Vraag

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
Sinds enige dagen heb ik last van dubbele en hardnekkige notificatiebolletjes. Zo staat er bij een gemiste oproep een getal 2 of 3, maar ook bij andere apps zoals WA en Telegram komt dit voor. Maar bij Instagram bijvoorbeeld weer niet?

Wat heb ik geprobeerd?
- Google is your friend zeggen ze, maar hier niet.
- Instellingen van de telefoon en van de launcher doorgespit maar zie hier ook niet iets direct over.

Wie o wie kan mij hiermee helpen?

Het gaat om een Nokia 8, up to date (1-10-2020) en de MS launcher up to date (6.211203.0.1025840).

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Alle reacties

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-07 15:13
Betekent dat niet je 2 of 3 gemiste oproepen hebt?
Of een x-aantal nieuwe chat berichten…?

Volgens mij kan ik dat bij MiUI ook instellen; of alleen een rood puntje, of een aantal.

8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
hansie_k schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 19:21:
Betekent dat niet je 2 of 3 gemiste oproepen hebt?
Of een x-aantal nieuwe chat berichten…?

Volgens mij kan ik dat bij MiUI ook instellen; of alleen een rood puntje, of een aantal.
Nee, geeft structureel 2-3 meer aan bij een enkel bericht

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 19-02-2022 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
Hoi deathgrunt. Jammer dat je je post hebt weggehaald want nu weet ik niet precies meer wat je had geschreven. Iets over dat MS launcher uitschakelen. Maar ik vond de MS launcher prettig om mee te werken. Zou je je post kunnen herstellen?

Is iemand ander bekend met dit fenomeen. Ik met ook dat ik bij voorbeeld de betreffende apps meerdere keren moet openen en sluiten om de nummers en bolletjes weg te krijgen.
Het lijkt er op dat vooral de dialer (telefoon) en Telegram hier last van hebben