Sinds kort heb ik een huis in Denemarken met een schuur die zo'n 20 meter van mijn huis vandaan ligt. De schuur is meer een klein appartementje wat we willen gebruiken om vrienden en familie over te laten komen. Nu wil ik hier ook graag een router plaatsen zodat men daar gebruik kan maken van draadloos internet en bekabeld internet (aardig wat mensen die daar een paar weken per jaar komen om te werken), maar ik heb geen idee hoe ik hieraan kan beginnen.
Het enige wat ik kan bedenken, is om een sleuf te graven en hier een pvc pijpje inleggen met een CAT6 UTP kabel hierin. Echter is er een gedeelte betegeld en zou ik om dat de ontwijken van mijn huidige router naar de schuur ongeveer 40 strekkende meters moeten gebruiken.
Qua huidige bekabeling loopt er niets van het huis naar de schuur, dus ik kan ook geen bestaande leidingen gebruiken om een kabel door te trekken).
Iemand tips en of ideeën hoe ik dit goed kan doen?
Het enige wat ik kan bedenken, is om een sleuf te graven en hier een pvc pijpje inleggen met een CAT6 UTP kabel hierin. Echter is er een gedeelte betegeld en zou ik om dat de ontwijken van mijn huidige router naar de schuur ongeveer 40 strekkende meters moeten gebruiken.
Qua huidige bekabeling loopt er niets van het huis naar de schuur, dus ik kan ook geen bestaande leidingen gebruiken om een kabel door te trekken).
Iemand tips en of ideeën hoe ik dit goed kan doen?