Ik heb me weer smakelijk zitten vermaken met alle reacties op de aankondiging van dit toestel, altijd fijn om te weten dat er meer kennis op Tweakers zit qua telefoons en markt dan wat één van de meest rijke bedrijven ter wereld er vanaf weet
Afgelopen 2 jaar is de SE 2020 zo ongeveer het go-to werkpaard binnen de organisatie waar ik werkzaam ben geworden als opvolger van de SE 2016 en de iPhone 7 (en enkele bejaarde 5S'en die nog rondzwerven ).
Echt geweldig toestel kan niet anders zeggen. Erg weinig problemen mee tot nu toe

Heb er sinds de release van de 2020 één voor mijn vrouw besteld en ondertussen meer mensen zover gekregen om er één te kopen en ook hier bij bijzonder weinig gedoe er mee behalve de aanschafprijs maar ik verwacht dat ze langer meegaan dan 2 jaar dus dan is dat netto ook weer opgelost
Zoals ik zei kan ik me dan ook kostelijk vermaken als ik weer lees dat het toestel een te kleine accu heeft, te grote bezels, bejaard design, geen amoled scherm, geen 90Hz, ect en dat echt geen hond het gaat kopen.
Ondertussen hoor ik niemand daarover klagen omdat het de meeste mensen die zo'n toestel gebruiken simpel weg geen biet interesseert en het toestel gewoon doet wat het moet doen. Werken zonder gedoe.
Ondertussen is bij mij, zwagers, broer, ect de vlag uitgegaan omdat we verlost zijn van het leed wat Huawei/Xiaomi heet en niet elke paar weken weer een vaag issue op mogen lossen.
Ik ben iig blij met een update van de SE en weet zeker dat hier een markt voor is:)
@
Alekz87 Voor mij was FaceID ook een musthave komende van Android maar als ik zie hoeveel sneller mijn vrouw is met betalen met haar touchID

Tegen de tijd dat ik dubbelgeklikt heb en het toestel op mijn gezicht gericht heb en FaceID z'n trucje gedaan heeft, heeft zij al betaald
Het heeft beide zijn voor- en nadelen maar sneller is TouchID wel helaas.