Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op qhd en een 240 hz scherm. Gaat om verschillende games. van survival spellen zoals 7 days to die, RTS spellen zoals Starcraft 2 als RPG's zoals Horizon zero dawn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
rond de 3000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Nope, volledig nieuw
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben een beetje klaar met grote kasten, ik ga 2x per jaar naar een lan party en wil toch wel eens een keer een kleine build proberen. Het liefst wel met goede thermals. Ik game wel dagelijks.
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?[i]
Evaluatie van mijn build en eventueel advies in wat nog anders kan. Ik sta ook open voor een volledig ander idee. Waarschijnlijk zal het wel pas eind april of mei zijn dat ik hem echt aanschaf.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op qhd en een 240 hz scherm. Gaat om verschillende games. van survival spellen zoals 7 days to die, RTS spellen zoals Starcraft 2 als RPG's zoals Horizon zero dawn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
rond de 3000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Nope, volledig nieuw
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-12600K Boxed | € 299,- | € 299,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B660-I Gaming WiFi | € 201,02 | € 201,02 |
1 | Videokaarten | ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 OC met LHR | € 1.549,- | € 1.549,- |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox NR200P MAX | € 369,- | € 369,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 129,90 | € 129,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (met heatsink) 2TB | € 299,- | € 299,- |
Totaal | € 2.846,92 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben een beetje klaar met grote kasten, ik ga 2x per jaar naar een lan party en wil toch wel eens een keer een kleine build proberen. Het liefst wel met goede thermals. Ik game wel dagelijks.
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?[i]
Evaluatie van mijn build en eventueel advies in wat nog anders kan. Ik sta ook open voor een volledig ander idee. Waarschijnlijk zal het wel pas eind april of mei zijn dat ik hem echt aanschaf.