Links naar andere tech sites

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:39
Wat ik ook mis, en wellicht helemaal niet hier thuishoort, maar graag ook wel een keer een reactie over wil (@WoutF ?), is het volgende.

Tweakers is groot geworden mede door ook links te plaatsen naar content van andere hardware sites. Tegenwoordig word dat amper nog gedaan, en is het alleen nog maar eigen content of persberichten publiceren.

Waar is de tijd gebleven dat Tweakers mij erop attendeerde dat Anandtech of Tomshardware een goede review geplaatst heeft?

En andersom ging dat ook op, we kennen allemaal het slashdot-effect waarschijnlijk nog wel als een grote site verwees naar content op Tweakers zelf.

Wees niet bang om ook te verwijzen naar andere sites, we gaan heus niet minder Tweakers bezoeken. Een NL tech site is en blijft niche, maar ik zou Tweakers nog veel meer gebruiken als ik daar ook een verzameling vinden kan naar verwijzingen naar de reviews/nieuwsitems van de andere (engelstalige) grote sites.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

@Devian even afgesplitst naar een eigen topic. Feedback op de redactie heeft niets te zoeken in [Feedbacktopic] Frontpage-bètatest

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr