AMD 4700S 8-Core Processor Desktop Kit gekocht bij *knip* webwinkel.be, ingebouwd in een ruime kast, blijkt het niet te doen.
Na overleg teruggestuurd, krijg ik foto's terug dat er beschadigde componenten zit aan de onderkant.
:strip_exif()/f/image/YokXcoZxdkRHMKLzJGT2lOpm.jpg?f=fotoalbum_large)
Nou beweren ze bij hoog en bij laag dat ik ze zelf zou hebben beschadigd bij het inbouwen (door slepen over de stand-offs), dus geen garantie en geen terugname. Dat is mijns inziens grote onzin, gelet op de plaats en aard van de beschadigingen.
Vraag:
- Iemand eerder zoiets gezien bij een dergelijk moederbord (is natuurlijk wat gevoeliger vanwege de componenten aan de onderzijde van het bord)?
- Iemand dit specifieke moederbord misschien eerder in huis gehad en teruggestuurd?
- Iemand een idee hoe zoiets redelijkerwijs wel zou kunnen zijn ontstaan?
- *knip*?
Na overleg teruggestuurd, krijg ik foto's terug dat er beschadigde componenten zit aan de onderkant.
:strip_exif()/f/image/YokXcoZxdkRHMKLzJGT2lOpm.jpg?f=fotoalbum_large)
Nou beweren ze bij hoog en bij laag dat ik ze zelf zou hebben beschadigd bij het inbouwen (door slepen over de stand-offs), dus geen garantie en geen terugname. Dat is mijns inziens grote onzin, gelet op de plaats en aard van de beschadigingen.
Vraag:
- Iemand eerder zoiets gezien bij een dergelijk moederbord (is natuurlijk wat gevoeliger vanwege de componenten aan de onderzijde van het bord)?
- Iemand dit specifieke moederbord misschien eerder in huis gehad en teruggestuurd?
- Iemand een idee hoe zoiets redelijkerwijs wel zou kunnen zijn ontstaan?
- *knip*?
[ Voor 6% gewijzigd door Yorinn op 25-02-2022 10:16 . Reden: Verduidelijkt dat dit om een Belgische webwinkel gaat ]