Tweakers en lakse AVG naleving

Pagina: 1
Acties:
  • 864 views

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Anoniem: 1641394

Topicstarter
Waarom is het zo moeilijk om een "verwijder account" knop te maken. Elk zichzel respecterend platform bied dat aan.

Begin januari heb ik een verwijderingsverzoek ingediend bij DPG. Daar is tot heden niks mee gebeurd (wat langer dan een maand is).

Als een tech platform dat regelmatig aandacht besteedt aan de AVG is het hoogst hypocriet dat jullie zelf de zaken niet op orde hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 472287

https://gathering.tweaker...yword=account+verwijderen

daar kan je alle antwoorden wel uit halen. Topic 8000000000 over hetzeflde onderwerp zal daar geen verandering in brengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 08:56:

daar kan je alle antwoorden wel uit halen. Topic 8000000000 over hetzeflde onderwerp zal daar geen verandering in brengen.
Dus ze overtreden bewust de wet en hebben er schijt aan omdat de AP te druk is ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1641394 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 08:58:
[...]

Dus ze overtreden bewust de wet en hebben er schijt aan omdat de AP te druk is ofzo?
Ze hebben er schijt aan want $$$$$ (DPG Media Group)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 08:59:
[...]

Ze hebben er schijt aan want $$$$$ (DPG Media Group)
Dan ook maar meteen een volwaardige melding doen bij de AP. Wou niet zo kleinzerig zijn maar als ze bewust de boel verzaken.

Kan niet wachten op het nieuwsartikel dat DPG een boete krijgt op de frontpage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1641394 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:03:
[...]

Dan ook maar meteen een volwaardige melding doen bij de AP. Wou niet zo kleinzerig zijn maar als ze bewust de boel verzaken.

Kan niet wachten op het nieuwsartikel dat DPG een boete krijgt op de frontpage.
Dat zal allemaal zo'n vaart niet lopen. Dat weet DPG en Tweakers ook wel. Denk terug aan de cookiewall en hoe lang dat allemaal voortsleepte. Hebben ze daar ooit een boete voor gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 08:56:

Ik vind het altijd wel interessant waarom mensen het verwijderd willen hebben. Zal eens door de post geschiedenis bladeren :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Viper® schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:07:
[...]

Ik vind het altijd wel interessant waarom mensen het verwijderd willen hebben. Zal eens door de post geschiedenis bladeren :7
Bespaar je de moeite. Tweakers is van een leuk techplatform verandert naar een soort combi tussen Fok/Geenstijl voor ITers.

Het feit dat ze hun eigen AVG navolging niet op orde hebben zegt al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Viper® schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:07:
[...]

Lees deze ook even door:

De Tweakers Plugin

dat vond ik wel een interessante toevoeging aan dit verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Aangezien dit topic bedoeld lijkt om frustraties te uiten in plaats van een constructieve vraag, gaat dit topic op slot. Voor het verwijderingsverzoek verwijs ik je verder naar de algemene voorwaarden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.