Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk simracen met tripple screen? rFactor 2, Acc , Iracing
Wat mag het systeem gaan kosten?
3500,- tientje meer of minder maakt niet uit. Ik ga de pc zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb 3x 27"1080p 60Hz schermen welke ik in de toekomst ga vervangen voor 1440p 144Hz
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb qua performance lever iets over dan te weinig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU intel, moederbord en videokaart MSI, maar dat is niet heilig, het moet goed zijn.
Qua systeem kast vond ik de be quiet! Dark Base 700 Zwart een mooie kast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet stil zijn mijn huidige systeem heb ik 8 jaar. Wel een een upgrade gedaan naar een1080ti. cpu is een 4770k. ik hoop met mijn nieuwe system ook weer een poos te kunnen doen.
Ga je overklokken?
nog nooit gedaan, maar ik sluit het niet uit.
Wat verwacht je van ons?
Mijn vraag is of jullie willen kijken / helpen om eens naar onderstaande samenstelling te kijken. IS het over kill, of kom ik nog iest e kort ? De ssd van 1gb wat aan de kleine kant.
850w voeding , misschine toch voor een 1000w gaan. en RTX 3090 is een dure jongen, maar misschien heb ik daar wel langer plezier van.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk simracen met tripple screen? rFactor 2, Acc , Iracing
Wat mag het systeem gaan kosten?
3500,- tientje meer of minder maakt niet uit. Ik ga de pc zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb 3x 27"1080p 60Hz schermen welke ik in de toekomst ga vervangen voor 1440p 144Hz
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb qua performance lever iets over dan te weinig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU intel, moederbord en videokaart MSI, maar dat is niet heilig, het moet goed zijn.
Qua systeem kast vond ik de be quiet! Dark Base 700 Zwart een mooie kast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet stil zijn mijn huidige systeem heb ik 8 jaar. Wel een een upgrade gedaan naar een1080ti. cpu is een 4770k. ik hoop met mijn nieuwe system ook weer een poos te kunnen doen.
Ga je overklokken?
nog nooit gedaan, maar ik sluit het niet uit.
Wat verwacht je van ons?
Mijn vraag is of jullie willen kijken / helpen om eens naar onderstaande samenstelling te kijken. IS het over kill, of kom ik nog iest e kort ? De ssd van 1gb wat aan de kleine kant.
850w voeding , misschine toch voor een 1000w gaan. en RTX 3090 is een dure jongen, maar misschien heb ik daar wel langer plezier van.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-12700K Boxed | € 406,64 | € 406,64 |
1 | Moederborden | MSI MAG Z690 Tomahawk WiFi DDR4 | € 289,- | € 289,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | € 1.799,- | € 1.799,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Dark Base 700 Zwart | € 165,27 | € 165,27 |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X53 | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-4000C18D-32GVK | € 155,86 | € 155,86 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2018) (EU-model) Zwart | € 129,- | € 129,- |
1 | Solid state drives | WD Black NVMe SSD SN850 1TB (zonder heatsink) | € 148,90 | € 148,90 |
Totaal | € 3.213,57 |
[Voor 6% gewijzigd door antonrebel op 27-02-2022 10:46]