Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:44

bert pit

asdasd

*knip* Vragen naar ervaringen is niet de bedoeling in een aanbiedingentopic.

[ Voor 73% gewijzigd door Yorinn op 01-03-2023 18:37 ]

Nokia 6110, Sony Walkman, Commodore 64, steenkoolvrij sinds 1962

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Adeo
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 07-07 10:02
Langzaam aan gaan de prijzen zakken.

https://www.bauhaus.info/suche/produkte?text=holzpellets

Vanaf 33 cent per kilo .

[ Voor 12% gewijzigd door Adeo op 05-04-2023 09:22 . Reden: Prijs vermelding ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marchel
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-07 13:57

Marchel

Buy the rumor, sell the news.

...

[ Voor 99% gewijzigd door Marchel op 04-04-2023 21:02 ]

Toyota Supra Legend Premium AT GR 3.0 340pk (01/2022) - Pallet Kachel - 9 Zonnepanelen, 3915 WP - Geen gas aanslutiing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karazz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:17
Zojuist in de mail, aanbiedingen in mei bij allehoutpellets.be. Ben benieuwd of het interessante aanbiedingen worden...

https://www.be-grafico.be/marketing-allehoutpellets/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
karazz schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 18:40:
Zojuist in de mail, aanbiedingen in mei bij allehoutpellets.be. Ben benieuwd of het interessante aanbiedingen worden...

Zo op het eerste zicht lijken ze duurder dan toppellets een paar Posts hierboven, toch bijzonder omdat de btw in België op pellets lager is. Hoop op nog lagere prijzen in de zomermaanden….

Edit: zijn nog geen aangepaste prijzen, is nog geen mei 🥴

[ Voor 6% gewijzigd door ZeRoC00L op 29-04-2023 10:31 ]

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-07 06:30
karazz schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 18:40:

Prijzen lijken inmiddels geupdate te zijn voor zowel Belgie + Nederland:

PelletPrijs per kg (26-04-2023)Prijs per kg (01-05-2023)
Allehoutpellets Excellent Selection (NL)€0.50€0.44
Allehoutpellets Premium Selection (NL)€0.51€0.46
Allehoutpellets Excellent Selection (BE)€0.44€0.39
Allehoutpellets Premium Selection (BE)€0.45€0.40

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• von smallhausen
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-07 21:06
https://www.houtpelletsgigant.eu/

Dit is ook een interessante.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond19792
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-07 10:56
Daar heb ik afgelopen winter 4 ton van verstookt en ik kan je zeggen dat de prijs van deze pellet zeker goed is maar dat je dat ook terugziet in de kwaliteit.

Zeer regelmatig behoorlijke houtsnippers in de zakken waar je wormwiel wel tegen moet kunnen.

Ook is het een donkere pellet wat voor problemen kan zorgen wanneer je je kachel er niet juist op afstelt (branderbakjes die stuk gaan)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Steenwijkerland
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
Hier van mij ook wat info.
Topic is stil geworden.

Langer wachten nu op pellets zal geen zin heb en denk ik.
Zal niet veel lager zakken dan 400 euro incl. bezorgen.

Heb er vorig jaar 2 volle pellets dus bijna 2000 kg van verstookt.
Jaar ervoor hetzelfde.
Branden lekker warm en lang dus heel zuinig.
Roetvorming ruitje valt mee om de dag even schoonmaken met zoon nat weggooi doekje van bvb. De Lidl. En droog weggooi doekje er achteraan.

Ik heb zelf een "EdilKamin Slide2 7 up" die alles automatisch regelt, dus altijd ongeacht welke pellets je erin gooit de juiste verbranding.

Heb al veel merken pellets getest.
Van duur, blank, goedkoop en donker
Heb deze kachel nog maar 2 jaar.
Probeer zo goedkoop mogelijk te stoken.

Kachel staat hier van morgens 7 tot 10 uur avonds aan en gaat 1 zak van 10 kg doorheen.
En dan is het de hele dag gemm. 24 graden in de winter.
Heb groot hoekhuis.

Houtpelletgigant / Klein kromhof / Jerko (blijkbaar 3 bedrijfsnamen) zijn het goedkooptst momenteel incl. bezorgen 400 euro per pellet a 96 x 10kg = 960 kg.
Zijn wel wat donkere pellets dus een mix van ook hardhout.

