Platenspeler met een budget van 1-2k

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsvdw
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 09-02-2024
Ik zoek een?
platenspeler.

Wat is je budget?
[i] 2-4k

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i] ik moet er nog een geluidsinstallatie kopen (luidsprekers & versterker). Hiervoor is m’n budget 2-3k

Wat heb je zelf al gevonden?
[i] technics lijkt me kwalitatief goed, maar als er in het hogere segment dezelfde als niet betere kwaliteit te halen valt en het is esthetisch, wil ik dat overwegen. Het heeft sentimentele waarde.

Welke vragen heb je hier nog over?
[i] wat zijn de do’s en don’ts bij de aanschaf van een gehele set? Ik hoorde dat het element ook heel belangrijk is. Eventueel phonopre(?). Het liefst met niet te veel onderhoud aan de installatie :)

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:19

FeaR

In GoT we trust

Volgens mij is er wat verwarring na mijn laatste bericht. Althans, en lopen en wat zaken door elkaar.

Voor algemene vragen zoals de do's en don'ts van vinyl (en daar komt vast een concreet voorstel uit....) kan je gewoon in Het Grote Vinyl Topic deel 4 terecht. Daar hoeft geen topic binnen Consumentenelektronica Aankoopadvies voor geopend te worden. Let alleen wel dat het concreet blijft in het vinyl-topic. Welke speakers dan wel versterker te kopen, zoals je vorige keer vroeg, is daar offtopic en niet gewenst. Daar is een topic binnen Consumentenelektronica Aankoopadvies voor. Echter, zoals de template en ik eerder heb aangegeven moet een dergelijk topic wel aan de eisen op GoT voldoen en dat doet het topic in deze vorm niet. Op GoT verwachten we dat je zelf onderzoek doet en tot een short list van apparatuur komt, wij gaan geen merken en types noemen op een budget dat jij noemt. Zo'n forum is GoT niet.

Mocht je nog vragen hebben stuur mij dan even een DM of e-mail alvorens een nieuw topic te openen. Al is mijn advies om in het Vinyl topic de concrete vragen te stellen over de platenspeler.

[ Voor 34% gewijzigd door FeaR op 28-02-2022 20:25 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.