|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Dus ik denk dat je zelf per ongeluk hebt gedrukt?Vraagtopic: / Vraagtopics zijn topics waarin een gebruiker een vraag stelt aan de community over een onderwerp dat is gerelateerd aan het subforum waarin wordt gepost. Bij een vraagtopic kan de gebruiker een ‘beste antwoord’ kiezen voor zijn vraag. Een als beste antwoord aangemerkte reactie verschijnt groen bovenaan het topic.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ik heb echter alsnog niet zitten opletten, want ik dacht dat jij het was die die reactie had geplaatst. Openingsposters kunnen hun eigen berichten niet markeren, dus ik dacht doe dat voor je.
Maar gezien jij en Deathgrunt niet dezelfde users blijken te zijn, heb ik het weer ongedaan gemaakt. Mijn excuses.
We maken allemaal wel eens een foutje. Zo had ik bijvoorbeeld bij nader inzien misschien beter ff een DM kunnen sturen ipv een passief-agressief topic te openen.rens-br schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 11:47:
@evilution ik ben dat inderdaad geweest. Maar heb dat niet perongeluk gedaan met mijn dikke duim.
Ik heb echter alsnog niet zitten opletten, want ik dacht dat jij het was die die reactie had geplaatst. Openingsposters kunnen hun eigen berichten niet markeren, dus ik dacht doe dat voor je.
Maar gezien jij en Deathgrunt niet dezelfde users blijken te zijn, heb ik het weer ongedaan gemaakt. Mijn excuses.
Beetje met verkeerde been uit bed gestapt, sorry.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Helemaal goed. Een DM of inderdaad een TR is altijd goed. 👍evilution schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 18:50:
[...]
We maken allemaal wel eens een foutje. Zo had ik bijvoorbeeld bij nader inzien misschien beter ff een DM kunnen sturen ipv een passief-agressief topic te openen.
Beetje met verkeerde been uit bed gestapt, sorry.
En gezien dit topic wel opgelost is, zal ik er maar een slotje op doen.
Dit topic is gesloten.