Deze gebruik ik dus zelf.

Moet wel een gietijzeren branderbak hebben en/of gietijzeren branderkamer en dan gaat het prima!!

Dus geen kachel van de bouwmarkt met blikken bakje daar fikt het zo doorheen.

Zijn ook nog een actieve forum over (pellet)kachels.
Veel nuttige en technische info en ook voor de juiste instellingen etc..

https://www.pelletsforum.be

Ook voor parameters.

(Zitten ook Nederlanders op en NL bedrijven cq. Verkopers)

[ Voor 31% gewijzigd door Steenwijkerland op 25-06-2023 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementie
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 28-05 10:46
Bij devredigewinter.nl High Energy Pellets, 65 zakken van 15kg voor eur 199, inclusief verzenden. Dit is wel heel goedkoop. Er staan ook nog andere bijvoorbeeld Plopsa’s, 56 zakken van 14kg voor eur 199.

Iemand ervaring met dit bedrijf? Verschil met andere aanbieders vind ik wel groot. Ben wel wat voorzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-06 20:13

WWJD

*pluh*

Clementie schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 13:25:
Bij devredigewinter.nl High Energy Pellets, 65 zakken van 15kg voor eur 199, inclusief verzenden. Dit is wel heel goedkoop. Er staan ook nog andere bijvoorbeeld Plopsa’s, 56 zakken van 14kg voor eur 199.

Iemand ervaring met dit bedrijf? Verschil met andere aanbieders vind ik wel groot. Ben wel wat voorzichtig.
.com bedoel je?
100% fake.
Buitenlands telefoonnummer. Adres midden in een stad (geen loods oid met pellets voor de deur)
En verkoopt ook videokaarten? Alle alarmbellen gaan af hier :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:50
Clementie schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 13:25:

Mocht je geen pellets nodig hebben, dan kun je ook nog heel voordelig gaming pc's halen.
Tijdens het wachten kun je ook genieten van lekkere gerechten bij "De Open Keuken", wat op hetzelfde adres zit.

Ik zou het geld dus in m'n zak houden :-)

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Providentia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02:45
WWJD schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 13:30:
[...]

.com bedoel je?
100% fake.
Buitenlands telefoonnummer. Adres midden in een stad (geen loods oid met pellets voor de deur)
En verkoopt ook videokaarten? Alle alarmbellen gaan af hier :P
En een ander adres (duits adres) in de algemene voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementie
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 28-05 10:46
Bedankt. Wegblijven dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-07 14:19
Telefonisch even contact gehad met het bedrijf achter de website: Klein Kromhof pellets. Dit omdat er geen telefoon nummer op de website staat en ik niet zomaar 3 pellets afreken via IDEAL. Maar telefoon nummer is wel te vinden.

Adres, KVK, telefoonnummer etc klopt allemaal, even kort gesprek maar ik vertrouw het wel dus ik ga 3 x pallet bestellen en laten bezorgen.

De kwaliteit is afwachten maar mijn ouderwetse pelletkachel laat zich makkelijk aanpassen dus komt wel goed. In ergste geval iets vaker schoonmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kohen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:09
jjonkie schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 13:25:
[...]

Telefonisch even contact gehad met het bedrijf achter de website: Klein Kromhof pellets. Dit omdat er geen telefoon nummer op de website staat en ik niet zomaar 3 pellets afreken via IDEAL. Maar telefoon nummer is wel te vinden.

Adres, KVK, telefoonnummer etc klopt allemaal, even kort gesprek maar ik vertrouw het wel dus ik ga 3 x pallet bestellen en laten bezorgen.

De kwaliteit is afwachten maar mijn ouderwetse pelletkachel laat zich makkelijk aanpassen dus komt wel goed. In ergste geval iets vaker schoonmaken.
Wil je laten weten wanneer ze binnen zijn en hoe ze eruit zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steenwijkerland
  • Niet online
Hierbij een paar fotos.

Heb laatst dus wederom besteld en weer netjes verpakt geleverd.

