Ik wil absoluut wel een 5.1 opstelling weer hebben.
Ik heb 2 jaar Dolby Pro Logic gehad en nu dan een 5.1/DD setje,en ik vind op zich alle 6 speakers wel belangrijk.
Maar ben wel van mening dat de fronts en de sub de meeste aandacht moet krijgen ;
fijne frontspeakers omdat ik niet alleen van DVD,maar ook van audio wil genieten en een lekkere subwoofer omdat ik nou eenmaal kick op een strak bass-geluid.

Hetgeen wat mij eigenlijk het minst kan schelen,zijn de rear-speakers,omdat die normaal gesproken het minst geluid produceren.(Ik wil ze er absoluut bij,maar hoeft niet top-of-the-bill).
Aangezien ik nu maar een beperkt budget heb,denk ik er op dit moment verstandig aan te doen om eerst de fronts/rears/center aan te schaffen,en bv over 2-3 maanden een goede subwoofer.
Op die manier kan ik toch van alle voorzieningen genieten,zowel "normaal" audio als dvd.
Ik vind nog steeds die Mission M72 speakerset heel fraai eruitzien,en past ook nog eens goed in mijn budget !
Natuurlijk ga ik ze vantevoren eerst eens grondig luisteren cq vergelijken.

Na latere aanschaf van een subwoofer (verwachte kosten +/- 1000,- ),kom ik op een totaabedrag van ongeveer 4000,-,wat ik echt genoeg vind voor een installatie.
(Mijn vrouw vind de helft al teveel

)
Ik heb alleen nog een ander vraagje:
Wat is nou beter,aangezien ik ook nog een DVD-speler en receiver aan moet schaffen;
DVD-speler + Receiver met ingebouwde decoder, of
Receiver + DVD-speler met ingebouwde decoder ?
En bij die laatste optie heb je natuurlijk ook weer andere aansluitmogelijkheden toch? Waar moet ik dan op letten?