de plaatjes gezien denk ik, blauw koord.
Maar al iemand alternatieve software, of ben ik de enige die deze speler heeft? (Zal toch niet
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd

Heel leuk dingetje ... hd is alleen een beetje te klein aan het worden. Binnenkort toch maar eens aan een upgrade gaan denken .. leuke 20 gig schijf ofzo
helaas niet de 3.
maar hijs wel wat groot maar verder wel leuk.
ik heb ook een napa mcd380.Op woensdag 17 april 2002 17:12 schreef Matsie het volgende:
[..]
ik ook
en een philips expanium 404
[afbeelding]
Maar waarom heb je een napa en een philips? of had je eerst de philips en daarna de napa
ah weer 1 met dat ding. Nogmaals mijn vraag. wat zijn je ervaringen???? graag zoveel mogelijk info, kan i tegen een stootje, hoe is geluidskwaliteit?Op vrijdag 19 april 2002 12:21 schreef henkleerssen het volgende:
NexII met 256 Mb.. 2 AA batterijen gaan 25 uur mee...
is dat een fijne aansteker jaOp vrijdag 19 april 2002 13:27 schreef martinweb.nl het volgende:
Deze heb ik, en ik ben er heel tevreden over:
[afbeelding]
een woord... perfect!Op vrijdag 19 april 2002 12:40 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
ah weer 1 met dat ding. Nogmaals mijn vraag. wat zijn je ervaringen???? graag zoveel mogelijk info, kan i tegen een stootje, hoe is geluidskwaliteit?
Kan tegen een stootje, goed geluid, met equalizer. Ziet er weiliswaar plastic uit.. maar ik kan echt niet klagen .. samen met Dane elec 256 MB.. is het perfect. Batterijen gan lang mee.. ook oplaadbare... dus. Ik zie als enige alternatief ff snel de bantam die kleiner is.. maar ook rete duurder.. dus...
Maar volgens mij bestaat hier al een lange draad over de NexII.. ff search gebruiken!Op vrijdag 19 april 2002 12:40 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
ah weer 1 met dat ding. Nogmaals mijn vraag. wat zijn je ervaringen???? graag zoveel mogelijk info, kan i tegen een stootje, hoe is geluidskwaliteit?
Kheb ook nog zo'n Lenoxx MP768 liggen, die had ik net een maadn voordat ik die andere had gewonnen gekocht
Zijn trouwens allebei erg fijne spelers!
langste draad die ik zie is iets van 14 replys. En als mensen dat ding hebben kunnen ze best ff antwoorden niet dan?Op vrijdag 19 april 2002 16:36 schreef henkleerssen het volgende:
[..]
Maar volgens mij bestaat hier al een lange draad over de NexII.. ff search gebruiken!
bedankt aan de voorgaande die dit ook gedaan heeft
Verwijderd
Yep das waar de langste draad is 14 reply's, ik zou ook wel graag nog meer info hebben over die Nex 2, ondersteunt die ook de microdrive van 340 MB???Op vrijdag 19 april 2002 17:53 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
langste draad die ik zie is iets van 14 replys. En als mensen dat ding hebben kunnen ze best ff antwoorden niet dan?
bedankt aan de voorgaande die dit ook gedaan heeft
Ik zoek eigenlijk een kleine, niet zware, stevige Mp3 player met zeer goeie antishock en met een batterij autonomie van meer dan 10 uur.
En hij moet minstens 256 MB opslag hebben of moet werken met die minicdr's of met grote cd's natuurlijk.
En dus denk ik dat die Nex 2 wel daar dicht in de buurt komt:
naar ik al gelezen heb is hij klein, weegt hij niet veel, hij werkt met geheugenkaart of met de microdrive dus antishock is normaalgezien geen enkel probleem.
Zijn autonomie is ook lang genoeg so...
nog iemand met ervaringen???? Of weet iemand dan dat "groot" topic over de nex 2 staan????
Of nog ervaringen over mp3-players? Ik lees ze graag
Jammer dat die beatman 2 nog steeds niet zo'n goeie antishock heeft want dat was anders ook wel een goed ding.
Die napa 380 ziet er ook wel tof uit (na al die positieve ervaringen te lezen).