Na de bestelling word je gecontact met de vervoerder en met 2 dgn geleverd.
Zo gaat en ging het bij mij.

Ken ook mensen die er in handelen en bestellen daar een trailers vol.
Jaren geleden haalde ik het ook hij die locale handelaren in de buurt met een aanhanger maar dan heb je het een paar keer in de klauwen en een kar huren voor 15 euro.

Voor dezelfde prijs dus aan huis geleverd bij mij achter het huis onder de overkapping.

Hier kun je echt wel vertouwd kopen en het bedrijf bestaat ook al erg lang.

Nogmaals het bestaat voor 70% uit hardhout!
Dus niet geschikt voor o.a goedkope Gamma kacheltjes.
Wel voor kaches met een goede gietijzeren branderbak.

laag verbruik en superveel warmte.

Sucses allemaal

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MWwm757uowu79etppqpDCk8wdp0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mDMBycSFktvrhY4oINskAQxo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NAo-xE9jzTHyL9KJQV3Jfjkis2g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aqSq4rtHt24JWOx2SDUYIEgz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 64% gewijzigd door Steenwijkerland op 21-07-2023 16:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-07 16:56
Bedankt voor deze tip. Hier heb ik nu ook mijn pellets besteld. Deze heb ik op donderdag besteld en vrijdag nam het vervoersbedrijf contact op voor een levering op dinsdag.
Het adres was niet correct doorgestuurd naar de vervoerder, maar ik ving hem op bij het juiste adres.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FdEUgVFUOHVN3o2R28brpt4KpxY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z5ASXoo4b4Mgu2TQVg9I0HQn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a59dEXS1CQI_FFhd5ijqle8cEbE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JO8B03arg3RYUDuA5TDo0hWM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AoR6meVE6w5HQLol5p_3ScxTGGs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K9WZyxsE4pma3tYzg9Ut91jO.jpg?f=fotoalbum_large

Vooralsnog ziet het er allemaal goed uit. Ben ook blij met de kleinere zakjes, deze passen namelijk in 1 keer in mijn kachel (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• von smallhausen
Ik heb zelf een volle vracht van 32 pallets van de houtpelletgigant gekocht ,erg netjes geholpen!
Na de winter breng ik verslag uit van het stookresultaat,! eerst maar eens lekker bbq en ,en op vakantie !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marchel

Marchel

von smallhausen schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 16:38:
Ik heb zelf een volle vracht van 32 pallets van de houtpelletgigant gekocht ,erg netjes geholpen!
Na de winter breng ik verslag uit van het stookresultaat,! eerst maar eens lekker bbq en ,en op vakantie !
Daar zou ik haast 32 jaar mee kunnen doen 8)7

Toyota Supra Legend Premium AT GR 3.0 340pk (01/2022) - Pallet Kachel - 9 Zonnepanelen, 3915 WP - Geen gas aanslutiing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenwijkerland
  • Niet online
ticfaudje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Priest
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 23:26
*knip*, crossposten voegt wat weinig toe :)

[ Voor 96% gewijzigd door Perkouw op 01-08-2023 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karazz
Afgelopen jaar heb ik elite pellets groen gestookt, was me goed bevallen. Zojuist kwam ik deze tegen, op de eigen site, prijs inclusief verzendkosten.

Lijkt me niet te duur, wel?

https://www.elitepellets.com/Elite-Groen-975kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-07 17:05

Perkouw

Moderator General Chat
8,15 de zak is niet te duur nee. Maar ook niet goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-07 14:19
jjonkie schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 13:25:
[...]

Het vervolg, 3 x een pallet laten komen. Betalen via ideal op dinsdag en vrijdag de trailer door de straat. Keurig afgeleverd. Beetje rare vorm zakjes maar wel handzaam (10 kilo )

Pellets zien er goed uit en zinken als een baksteen in de glaswater test. Voor de rest kan ik er nog weinig over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IplugNplay
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-04 13:43
Steenwijkerland schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 16:47:
Hierbij een paar fotos.

Heb laatst dus wederom besteld en weer netjes verpakt geleverd.

Na de bestelling word je gecontact met de vervoerder en met 2 dgn geleverd.
Zo gaat en ging het bij mij.

