Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen en streamen de games die ik wil spelen zijn assains creed en Fortnite en valorant
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximale budget is €1700 inclusief windows
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Genoeg om te gamen en te streamen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Lian li
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil en Lian li o11 dynamic mini snow edition en Lian li sl 120 fans en ik hou van rgb
Ga je overklokken?
Ik denk dat ik niet ga overclocken
Wat verwacht je van ons?
Ik wil het beste voor mijn budget
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen en streamen de games die ik wil spelen zijn assains creed en Fortnite en valorant
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximale budget is €1700 inclusief windows
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Genoeg om te gamen en te streamen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Lian li
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil en Lian li o11 dynamic mini snow edition en Lian li sl 120 fans en ik hou van rgb
Ga je overklokken?
Ik denk dat ik niet ga overclocken
Wat verwacht je van ons?
Ik wil het beste voor mijn budget
[ Voor 34% gewijzigd door Jurien99 op 23-02-2022 21:42 ]