Verwijderd
Verwijderd
1 minpunt: De bijgeleverde koptelefoon zit voor geen meter.
En er zit een Kenwood MP6090R radio/mp3 speler in mijn oto.
Verwijderd
klein en trilbestendig, en je doet lang met een setje batterijen. thats all i need.
Zag laatst dat de backpacks een beetje aan het dalen zijn qua prijs dus ga misschien binnenkort nog maar 128mb erbij kopen.
OK... de langste NexII topic is idd 14 replys. Microdrive (CFII) zou geen probleem moeten zijn met de laatste firmware update (standaard zoals je hem nu koopt geloof ik). Zo'n microdrive neemt wat meer stroom.. ik weet niet of het dan minstens 10 uur mee gaat.. in ieder geval gaat hier CFI (dane elec 256 MB) gewoon 25+ uur mee op 2 AA batterijen... dus.Op zaterdag 20 april 2002 15:49 schreef pikachuf het volgende:
[..]
Yep das waar de langste draad is 14 reply's, ik zou ook wel graag nog meer info hebben over die Nex 2, ondersteunt die ook de microdrive van 340 MB???
Ik zoek eigenlijk een kleine, niet zware, stevige Mp3 player met zeer goeie antishock en met een batterij autonomie van meer dan 10 uur.
En hij moet minstens 256 MB opslag hebben of moet werken met die minicdr's of met grote cd's natuurlijk.
En dus denk ik dat die Nex 2 wel daar dicht in de buurt komt:
naar ik al gelezen heb is hij klein, weegt hij niet veel, hij werkt met geheugenkaart of met de microdrive dus antishock is normaalgezien geen enkel probleem.
Zijn autonomie is ook lang genoeg so...
nog iemand met ervaringen???? Of weet iemand dan dat "groot" topic over de nex 2 staan????
Of nog ervaringen over mp3-players? Ik lees ze graag
Jammer dat die beatman 2 nog steeds niet zo'n goeie antishock heeft want dat was anders ook wel een goed ding.
Die napa 380 ziet er ook wel tof uit (na al die positieve ervaringen te lezen).
mm valt toch wel mee? Goed geluid ook!Op zaterdag 20 april 2002 18:16 schreef VoLtarC het volgende:
hey luitjes. ik ben de trotse eigenaar van de Iriver IMP-350 a.k.a SLIMX. en o o o wat is dat ding relaxed. ik hou van dat beesienu alleen nog ff dat firmware fixuh, en dan ben ik helemaal happy... lathurr
Hij deed het wel onder win 98.
ik heb al naar de site gemaild maar nooit een reactie terug gehad
Unreal Tournament '99
Kapot voor je t doorhebt
http://www.microboss.de/mp3/mp3_english/default_e.htm

Perfect ding! Precies klein genoeg om in je jaszak te steken, 480sec. shokprotection, ID3-tag. Hij slikt tot nu toe alles wat ik er in heb gedaan van CBR/VBR tot en 128 t/m 320 kbps, dus dat gaat lekker.
Hij voelt wat plastiek aan, maar dat heeft als voordeel dat ie wel erg licht is
De remote control werkt ook prima, alle functies die je nodig hebt zitten erop.
Het leukste van de Microboss is nog wel zijn prijs:
voor 104 incl. verzendkosten heb je 'm al en er zit zelfs TWEE jaar garantie op
64 mb flash geheugen en ik had nog een kaartje van 16 mb.
Ik heb dat ding al ruim een jaar en gebruik hem regelmatig.
Ik wilde persé een speler met flash geheugen en geen mechanische cd speler.
Hij is kleiner en dunner dan een pakje cigaretten.
en een iPaq 3630, 32 MB
Verwijderd
Wel een fijn ding, maar kan alleen niet met CD-RW's over weg.
De oplaadbare batterijen gaan best lang mee ongeveer 8 uur, ik gebruik geen gewone batterijen dus weet niet hoe lang die mee gaan.
Het enigste nadeel van mp3 cd spelers is dan je geen live sets kan splitten en disc at once kan doen, dus dan hoor je tussen de delen/nummers een pauze.
I served in a company of heroes.