Ken ook mensen die er in handelen en bestellen daar een trailers vol.
Jaren geleden haalde ik het ook hij die locale handelaren in de buurt met een aanhanger maar dan heb je het een paar keer in de klauwen en een kar huren voor 15 euro.

Voor dezelfde prijs dus aan huis geleverd bij mij achter het huis onder de overkapping.

Hier kun je echt wel vertouwd kopen en het bedrijf bestaat ook al erg lang.

Nogmaals het bestaat voor 70% uit hardhout!
Dus niet geschikt voor o.a goedkope Gamma kacheltjes.
Wel voor kaches met een goede gietijzeren branderbak.

laag verbruik en superveel warmte.

Sucses allemaal

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb laatst ook hier besteld, ik wil een voorraad hebben naast wat ik zelf pers. Aangezien ik zelf aan een hoog percentage hardhout zit is dit prima om mee te beginnen.
Als het allemaal goed werkt dan kijk ik wel of ik de kachel nog moet upgraden ivm extra hitte.

die 10kg zakken zijn ook veel beter voor mij, makkelijk gieten uit die worsten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Bij Bauhaus zijn pellets in de aanbieding. 15 kg zak voor 5,99. Komt neer op 0.40/kg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odeklontje
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Racer89 schreef op maandag 4 september 2023 @ 07:19:
Bij Bauhaus zijn pellets in de aanbieding. 15 kg zak voor 5,99. Komt neer op 0.40/kg.

Ook bij Hornbach.de dezelfde 0.40/kg, zakken van 15kg voor €5,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:44

bert pit

asdasd

Odeklontje schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 21:01:
[...]

Ook bij Hornbach.de dezelfde 0.40/kg, zakken van 15kg voor €5,99.
foutje sorry

[ Voor 45% gewijzigd door bert pit op 04-11-2023 12:24 ]

Nokia 6110, Sony Walkman, Commodore 64, steenkoolvrij sinds 1962

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emil_406
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-07 12:16
Iemand ervaring met De Lange ecopellets? Ik heb ze zojuist besteld. Heel vroeger heb ik wel eens een pallet bruine de Lange pellets gehad. Die bevielen goed dus ik hoop dat dit dezelfde zijn.

https://www.toppellets.nl...houtpellets-de-lange-eco/

333,- per pallet. Prijs incl bezorgen net geen 400,-

Ik wilde eerst voor Jekro gaan, maar die zitten al op 460,- incl bezorgen. Dan wordt de stap naar gecertificeerde naaldhoutpellets wel erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marchel

Marchel

emil_406 schreef op maandag 11 december 2023 @ 13:01:
Iemand ervaring met De Lange ecopellets? Ik heb ze zojuist besteld. Heel vroeger heb ik wel eens een pallet bruine de Lange pellets gehad. Die bevielen goed dus ik hoop dat dit dezelfde zijn.

https://www.toppellets.nl...houtpellets-de-lange-eco/

333,- per pallet. Prijs incl bezorgen net geen 400,-

Ik wilde eerst voor Jekro gaan, maar die zitten al op 460,- incl bezorgen. Dan wordt de stap naar gecertificeerde naaldhoutpellets wel erg klein.
Ik heb nog niet veel ervaring met Pallets, maar werd recent erop gewezen dat mijn type kachel witte pallets moet hebben. Donkere pallets schijnen overwegend warmer te worden en als je kachel hier niet op voorbereid is zou het sneller kapot kunnen gaan. Ik heb een Nordic Fire kachel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emil_406
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-07 12:16
Marchel schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:13:
[...]

Ik heb nog niet veel ervaring met Pallets, maar werd recent erop gewezen dat mijn type kachel witte pallets moet hebben. Donkere pallets schijnen overwegend warmer te worden en als je kachel hier niet op voorbereid is zou het sneller kapot kunnen gaan. Ik heb een Nordic Fire kachel.
Ik stook al 12 jaar met 2 pelletkachels. Afwisselend wit / bruin. Ik zoek altijd naar de laagste kiloprijs. Elke pellet heeft zijn voor/nadelen. Wat vooral belangrijk is, stel je kachel af op het soor pellets voor de beste ervaring. Check af en toe je rookgastemperatuur. Niet te heet, niet te koud.

