Wie bepaalt het beste antwoord

Pagina: 1
Acties:
  • 1.034 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
Zie topic [Nokia 8] [Microsoft Launcher] Dubbele notificatie bolletjes

Topictitel is opeens voorzien van haken, goed zal wel een OCD dingetje van de moderator zijn. Maar irritanter dat er opeens een beste antwoord is gemarkeerd.

Lijkt me toch het privilege van de TS om te bepalen wie het beste antwoord op zijn/haar vraag had.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekstra
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Volgens de FAQ puntje 3.1 zou dat de TS moeten zijn:
Vraagtopic: / Vraagtopics zijn topics waarin een gebruiker een vraag stelt aan de community over een onderwerp dat is gerelateerd aan het subforum waarin wordt gepost. Bij een vraagtopic kan de gebruiker een ‘beste antwoord’ kiezen voor zijn vraag. Een als beste antwoord aangemerkte reactie verschijnt groen bovenaan het topic.
Dus ik denk dat je zelf per ongeluk hebt gedrukt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik sluit niet uit dat 't misschien een mod op een mobieltje is geweest met een dikke vinger; het is mij ook wel eens overkomen tijdens 't scrollen dat ik perongeluk 'beste antwoord' aantikte. Ik merkte het dan op (maar heb geen idee hoe vaak ik 't onopgemerkt heb gedaan natuurlijk :P ) maar ik kan me zomaar voorstellen dat 't diegene niet opgevallen is. Een dikke vinger is all it takes. Shit happens sometimes.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chloortablet
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online

Chloortablet

Atoomnummer 17

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z_YNfCOzBUdNz1bOiTKQ6U192BM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RPuvSMj3ITK0yyWUX6KnfecY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
:D 8)7 Today I learned :P

Dan kunnen we 't @rens-br dus wel een vragen O-)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@evilution ik ben dat inderdaad geweest. Maar heb dat niet perongeluk gedaan met mijn dikke duim.

Ik heb echter alsnog niet zitten opletten, want ik dacht dat jij het was die die reactie had geplaatst. Openingsposters kunnen hun eigen berichten niet markeren, dus ik dacht doe dat voor je.

Maar gezien jij en Deathgrunt niet dezelfde users blijken te zijn, heb ik het weer ongedaan gemaakt. Mijn excuses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
rens-br schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 11:47:
@evilution ik ben dat inderdaad geweest. Maar heb dat niet perongeluk gedaan met mijn dikke duim.

Ik heb echter alsnog niet zitten opletten, want ik dacht dat jij het was die die reactie had geplaatst. Openingsposters kunnen hun eigen berichten niet markeren, dus ik dacht doe dat voor je.

Maar gezien jij en Deathgrunt niet dezelfde users blijken te zijn, heb ik het weer ongedaan gemaakt. Mijn excuses.
We maken allemaal wel eens een foutje. Zo had ik bijvoorbeeld bij nader inzien misschien beter ff een DM kunnen sturen ipv een passief-agressief topic te openen.
Beetje met verkeerde been uit bed gestapt, sorry.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@evilution Hoeft niet eens een DM te zijn, als het om (markeren van) beste antwoorden gaat, dien ik een TR in en dan pikt de lokale mod het op :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
evilution schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 18:50:
[...]

We maken allemaal wel eens een foutje. Zo had ik bijvoorbeeld bij nader inzien misschien beter ff een DM kunnen sturen ipv een passief-agressief topic te openen.
Beetje met verkeerde been uit bed gestapt, sorry.
Helemaal goed. Een DM of inderdaad een TR is altijd goed. 👍

En gezien dit topic wel opgelost is, zal ik er maar een slotje op doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.