Ik ben nu op de desbetreffende computer, ik heb hem wel even gebeld omdat ik zie dat hij nog steeds op IDE staat, hij zegt dat mijn computer uefi niet ondersteund, en dat het beter op ide kan blijven draaien, en dat ik verder niets meer moet veranderen, in mijn bios staat wel uefi compliant, maar goed. Hij heeft koelpasta vervangen, computer stofvrij gemaakt, bios update, en een ram kaartje vervangen, hij zegt als je problemen krijgt ff bellen dan vervangt hij de andere ram kaart ook, omdat het dan niet compatible is. Ik zie dat hij de ventilatoren op de kast zelf niet stofvrij heeft gemaakt, die zijn nog onder het stof, maar ik neem aan de binnenkant van de pc wel, ik ga um ook niet meer openmaken, ik ben bang dat ik iets kapot maak. Hoop dat ik nu weer kan gamen met normale fps, moet ik nu nog iets doen om te laten zien aan jullie hoe mij pc nu werkt en of het optimaal werkt?
Wat moet ik nu nog doen, ik kan wel de software van mijn grafische kaart installeren? En mijn software van mijn muis, om de dpi in te stellen, dat heb ik nodig voor het gamen, en de game zelf installeren. En bij energiebeheer, staat hij op gebalanceerd, dat kan ik op hoge prestaties zetten toch?
Ik laat alvast wel wat zien, moet ik de optionele updates installeren? Hij zei dat ik er verder niet meer moest aanzitten maar jullie weten het ook toch? Of moet ik het gewoon zo laten, if it isnt broken dont fix it zeggen ze wel eens.
Is het normaal dat mijn geheugen al 44% gebruikt, alleen maar als ik de firefox browser open heb en taakbeheer?
Ik heb net de computer even opnieuw opgestart omdat windows notification center een uitroepteken gaf terwijl er niets opmerkelijks was, nu geeft die weer een groen vinkje, alleen toen ik opnieuw opstartte, en op het bureaublad was, zag ik heel snel een command prompt tevoorschijn komen, een halve seconde en hij was weer weg, wat betekent dat? heb verder niets veranderd.
Ik zie ook dat er meerdere versies zijn geinstalleerd van de grafische kaart driver? of hoort dit allemaal zo?
Windows 10 Home 64-bit
CPU
Intel Core i7 2600 @ 3.40GHz 32 °C
Sandy Bridge 32nm Technology
RAM
8,00GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)
Motherboard
BIOSTAR Group H61ML (SOCKET 0) 33 °C
Graphics
SMS24A350H (1920x1080@59Hz)
2048MB ATI AMD Radeon R7 200 Series (ATI AIB) 24 °C
Storage
447GB KINGSTON SA400S37480G ATA Device (SATA-2 (SSD)) 26 °C
Optical Drives
TSSTcorp CDDVDW SH-222AB ATA Device
Audio
AMD High Definition Audio Device
[