Ik heb nog altijd de pelletkachels die ik oorspronkelijk gekocht heb en jaarlijks onderhoud doe ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karazz
Ik kreeg afgelopen week netjes per post een aanbieding doorgestuurd van houtpelletsgigant, waar ik afgelopen jaar een pallet heb afgenomen.

De actie is €280 voor een pallet (960kg), dus volgens mij zijn de prijzen weer wat aan het zakken.

https://www.houtpelletsgi.../houtpellets-hele-pallet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Hm, ik zie het eigenlijk al geruime tijd zo rond de 5 euro de 15kg zitten voor zakken met de nodige certificeringen (A1). Zonder die certificering zitten ze gemiddeld genomen hier iets onder, maar daar zie ik ook niet écht een daling?

Pak je een firma als TopPellets zie ik dezelfde prijs al sinds Maart voor een pellet. Kijk ik naar firma's in DE dan zie ik hier ook al maanden dezelfde prijzen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• von smallhausen
Vorige week de pellet voorraad weer aangevuld , de jekro pellets , die ik vorig jaar gekocht had waren goed bevallen , maar gaven behoorlijk veel ,,slak,, elke 2 dagen moest de branderbak schoongemaakt worden.

Nu had ik vorig jaar al een prijsopgave gehad van power-flame.eu , maar die was toen te hoog.
Een paar weken geleden hadden ze weer een aanbieding: een volle vrachtwagen 24 pallets rechtstreeks uit polen ,eersteklas pellets voor een zeer nette prijs , moesten wel met de eigen heftruck gelost worden, maar dat is geen probleem.
Bij het lossen trok ik een zak kapot ,erg zuiver spul en het ruikt of dat je in het bos staat.TOP!

Maw het is een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
@von smallhausen mag ik vragen wat je daarvoor kwijt was? Of liefst nog in relatie tot 15kg of 10kg zakken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• von smallhausen
Perkouw

Het zijn 15 kg zakken, ik betaalde 28 cent/kg ex btw maar wel thuisbezorgd voor een volle vracht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries55
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 15-07-2024
*knip* Spam

[ Voor 100% gewijzigd door Yorinn op 15-07-2024 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odeklontje
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Nu bij de OBI in Duitsland voor 0.36€/kg. https://www.obi.de/p/2353...llets-6-mm-sackware-15-kg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/26uzdJA9AU3kx2Vx7N6Njg1qHEU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PhQAXvGe9qCqOlP6dqQdcaPY.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Standaard prijs bij de Bauhaus -> https://www.bauhaus.info/...nd-holzpellets/p/25487527 vanaf 66 stuks krijg je ze nog wat goedkoper. Kan je beter wachten tot een échte aanbieding (ook daar) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Anubis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-07 12:35
Perkouw schreef op maandag 16 december 2024 @ 18:51:
Standaard prijs bij de Bauhaus -> https://www.bauhaus.info/...nd-holzpellets/p/25487527 vanaf 66 stuks krijg je ze nog wat goedkoper. Kan je beter wachten tot een échte aanbieding (ook daar) ;)
Let wel op dat de ene kwaliteit niet de andere is. Ik kan hier niet zeggen welke beter is, maar zou eerst paar zakjes van ieder testen voordat je 1m3 gaat bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horsewood
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 17-01 10:29
*knip* Spam

[ Voor 92% gewijzigd door Yorinn op 17-01-2025 10:41 ]

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Ervaringen met houtpellets (en andere vragen over pelletkachels) mogen in Het pelletkachel topic worden gedeeld.

• Vergeet niet om bij aanbiedingen rechtstreeks naar de website te linken. Referrals worden verwijderd.
• Geef ook zoveel mogelijk specifieke informatie over de aanbieding, dus niet alleen de melding.
• Vergeet niet om de aanbiedingsprijs te vermelden bij je aanbieding.
• Melden wat je besteld hebt, is niet de bedoeling van het topic.
• Vragen naar aanbiedingen is ook hier niet de bedoeling.
• Kortingscodes mogen in het topic geplaatst worden, per DM uitdelen is niet de bedoeling.
• Slowchat mag hier achterwege blijven.